Do sprzedania Subaru Impreza kombi 2.0 115 KM z rocznika 1997. LPG Bigas wtrysk robiony przez JAKO
Samochód w stanie dobrym, sprawny, aktualnie jeżdżony raz na kilka dni dla zdrowotności (samochodu

Aktualny przebieg 200843 km.
Samochód większość czasu był robiony na Bajecznej i Jutrzenki w Warszawie, od paru lat, po przeprowadzce już mniejsze przebiegi i serwis lokalny.
Najważniejsze rzeczy z historii serwisowej z ostatnich kilku lat:
...
162000 - wymiana oleju w skrzyni i dyfrze, nowe sprzęgło, rozrząd, poza tym pełny serwis płynowo/olejowo/paskowo/filtrowy.
2013 r.
177000 - nowe opony letnie Yokohama AE01 185/70 R14
184000 - nowe zimówki Yokohama wdrive v903 185/70 R14
2014 r.
188200 - regulacja zaworów, nowe kable WN i świece
192000 - wymiana zewnętrznych przegubów z przodu
2015 r.
195600 - nowy akumulator
197200 - nowe wtryski gazu
Gdzieś po drodze były robione amortyzatory i założone poliuretany na stabilizator z przodu (na Jutrzenki). Poza tym wszystkie mniejsze serwisy na bieżąco. Olej co 10-12 tys.
Wyposażenie:
Jak to w subaru klimatyzacja, elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy, abs, hill holder, 4wd, 2 poduszki z przodu, halogeny, brak ramek w drzwiach

Gratisy:
2. Komplet zregenerowanych hamulców z wersji przedliftowej: piasty, tarcze, klocki, zaciski, strzemiona - od kolegi WADE (niestety do tej pory nie udało się kupić dwóch blaszek do klocków, więc zestaw nie jest założony i brak czasu na zajęcie się tym, a kolega WADE sobie odpuścił). Motywacją do wymiany hamulców są wyrobione, lekko pukające strzemiona - można z tym żyć albo znaleźć te nieszczęsne blaszki u znajomych subarowców.
3. Nowy akumulator. Dwa komplety opon z 2013 r. na felgach 14 (zima stalówki, lato pancerne alusy Subaru).
Blacharsko samochód jest w średnim stanie co widać na zdjęciach. Nie dla estetów.
Wiem, że był robiony prawy przedni błotnik i niestety jest od nowa do roboty. Kilka lat temu był mały najazd na tył, widać na zdjęciach, nie naprawiałem tego. Na dachu są małe wgniecenia, tak było od zakupu. Poza tym auto jest proste, nie zespawane z trzech itp.
Branie oleju w normie. Dolewka 250 ml między wymianami.
Ubezpieczenie OC do października 2016 r.
Wady: takie jak mają Imprezy przy tych przebiegach tzn. auto spokojnie jeszcze pojeździ kilkadziesiąt tysięcy przy odrobinie wyrozumiałości ze strony nowego właściciela. Idealne na dojazdy do pracy w górach itp. Oczywiście jak to z Subaru dobrze mieć pod ręką warsztat zaznajomiony z tymi autami.
Cena po wymianie oleju w skrzyni/dyfrze, z nową butlą lpg i po przeglądzie 4800 zł.