

A w czym ma to pomóc?komin pisze:A przejściówki / adaptery z 5x100 na 5x114.3
Ale czy przy rozstawie 5x114,3 unikniesz całkiem dystansów,to pewien nie jestem,prawda że rozstaw kół jest większy niż przy 5x100,ale z tego co widziałem,to Yeti ma dystanse,choć może tylko w konkretnym zestawie felg.misiek00781 pisze: przy zrobieniu bodykitu 22B/ WRC
zapoznałem się z wątkami ów Panów ale jakąś przeoczyłem te czarowaniecybel pisze: Yeti Bębna czy auta Grizusa albo Seby,mają "poczarowane" kielichy
Bo tak jest jak piszesz.brahu pisze: bo wydawało mi się że zawias 114,3 różni się tylko mocowaniem do zwrotnicy, no i tylnymi, górnymi poduchami więc co jest nie tak z temi kielychami?
Aha, muszę zgłębić temat.. dzięki za odp.cybel pisze: z kątem wyprzedzenia osi zwrotnicy
misiek00781 pisze:Pomoże ktoś ? I jeszcze konkretne pytanie, co trzeba zmieniać oprócz oczywiscie zwrotnic i wczesniej wspomnianego podnoszenia kielichów ? wahacze, itd pasują ?
cybel pisze: Zakres prac przy tego typu zmianach jest spory,choć kielichów podnosić nie ma potrzeby.Było już takie GC na rozstawie 5x114,3 i zawieszeniem do tego odpowiednim,praktycznie z GC została tylko buda,reszta była szczepiona z GD,łącznie z zawieszeniem,napędami i środkiem
Jak już masz 5x114 to powrót do 5x100 to taki downgrade. Masz lepsze, a chcesz iśc w gorsze.rallybat pisze:Chętnie wróciłbym do 5x100.
A w czym 5x114 są lepsze? W sumie to nie wiedziałem, że jest między nimi znacząca różnica oprócz piast i mocowania amorów.jarmaj pisze:Jak już masz 5x114 to powrót do 5x100 to taki downgrade. Masz lepsze, a chcesz iśc w gorsze.rallybat pisze:Chętnie wróciłbym do 5x100.
Na Twoim miejscu ja bym resztę dostosował do tych zwrotnic, nie odwrotnie.
Ja też mam 5x100 i bardzo żałuję, że jak budowałem auto nie poszedłem od razu w 114. Mimo początkowo zapewne znacznie wyższych kosztów.