geometria zawieszenia Impreza

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
PajakWlochaty
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

geometria zawieszenia Impreza

Post 14 sty 2016, o 11:33

Witam,

poznajac ostatnio mozliwosci auta na mocno sliskiej nawierzchni zauwazylem ze jest pewna mocno lipna sprawa. Otoz o ile na mokrym zachowanie jest przewidywalne (pewna podsterownosc przechodzaca czasem w lekka nadsterownosc) to na szklance auto jest dla mnie ciezkie do ogarniecia bo najpierw jest mega podsterownosc a nastepnie momentalnie zamiata tylem. Czy jest na to jakas opcja np. regulujac geometrie? Chodzi mi o to by zniwelowac/zmniejszyc owa poczatkowo mocna podsterownosc. W kilku poprzednich autach (fwd i rwd) z powodzeniem stosowalem myk ze dawalem zbieznosc przodu w dolnej granicy tolerancji czyli w kierunku rozbieznosci auto wtedy wyraznie chetniej skreca a niewielki spadek stabilnosci przy jedzie na wprost jest do zaakceptowania. Czy tutaj robic podobnie czy sa jakies inne lepsze opcje? Na mysli mam normalna codzienna jazde "lekko zaangazowana" ;-)

Z tego co twierdzi poprzedni wlasciciel w Hawku sa zamontowane sprezyny i staby z STI.

pozdr



ODPOWIEDZ