No w szpilkach jechał, to jak miał w błoto wysiadać?danikl pisze: Tego kolesia w prosiaku jeszcze 2 razy widziałem jak szukał miejsca do zaparkowania. Odczułem dziką satysfakcję

No w szpilkach jechał, to jak miał w błoto wysiadać?danikl pisze: Tego kolesia w prosiaku jeszcze 2 razy widziałem jak szukał miejsca do zaparkowania. Odczułem dziką satysfakcję
Czy 4 czy 6, to przy niewielkich przebiegach srać na to.Konto usunięte pisze:[
Co to ma za znaczenie czy 3.6 byłby bardziej paliwożerny. 4 litry więcej przy 30 kkm rocznie to 6000 zł. 500 zł miesięcznie. Daj spokój.Zwłaszcza w firmowej furze
F-K,Konto usunięte pisze:A ja piszę z doświadczenia a ty z testów w prasie motoryzacyjnej i tabelek z danymi technicznymi.
500 zł miesięcznie bez znaczenia? A z drugiej strony wyliczasz skrupulatnie, że oszczędności na dieslu pozwolą Ci pokryć koszt wymiany silnika... Sam sobie przeczysz.4 litry więcej przy 30 kkm rocznie to 6000 zł. 500 zł miesięcznie. Daj spokój
Jakiś przykład?Arno pisze:Dziwię się koledze Łukaszence, że tak wierzy dziennikarzom.
no własnieЛукашэнка pisze: dlaczego go krytykować
Лукашэнка pisze: no i po co stosujesz jakie dziecinne zaczepki?
Chcesz się za chwilę znowu rozbeczeć?
Лукашэнка pisze: Nie stać Cię było na Outbacka 3.6, to kupiłeś 2.0D.
Tym bardziej nie było Cię stać na jakies 5.0 V8.
Nic w tym dziwnego ani wstydliwego.
Taki lajf.
Wieć nie dorabiaj jakiś teorii z kosmosu.
Лукашэнка pisze:
Arno napisał(a):Dziwię się koledze Łukaszence, że tak wierzy dziennikarzom.
Jakiś przykład?
Лукашэнка pisze: szczególnie w Twoim stylu to znaczy na podstawie zasłyszanych a niesprawdzonych pogłosek?
Arno pisze: Zdaje się, że dużo jeździ, lubi VW, Skody - no chwileczkę, tego zabronić mu nie wolno. Z uwielbieniem samochodów jest jak z kobitami, można się zakochać w prawdziwym i niesympatycznym kaszalocie.
Лукашэнка pisze: Tak ten samochód:
http://otomoto.pl/audi-rs6-4-0tfsi-560k ... 27060.html
jest lepszy od tych, które wybieram.
Ale mnie na niego nie stać dzisiaj, ani nie będzie stać jutro.
WIęc nie fantazjuję, tylko piszę jak jest.
esilon pisze: sama przyjemność![]()
I tak wszystko rozbija się o zakres obrotów w których dostępny jest moment obrotowy. Małe silniczki z turbinami są dobre do korków, bo mało palą. I teoretycznie mają duży moment dostępny w szerokim zakresie, więc można przycisnąć. Ale wtedy mogą palić jak Arno 18 litrów.esilon pisze: ja zdecydowanie jestem za turbo, nawet malutkim , o!
Konto usunięte pisze: 800 klocków za Audi
Konto usunięte pisze: Duży wolnossak to wiadomo, dużo pali a i moment zwykle dostępny wysoko. Ale zwykle dużo tego momentu jest dostępne już nisko. No i jednak silnik chodzi spokojniej i nie jest taki wysilony.
Wybór w zasadzie jak między blondynką i brunetką. Co kto lubi. Ale nie udawajmy że malutkie silniki 1.2 czy 1.4 z turbinami zbawią świat, bo one mają sens tylko w pewnym typie aut. Jeśli ktoś dużo jeździ po mieście, autem segmentu C to OK. Ale na długie trasy, do dwutonowej limuzyny?
A to nie jest pokrętna cena z * tylko dla finansowania przez VAGowski leasing?Chloru pisze: Ja tam widzę 600
nowoczesnosśc polega także na tym że wsadzają małe silniczki do nowych lekkich konstrukcji ( nowoczesne nie dlatego że lekkie ale lżejsze i jednocześnie sztywniejsze ;) ), leon 1,2 tsi waży 1180 kg a jazda w trasie blisko prędkości maksymalnej nigdy nie skończyła się powyżej 10 l/100km, przy aktywnej przelotowej 140 wynik powyżej 9 oznacza że zapominamy o szóstym biegu w skrzyniKonto usunięte pisze: Jeśli ktoś dużo jeździ po mieście, autem segmentu C to OK. Ale na długie trasy, do dwutonowej limuzyny?
Chloru pisze:Jakiś rok temu z hakiem miałem okazję zrobić trasę 800 km Octavią 1.4 TSI 122 KM. To auto zadziwiająco poprawnie jechało. Na trasie jechanej normalnym, żwawym tempem (130-140 km/h) spaliło 7 z hakiem.
Ja pisałem jakiś czas temu, że Skoda Octavia III 1.4 140KM paliła mi w cyklu mieszanym około 6-6,5 l benzyny, a na autostradzie przy szybkiej jeździe spalanie wyniosło 7,8 l.Chloru pisze:Jakiś czas potem robiłem tę samą trasę i30 1.4 ... w porównaniu do Octavii to auto jest dramatycznie wolne. Deptane zjarało na trasie ~15 litrów / 100.
Chloru pisze: Ja tam widzę 600![]()
Opis pojazdu
W ZZS/560/14- Cena katalogowa: 816 560 pln
Samochód nowy.
(...)
Cena specjalna: 599 000 pln z VAT (*)
(*) – finansowanie zakupu oraz ubezpieczenie AC, Volkswagen Leasing Polska SP. z o.o. Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy
Zadzwoń do pierwszej lepszej firmy leasingowej to Ci powiedzą, jakie cuda robi się na finansowaniu wewnątrz koncernu.Chloru pisze: nie sądzę, żeby różnica w kosztach zakupu + lizingu wynosiła 200 kPLN
Chloru pisze: Jakiś rok temu z hakiem miałem okazję zrobić trasę 800 km Octavią 1.4 TSI 122 KM. To auto zadziwiająco poprawnie jechało.
esilon pisze: leon 1,2 tsi waży 1180 kg a jazda w trasie blisko prędkości maksymalnej nigdy nie skończyła się powyżej 10 l/100km
Лукашэнка pisze: F-K,
od dawna podejrzewałem, że motoryzację poznajesz głównie wertujac "Motor" w toalecie.
Лукашэнка pisze: Co więcej, przekonałem się, że nie są to najgorsze auta. Nic w tym zresztą zaskakującego, skoro mówimy o liderach rynku.
Лукашэнка pisze: Dyskutowanie z Twoimi wymysłami
Z tego co czytałem podobny problem ma 1.6T z żepota 207.lukass pisze:Wszystkie 4-cylindrowe TSI z łąńcuchem rozrządu maja ten sam podobny feler/problem - a mianowicie padający napinacz hydrailiczny. Wynikiem tego jest w dalszej kolejności rozciagniecie łąńcucha, uszkodzenie wariatora faz rozrządu i w końcu zerwanie.przeskoczenie łąńcucha.
Też o tym słyszałem. Ale problem rozciagajacych łańcuchów to juz zaczął sie ze 20 lat temu w Micrach i Almerach - niestety dożywotni łańcuch to gruby, ciężki, dwurzędowy w starym mietku, a nie te cienkie w obecnych autach i jeszccze zmienen fazy nierządu. To nie może być nieśmiertelne z założenia.vibowit pisze: Z tego co czytałem podobny problem ma 1.6T z żepota 207.
Konto usunięte pisze: Zadzwoń do pierwszej lepszej firmy leasingowej to Ci powiedzą, jakie cuda robi się na finansowaniu wewnątrz koncernu.
Konto usunięte pisze: Nic dziwnego, auto segmentu C z mocnym silnikiem. Miałem kiedyś Escorta 1.6 90 KM, zbliżona masa, też jechał dobrze![]()
Лукашэнка pisze: od dawna podejrzewałem, że motoryzację poznajesz głównie wertujac "Motor" w toalecie.
Konto usunięte pisze: że wolisz pisać bajki i inwektywy domniemuję, że się nie doczekam - bo i skąd, skoro piszesz fantazje bez pokrycia w rzeczywistości. No ale masz jeszcze 7 godzin, może coś wymyślisz![]()
http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/honda-s ... 28851.htmlRezultat pracy jego zespołu został zaprezentowany w poniedziałek w Tokio. Projektując S660 Mukumoto inspirował się pędzącym pociskiem. Dwumiejscowy pojazd o agresywnym designie napędzany jest turbodoładowanym, trzycylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 660 cm sześc i mocy 63 KM.
Auto trafi do salonów już w przyszłym miesiącu. Jego cena będzie zaczynała się od 2 mln jenów (16 tys. 760 dolarów).
Chloru pisze: Przy czym tak jak koledzy wyżej zauważyli awaryjność tych silników niekoniecznie wynika z downsizingu.
Konto usunięte pisze: Pospierajcie się merytorycznie pls