
Słabo czytaszA ja na chłodno czytam specyfikację i nie widzę bezkluczykowego dostępu, nawet w opcji.
No i lipa. Bo okazuje się, że Subaru nie pasuje do mojej życiowej roli zabieganego gościa, który nie ma czasu szukać po kieszeniach kluczyków.![]()

Słabo czytaszA ja na chłodno czytam specyfikację i nie widzę bezkluczykowego dostępu, nawet w opcji.
No i lipa. Bo okazuje się, że Subaru nie pasuje do mojej życiowej roli zabieganego gościa, który nie ma czasu szukać po kieszeniach kluczyków.![]()
Można kupić za 125 tyś oczywiście nie najbogatszą wersję.lukass pisze: Jedyna rzecz na wyraźny plus to że ma naped 4x4, ale czy to auto z silnikiem 1.6 170 koni jest warte 140tyś to już mocno dyskusyjne
gregu,gregski pisze:Prawdziwe 5.7l/100km. silnik 1.6 TDI - jezdzi jak jeszcze niedawno 2.0tdi. Tyle, ze buda lepiej wyciszona i mniej wiater slychac. Na mojej typowej trasie mediolan-turyn wiecej teraz kosztuje myto od paliwa...
Za tyle to już można kupić Octavię w najbogatszej wersji K&L (siedziska z Alcantarydanikl pisze:Można kupić za 125 tyś oczywiście nie najbogatszą wersję.
Oczywiście Skoda jest tańsza i pewnie lepiej wyposażona. Czy lepiej jeździ nie wiem, ale jak będę wybierał samochód nie omieszkam sprawdzić czy jest sens dopłacać do Subaru.Лукашэнка pisze:Za tyle to już można kupić Octavię w najbogatszej wersji K&L (siedziska z Alcantarydanikl pisze:Można kupić za 125 tyś oczywiście nie najbogatszą wersję.), od ręki:
http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia- ... ff548eff24
A wersję nie najbogatszą, choć dość kompletną, o 17 tys. taniej:
http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia- ... 72521ffb99
podobno ludzie, którzy przychodzą oglądać Levorga do takich wozów go odnoszą... Tak wyszło w kuluarowych rozmowach z reprezentantem salonu, w trakcie naszego rozpoznania levorga...Лукашэнка pisze: barton,a dlaczego jako konkurencję wymieniasz BMW i Audi?
No cóz... kiedyś ktoś z SIP'u napisał, że im nie zależy na dużej sprzedaży... chcą być elitarni... No i słowo stało się ciałem (kilka lat później)Лукашэнка pisze: Subaru do nie jest segment premium
No to jest tak jak pisałem w swoim wcześniejszym poście, że jeśli ktoś szuka 4x4 i kombi to jest to oferta, którą można rozważyć... Ale jeśli nie są to warunki konieczne to rynek (co też wskazałem) za podobne pieniądze oferuje pojazdy mogące być od levorga zdecydowanie ciekawszą alternatywą (która będzie wypadkową indywidualnych preferencji/potrzeb/odczuć/zwykłej chemii: ten samochód mi się zwyczajnie podoba i już (argumentacja czysto emocjonalna)/przyzwyczajeń do mocy, sposobu prowadzenia, pewnych rozwiązań technicznych/relacji z dealerem czy np. bliskości do ASO/zaufanego serwisu), bo za te pieniądze można wybierać w różnych segmentach ;)Лукашэнка pisze: 4x4 i kombi?Kia i Hyundai, odrzucamy z powodu braku 4x4.
Uściślę zatem: nie chodzi mi o to, że ta skrzynia rozleci się przy pierwszej czy drugiej przeprawie przez błoto. Nie spodziewałbym się, ze może być aż tak żle.danikl pisze:Jeśli chodzi o wytrzymałość skrzyni to widziałem różne akcje i nie na filmikach z You Tube tylko na żywca w konkretnych sytuacjach na rumuńskich błotach i bułgarskich bezdrożach. Jest OK.
A to prawda.barton pisze:No cóz... kiedyś ktoś z SIP'u napisał, że im nie zależy na dużej sprzedaży... chcą być elitarni... No i słowo stało się ciałem (kilka lat później)Лукашэнка pisze: Subaru do nie jest segment premium
Ja tam kupiłem z miłości i fascynacji do tej marki .Лукашэнка pisze: Mam wrażenie, że w tej chwili ta marka u nas jedzie już tylko na oparach elitarności
Przez jakiś czas pracowałem w firmie, która robiła software dla producentów aut. I standardy jakości były o rząd wielkości bardziej restrykcyjne (czytaj droższe) od standardów jakie obowiązują w komercyjnych zastosowaniach. A już w ogóle się to nie porównuje do firemek piszących software na tablety. Więc jedyne co łączy dwa światy to przekątna ekranuFUX pisze:Zaiste intryguje mnie „jakoś/ć" pokładowych „tabletów" i tego, co zawierają, a w zasadzie wyświetlają.
Przy cenie tabletu i softu +/- kilka setek, macosze podejście wytfócóf aut załamuje!
„To" w Subaru w niczym nie odbiega od „standardu" innych dostawców reszty w postaci samochodów.
Niech sobie policzą te tysiąc €, ale niech to wygląda i działa.
standardy jakości programowania, jedno - ux, design drugieKonto usunięte pisze: I standardy jakości były o rząd wielkości bardziej restrykcyjne (czytaj droższe) od standardów jakie obowiązują w komercyjnych zastosowaniach.
Konto usunięte, a co za nawigację masz w MB?Konto usunięte pisze:Przez jakiś czas pracowałem w firmie, która robiła software dla producentów aut. I standardy jakości były o rząd wielkości bardziej restrykcyjne (czytaj droższe) od standardów jakie obowiązują w komercyjnych zastosowaniach. A już w ogóle się to nie porównuje do firemek piszących software na tablety. Więc jedyne co łączy dwa światy to przekątna ekranu
No i to jest słuszne podejście!Piter 35 pisze:Ja tam kupiłem z miłości i fascynacji do tej marki .Лукашэнка pisze: Mam wrażenie, że w tej chwili ta marka u nas jedzie już tylko na oparach elitarności
Wystarczy mieć system command z lepszą nawigacją... ja jestem wyjątkowo zadowolony.proste w obsłudze, intuicyjne, dobrze pokazuje - ma tylko niewgrane kilka dróg, np łódź wrocaław, ale jakoś przejechałem :)Лукашэнка pisze:Konto usunięte, a co za nawigację masz w MB?Konto usunięte pisze:Przez jakiś czas pracowałem w firmie, która robiła software dla producentów aut. I standardy jakości były o rząd wielkości bardziej restrykcyjne (czytaj droższe) od standardów jakie obowiązują w komercyjnych zastosowaniach. A już w ogóle się to nie porównuje do firemek piszących software na tablety. Więc jedyne co łączy dwa światy to przekątna ekranu
Garmin MAP PILOT?
Od lat nie natrafiłem na takie dziadostwo wśród fabrycznie zainstalowanych nawigacji.
Wiem, że niedawno MB na spółkę z AUDI i BMW kupili od Nokii HERE.
Czyli może ten Garmin to jakaś tymczasowa zapchajdziura?
Ale jednak moim zdaniem to wstyd aby w roku 2015 wkładać coś takiego do samochodu, bądź co bądź, premium.
truje obywateliArno pisze: skoda
A nie narzekają, że nie ma manualnej skrzyni biegów?Godlik pisze:Na kropce zachwycają się 'właściwościami jezdnymi' Levorga. Jak to się super trzyma drogi, jak to skręca. I jak to jest super zestrojone, że mogłoby mieć nawet i 300 koni.
Na czym polega ta prostota i intuicyjność obsługi?Arno pisze:Wystarczy mieć system command z lepszą nawigacją... ja jestem wyjątkowo zadowolony.proste w obsłudze, intuicyjne, dobrze pokazuje - ma tylko niewgrane kilka dróg, np łódź wrocaław, ale jakoś przejechałem :)
Ale narzekać zawsze można na wszystko, z definicji, bo każda skoda lepsza od Merca
A wzięliście pod uwagę, że Emil Frej jest w sumie "zależnym" importerem i jak sprzedaż wzrośnie ponad dotychczasowe parametry, to FHI narzuci swoje zasady. Ale do tego czasu rządzi EF?Лукашэнка pisze:No i to jest słuszne podejście!Piter 35 pisze:Ja tam kupiłem z miłości i fascynacji do tej marki .Лукашэнка pisze: Mam wrażenie, że w tej chwili ta marka u nas jedzie już tylko na oparach elitarności
(ja z podobnego powodu nadal trzymam koło domu Forestera '07)
Mój Forester został zakupiony przez brokera w jednym z duńskich salonów Subaru, więc nie ma wpływu na powyższą kwestię.Konto usunięte pisze:A wzięliście pod uwagę, że Emil Frej jest w sumie "zależnym" importerem i jak sprzedaż wzrośnie ponad dotychczasowe parametry, to FHI narzuci swoje zasady. Ale do tego czasu rządzi EF?