[nieaktualne, sprzedany] Subaru Impreza STI 336KM, 405 Nm
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
[nieaktualne, sprzedany] Subaru Impreza STI 336KM, 405 Nm
Sprzedam Subaru Impreza STi.
Historia samochodu:
Produkcja 2000
Pierwszy właściciel kupił ten samochód w ASO w Krakowie. Pierwotnie była to Impreza WRX (nie STi)
Pierwsza rejestracja październik 2001
Ja kupiłem ten samochód w marcu 2004 od pierwszego właściciela. I od tego czasu samochód pozostaje w moim posiadaniu.
We wrześniu 2008 samochód został kompleksowo przebudowany na STI. Z wersji STI włożone zostały:
silnik 2,0 z całym osprzętem
skrzynia biegów 6MT z wałem i tylnym dyfrem
półosie
zwrotnice z piastami 5x100
hamulce przednie i tylne
przekładnia kierownicza
up-pipe
wlot na masce
zegary (wersja angielska, czyli mile i kilometry)
I oczywiście sporo drobiazgów które podczas takiej operacji są niezbędne. Całość przeróbki wykonana była w firmie 4Turbo w Katowicach.
Obecnie samochód jest trochę poprawiony względem seryjnego STI:
turbina FP HTA68
Zawieszenie gwintowane HSD
Stabilizatory Whiteline
Wszędzie tuleje poliuretanowe Whiteline w zawieszeniu
Poliuretanowe (Whiteline) mocowanie maglownicy
Anti-lift kit Whiteline
Remap 336 KM i 406 Nm wykonany przez 4Turbo Katowice
Kompletny przelotowy wydech ze stali nierdzewnej wykonany w firmie MG Motrosport w Siemianowicach
Kierownica 350mm odsadzenie 90mm
Fotele kubełkowe Bimarco na przesuwnych prowadnicach (możliwość regulacji)
4 punktowe 3 calowe pasy Sabelt
W zeszłym roku skrzynia biegów przeszła kompletny remont. Włożony został do niej niemal bezprzebiegowy wkład z wersji Spec C razem z helicalną przednią szperą. Centralna wiskoza została zregenerowana i spięta na 6 kg (seryjnie są 4) w firmie Carsport w Nowym Sączu. Tylny dyfer cały został wymieniony na pochodzący z STI 2008r, w którym jest torsen. Cały remont skrzyni (za wyjątkiem regeneracji wiskozy) przeprowadzony został w firmie Block Motorsport.
Płyny
W silniku stosowany był olej Motul Competition 300V 15w50 latem lub 5w40 zimą. Olej wymieniany co 7-8 tyś km.
Latem tego roku wymieniony płyn hamulcowy na Carbon Lorrain (podczas tej operacji ukręcił się jeden odpowietrznik. Nie cieknie, ale następnym razem trzeba będzie go wymienić)
W skrzyni i dyfrze również olej Motul.
Szkodowość.
W samochodzie wymienione były tylne błotniki z obu stron. Lewy z powodu drobnej kolizji (uderzenie nie było duże, oprócz konieczności wymiany błotnika zmieniony został tylko zderzak i lampa). Naprawa wykonywana przez ASO Subaru w Mikołowie. Prawy błotnik był wymieniony z powodu próby podpalenia samochodu przez jakichś kretynów. Ogień był szybko ugaszony więc spaleniu uległ tylko lakier na tym błotniku. Naprawa wykonana w warsztacie Karczewski w Gliwicach. Po każdej z tych szkód samochód był w stanie samodzielnie jeździć.
Z obydwu szkód mam zdjęcia, zainteresowanym mogę je wysłać.
Poza tymi dwiema sytuacjami samochód nie miał żadnego wypadku, żaden element nośny karoserii nigdy nie ucierpiał. Oczywiście auto ma swoje lata i jest trochę rys, wgniotów „parkingowych” itp.
W tylnych nadkolach na rantach zaczyna pojawiać się korozja. W tym roku wymieniłem przednią szybę. Była już mocno porysowana i miała kilka odprysków.
Samochód NIGDY nie brał udziału w jakichkolwiek zawodach typu KJS, rallysprint itp. Używany był przeze mnie do jazdy na co dzień.
Przebieg
Do 2008 roku będąc jeszcze seryjnym WRX’em samochód przejechał ok 100 tyś km.
Od przeróbki na STI w 2008 znowu przejechano ok 100 tyś km (został wymieniony licznik na wersję STI więc nie ma tu ciągłości wskazań przebiegu)
Niestety samochód posiada obecnie feler silnika. W zeszłym tygodniu zdiagnozowano problem z uszczelką pod głowicą. Wygląda że to sam początek awarii, odczyt podczas testu na CO2 w płynie chłodniczym był „ledwo ledwo”, więc prawdopodobnie przedmuch nie jest jeszcze duży.
Oprócz tego uszkodzony jest jeden z pierścieni (koronka) od ABS. Ja nigdy ABS nie używałem, zawsze był wyciągnięty bezpiecznik, ale gdyby ktoś chciał go uruchomić, trzeba by ten pierścień wymienić.
Samochód mogę sprzedać z takim wnętrzem jak jest obecnie (czyli fotele kubełkowe, pasy szelkowe, kierownica sportowa), lub założyć seryjne fotele z WRX (uwaga – to nie są fotele z STI) i seryjną kierownicę.
Cenę niezwykle trudno mi ustalić, bo z jednej strony przeróbki w o których mowa powyżej kosztowały sporo pieniędzy (sam remont skrzyni w zeszłym roku to coś koło 10 tyś zł), z drugiej jest silnik który należy naprawić.
Cenę wywoławczo dam 29 tyś zł. Ale jeżeli ktoś uważa, że urwałem się z tą ceną z choinki, to o każdej propozycji jestem skłonny rozmawiać.
Kontakt PW lub mail jamajcherek małpa wp.pl
Telefon jak ktoś chce mogę podać na maila.
Dodam że żadna zamiana mnie nie interesuje
Ten licznik kiedy był montowany pokazywał 25 tyś mil. Czyli przejechałem ok 64 tyś mil, czyli jakieś 102 tyś km
Historia samochodu:
Produkcja 2000
Pierwszy właściciel kupił ten samochód w ASO w Krakowie. Pierwotnie była to Impreza WRX (nie STi)
Pierwsza rejestracja październik 2001
Ja kupiłem ten samochód w marcu 2004 od pierwszego właściciela. I od tego czasu samochód pozostaje w moim posiadaniu.
We wrześniu 2008 samochód został kompleksowo przebudowany na STI. Z wersji STI włożone zostały:
silnik 2,0 z całym osprzętem
skrzynia biegów 6MT z wałem i tylnym dyfrem
półosie
zwrotnice z piastami 5x100
hamulce przednie i tylne
przekładnia kierownicza
up-pipe
wlot na masce
zegary (wersja angielska, czyli mile i kilometry)
I oczywiście sporo drobiazgów które podczas takiej operacji są niezbędne. Całość przeróbki wykonana była w firmie 4Turbo w Katowicach.
Obecnie samochód jest trochę poprawiony względem seryjnego STI:
turbina FP HTA68
Zawieszenie gwintowane HSD
Stabilizatory Whiteline
Wszędzie tuleje poliuretanowe Whiteline w zawieszeniu
Poliuretanowe (Whiteline) mocowanie maglownicy
Anti-lift kit Whiteline
Remap 336 KM i 406 Nm wykonany przez 4Turbo Katowice
Kompletny przelotowy wydech ze stali nierdzewnej wykonany w firmie MG Motrosport w Siemianowicach
Kierownica 350mm odsadzenie 90mm
Fotele kubełkowe Bimarco na przesuwnych prowadnicach (możliwość regulacji)
4 punktowe 3 calowe pasy Sabelt
W zeszłym roku skrzynia biegów przeszła kompletny remont. Włożony został do niej niemal bezprzebiegowy wkład z wersji Spec C razem z helicalną przednią szperą. Centralna wiskoza została zregenerowana i spięta na 6 kg (seryjnie są 4) w firmie Carsport w Nowym Sączu. Tylny dyfer cały został wymieniony na pochodzący z STI 2008r, w którym jest torsen. Cały remont skrzyni (za wyjątkiem regeneracji wiskozy) przeprowadzony został w firmie Block Motorsport.
Płyny
W silniku stosowany był olej Motul Competition 300V 15w50 latem lub 5w40 zimą. Olej wymieniany co 7-8 tyś km.
Latem tego roku wymieniony płyn hamulcowy na Carbon Lorrain (podczas tej operacji ukręcił się jeden odpowietrznik. Nie cieknie, ale następnym razem trzeba będzie go wymienić)
W skrzyni i dyfrze również olej Motul.
Szkodowość.
W samochodzie wymienione były tylne błotniki z obu stron. Lewy z powodu drobnej kolizji (uderzenie nie było duże, oprócz konieczności wymiany błotnika zmieniony został tylko zderzak i lampa). Naprawa wykonywana przez ASO Subaru w Mikołowie. Prawy błotnik był wymieniony z powodu próby podpalenia samochodu przez jakichś kretynów. Ogień był szybko ugaszony więc spaleniu uległ tylko lakier na tym błotniku. Naprawa wykonana w warsztacie Karczewski w Gliwicach. Po każdej z tych szkód samochód był w stanie samodzielnie jeździć.
Z obydwu szkód mam zdjęcia, zainteresowanym mogę je wysłać.
Poza tymi dwiema sytuacjami samochód nie miał żadnego wypadku, żaden element nośny karoserii nigdy nie ucierpiał. Oczywiście auto ma swoje lata i jest trochę rys, wgniotów „parkingowych” itp.
W tylnych nadkolach na rantach zaczyna pojawiać się korozja. W tym roku wymieniłem przednią szybę. Była już mocno porysowana i miała kilka odprysków.
Samochód NIGDY nie brał udziału w jakichkolwiek zawodach typu KJS, rallysprint itp. Używany był przeze mnie do jazdy na co dzień.
Przebieg
Do 2008 roku będąc jeszcze seryjnym WRX’em samochód przejechał ok 100 tyś km.
Od przeróbki na STI w 2008 znowu przejechano ok 100 tyś km (został wymieniony licznik na wersję STI więc nie ma tu ciągłości wskazań przebiegu)
Niestety samochód posiada obecnie feler silnika. W zeszłym tygodniu zdiagnozowano problem z uszczelką pod głowicą. Wygląda że to sam początek awarii, odczyt podczas testu na CO2 w płynie chłodniczym był „ledwo ledwo”, więc prawdopodobnie przedmuch nie jest jeszcze duży.
Oprócz tego uszkodzony jest jeden z pierścieni (koronka) od ABS. Ja nigdy ABS nie używałem, zawsze był wyciągnięty bezpiecznik, ale gdyby ktoś chciał go uruchomić, trzeba by ten pierścień wymienić.
Samochód mogę sprzedać z takim wnętrzem jak jest obecnie (czyli fotele kubełkowe, pasy szelkowe, kierownica sportowa), lub założyć seryjne fotele z WRX (uwaga – to nie są fotele z STI) i seryjną kierownicę.
Cenę niezwykle trudno mi ustalić, bo z jednej strony przeróbki w o których mowa powyżej kosztowały sporo pieniędzy (sam remont skrzyni w zeszłym roku to coś koło 10 tyś zł), z drugiej jest silnik który należy naprawić.
Cenę wywoławczo dam 29 tyś zł. Ale jeżeli ktoś uważa, że urwałem się z tą ceną z choinki, to o każdej propozycji jestem skłonny rozmawiać.
Kontakt PW lub mail jamajcherek małpa wp.pl
Telefon jak ktoś chce mogę podać na maila.
Dodam że żadna zamiana mnie nie interesuje
Ten licznik kiedy był montowany pokazywał 25 tyś mil. Czyli przejechałem ok 64 tyś mil, czyli jakieś 102 tyś km
Ostatnio zmieniony 29 gru 2015, o 11:29 przez jarmaj, łącznie zmieniany 9 razy.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Świat się kończy 

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Szkoda. Zawsze miło posłuchać i popatrzeć na tego klasyka na Gliwickich ulicach.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Niestety takie życie. Na razie przygoda z Subaru się dla mnie kończy.
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
w Paryżu zapanowała zgoda, że Polska też coś zrobi dla ograniczenia globalnej emisji CO2ptk22 pisze:Jak to jest możliwe?
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
a co będzie ? coś spokojnego tym razem ?jarmaj pisze: Na razie przygoda z Subaru się dla mnie kończy.
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Przeca powiedział
jarmaj pisze: Na razie
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Лукашэнка pisze:w Paryżu zapanowała zgoda, że Polska też coś zrobi dla ograniczenia globalnej emisji CO2

Jest ryzyko, musi być wybór.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
vojta pisze:astra 5 1.4 turbo ?

Prorok jaki, czy co...?
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Duża Dacia :)
- Polubił: 129 razy
- Polubione posty: 198 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
jarmaj pisze: Prorok jaki, czy co...?
Ale zapomniał chyba dopisać, że Tourer z AT

"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - 
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.

Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Kombi dopiero wchodzi do produkcji, na razie nie jest jeszcze dostępny. Chociaż faktycznie można już składać na niego zamówienia.rrosiak pisze:jarmaj pisze: Prorok jaki, czy co...?
Ale zapomniał chyba dopisać, że Tourer z AT
Ale nie, kombika akurat nie biorę.

- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
jarmaj, a kolor? Najbardziej popularny?
Jest ryzyko, musi być wybór.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
dżarmadż stajesz się praktyczny... do wątku dla dziada z tym
to chyba pierwsze objawy SKSu - starzejesz się chopie
na Twoim miejscu kupiłbym beczkę

to chyba pierwsze objawy SKSu - starzejesz się chopie
na Twoim miejscu kupiłbym beczkę

"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Ja nie będę kupował teraz dupowozu - będzie leasing.
Pewnie kiedyś kupię sobie jakiego nierozsądnego funcara (najlepiej małe rozrywkowe RWD) , ale na razie jeszcze nie.
Pewnie kiedyś kupię sobie jakiego nierozsądnego funcara (najlepiej małe rozrywkowe RWD) , ale na razie jeszcze nie.
Chciałem czerwony, ale dealer protestował, że to mało popularny kolor i potem będzie miał problem ze sprzedażą poleasingowego samochodu. Więc będzie brązowy.ptk22 pisze:jarmaj, a kolor? Najbardziej popularny?
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Z drugiej strony jeśli ktoś będzie szukał mało popularnego koloru, to być może znajdzie tylko Twoje ogłoszenie. A jak będzie szukał popularnego, to znajdzie oferty kilkudziesięciu sprzedających.jarmaj pisze:Chciałem czerwony, ale dealer protestował, że to mało popularny kolor i potem będzie miał problem ze sprzedażą poleasingowego samochodu. Więc będzie brązowy.

Jeździłem kiedyś, przez około rok, bordową Astrą 1.4
To była wersja mpi więc miała aż 82 KM

- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
jak Ty wsadzisz graty z sti do tej astry? Silnik to jeszcze ok, ale napędy to się natniesz trochę.
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Jak tak dalej pójdzie to mało kto z użytkowników forum-subaru będzie jeździł subaru 

Jest ryzyko, musi być wybór.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Ta ma 150 KM.Лукашэнка pisze:Jeździłem kiedyś, przez około rok, bordową Astrą 1.4
To była wersja mpi więc miała aż 82 KM

Nie noszę się z takimi zamiaramiAlan, Alan, Alan! pisze:jak Ty wsadzisz graty z sti do tej astry? Silnik to jeszcze ok, ale napędy to się natniesz trochę.

UWAGA
W pierwszy poście pojawiły się zdjęcia
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
i nareszecie podobno sporo lżejsza od starszej, tam 150 koni było słabsze od 105 w Leoniejarmaj pisze: Ta ma 150 KM.
gratulacje
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
jarmaj, fotek nie widać... jest tylko lista: 1.JPG 2.JPG 3.JPG itd.
Swoją drogą to ładna ilość lat spędzona z jednym samochodem (choć w dwóch odsłonach)
Swoją drogą to ładna ilość lat spędzona z jednym samochodem (choć w dwóch odsłonach)

"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Duża Dacia :)
- Polubił: 129 razy
- Polubione posty: 198 razy
Re: [sprzedam] Subaru Impreza STI 336KM, 406 Nm
Jako to nie?barton pisze: fotek nie widać...
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - 
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.

Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
