Subaru Forester S-Turbo / 2000 / B+G / po-lift.

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
grape.crash
2 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Forester S-Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Forester S-Turbo / 2000 / B+G / po-lift.

Post 30 paź 2015, o 23:40

Witam,

wpierw tutaj, następnie leci na portale.

Ściągnięty z Holandii (przez Piter'a 35 z kropki) i zakupiony 26.05.2013r. z przebiegiem ~ 160000 km. Obecnie na liczniku ~196500 km.

Samochód serwisowany przez Przemka z Bady Cars, ewentualnie przeze mnie. Po wymianie kompletnego rozrządu (164050 km / 15.10.2013r. - pasek Mitsuboshi, pompa Aisin, napinacz NTN, rolki NSK i NTN), na felgach z GT'ka (164142 km / 23.10.2013r.) i oponach Firestone TZ300 215/60/16 (161200 km / 03.06.2013r.), po wymianie olejów w skrzyni i dyfrze (Millers TRX 75w90).

28.04.2014 montaż haka Imioła z wiązką 13 PIN. Przy 173853 km / 18.08.2014r. montaż gazu w klinice LPG (sterownik LPGTech 224, wtryski Barracuda, reduktor czerwony ACR01, zbiornik 67L).

Przy 184000 km / 16.05.2015r. zrobiłem zawieszenie tył (górne mocowanie Lemforder, amorki Daichi + osłony, sprężyny Ironman), w 07.2015 wymieniona chłodnica klimatyzacji + serwis.

Olej silnikowy (obecnie Valvoline VR1 Racing, wcześniej Millers) i filtry wymieniane na bierząco, świece NGK PFR6B przy przebiegu 164 544 km.

Zamontowane różnego rodzaju "dodatki":

- tłumik przelotowy Prodrive, stabilizator tylny 19mm, rozpórka przednia górna z STi, turbo timer HKS Type-0 wraz z wiązką HKS'a, car audio (radio z USB Blaupunkt'a + odseparowany zestaw na przód).

+ wymienione różnego rodzaju drobne pierdoły (silnik spryskiwaczy reflektorów, wentylator dmuchawy, paski klinowe, klocki przód, przegub PL, zbieżność, łączniki (Febi) i obejmy stabilizatora (OEM) przód).

Samochód kupiony przeze mnie jako bezwypadkowy (mierzony miernikiem) z delikatnie uszkodzonym zderzakiem tył. Po 09.2014 wymienione na OEM używki: maska, grill, reflektor L - Pani z BMW wymusiła na lewoskręcie. Naprawa kosmetyczna (mam zdjęcia).

Teraz minusy:

- do uszczelnienia IC'ek (nieszczelność po nieudanej próbie montażu IC'ka z WRX'a - oddaję go kupującemu);

- do zrobienia rdza lewego rogu tylnej klapy (przy szybie);

- do polerki szkło prawego reflektora (zmatowione);

- do zamontowania ramki halogenów (są);

- do wymiany szkło lusterka lewego (jest);

- do zrobienia styropian w bagażniku (duża butla od LPG wystaje ponad seryjną podłogę, trzeba dokupić styropian z innego samochodu i skleić z obecnym, żeby ją podnieść. Obecnie w samochodzie jest "rynienka" plastikowa Subaru).

- do wymiany w niedługim okresie klocki tył;

Wyposażenie podstawowe - elektryczne szyby i lusterka, manualna klimatyzacja.

Rok produkcji: 2000

Data I rejestracji: 22.12.2000

Data I rejestracji w PL: 10.06.2013

VIN: JF1SF5LD3YG073938

Przegląd do 24.01.2016, OC do 12.06.2016

To na tyle więcej grzechów nie pamiętam. Ogólnie samochód w stanie dobrym, bez nakładów w dalszej eksploatacji, pewny i bezproblemowy. Na wszystkie w/w wymiany/naprawy mam paragony/f-ry na części, jest też książka serwisowa. Do samochodu dorzucam to czego nie zamontowałem: downpipe (na wąskim kołnierzu) i centralpipe z kwasówki, IC z zaworem z WRX'a, nowe łóżysko koła tylnego (o ile mnie pamięć nie myli SKF).

Sprzedaję, bo powiększyła mi się rodzina i Forester jest za mały. Mogę się zamienić na Dodga/Chryslera Grand Voyagera 3,8 / Renault Grand Espace 2,0T.

Cena 15 500 PLN'ów.

Kontakt przez ten temat/PW/tel. 510-osiem cztery osiem-611

Poniżej zdjęcia robione na szybko w dniu dzisiejszym.



grape.crash
2 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Forester S-Turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Subaru Forester S-Turbo / 2000 / B+G / po-lift.

Post 7 lis 2015, o 12:49

Do kosza - samochód ma nowego właściciela.

ODPOWIEDZ