sprzedane do zamknięcia
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Z tego co wiem to nie jest blok zamknięty.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Rurka plastikowa od przepływki do rury pod kolektorem i obudowa filtra do sprzedania oddzielnie czy z silnikiem? Jak oddzielnie to za ile?
P.S. Mam taki silnik i w serii były żółte wtryski 440CC, ktoś je zmieniał na większe? No i z tego co wiem to silnik EJ20K bo EJ20G miał hydrauliczne regulowane zawory w tu jest regulacja płytkami nad szklanką. Chyba że się mylę i to jakaś dziwna wersja EJ20G?
P.S. Mam taki silnik i w serii były żółte wtryski 440CC, ktoś je zmieniał na większe? No i z tego co wiem to silnik EJ20K bo EJ20G miał hydrauliczne regulowane zawory w tu jest regulacja płytkami nad szklanką. Chyba że się mylę i to jakaś dziwna wersja EJ20G?
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Mało wiesz jeszcze....darecki1981 pisze:Z tego co wiem to nie jest blok zamknięty.
Jest to zamknięty blok
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Jest to silnik z forestera s/tb AT JDMskwaro pisze:Rurka plastikowa od przepływki do rury pod kolektorem i obudowa filtra do sprzedania oddzielnie czy z silnikiem? Jak oddzielnie to za ile?
P.S. Mam taki silnik i w serii były żółte wtryski 440CC, ktoś je zmieniał na większe? No i z tego co wiem to silnik EJ20K bo EJ20G miał hydrauliczne regulowane zawory w tu jest regulacja płytkami nad szklanką. Chyba że się mylę i to jakaś dziwna wersja EJ20G?
Seryjny silnik
Co do wtrysków- moze i ktos zmienił
Regulacja zaworów hydrauliczna
Co do rury plastikowej razem z silnikiem na sprzedaż
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Z ciekawości, jaki to rocznik? Bo ja mam MY98 i jest EJ20K na płytkach.
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
shornet666 pisze:Mało wiesz jeszcze....darecki1981 pisze:Z tego co wiem to nie jest blok zamknięty.
Jest to zamknięty blok
Pokaż całe oznaczenie silnika, STB nie wychodziły seryjnie z takim blokiem z tąd moje zdziwienie :) ja też miałem podobny blok w imprezie i do konca byłem pewny że to blok zamknięty


-
jestempiotrek
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Może VIN nam rozstrzygnie wątpliwości? Czy blow off jest zdjęty i zaślepiony?
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Nie spotkałem sie z blokiem ktory miał kartkowanie pod alternatorem i nie był to blok zamknięty...
Vin SF5-015421
Vin SF5-015421
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Dekoder pokazuje że to maj 97, a z tego co wiem hydraulika była stosowana do 96 roku...
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Forestery S/TB miały zwykły otwarty blok. Albo ktoś zmienił ten silnik na closed-deck albo się mylisz.hornet666 pisze:Nie spotkałem sie z blokiem ktory miał kartkowanie pod alternatorem i nie był to blok zamknięty...
Vin SF5-015421
CZĘŚCI UŻYWANE SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY OUTBACK
tel.510-272-777
tel.510-272-777
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
jak czex mówi że otwarty to może i był otwarty, i faktycznie były otwarte 98-00, gdzieś czytałem że wczesne modele 97 ( sf5 97-98) JDM miały mix ej20g i ej20k (zamknięty blok ej20g i osprzęt od ej20k ( sprzedawany silnik jest z modelu 97 )
mogę się mylić ale kratkowanie na silniku mówi same za siebie że jest to zamknięty blok
na dniach sprawdzę oznaczenie głowić i będzie wszystko wiadomo...
mogę się mylić ale kratkowanie na silniku mówi same za siebie że jest to zamknięty blok
na dniach sprawdzę oznaczenie głowić i będzie wszystko wiadomo...
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
97skwaro pisze:Z ciekawości, jaki to rocznik? Bo ja mam MY98 i jest EJ20K na płytkach.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
dla sprostowania zdjęcie "płytki"hornet666 pisze:97skwaro pisze:Z ciekawości, jaki to rocznik? Bo ja mam MY98 i jest EJ20K na płytkach.
-
jestempiotrek
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
Zerknij proszę tu: http://www.westernsubaruclub.com/smf/in ... ic=38818.0hornet666 pisze:jak czex mówi że otwarty to może i był otwarty, i faktycznie były otwarte 98-00, gdzieś czytałem że wczesne modele 97 ( sf5 97-98) JDM miały mix ej20g i ej20k (zamknięty blok ej20g i osprzęt od ej20k ( sprzedawany silnik jest z modelu 97 )
mogę się mylić ale kratkowanie na silniku mówi same za siebie że jest to zamknięty blok
na dniach sprawdzę oznaczenie głowić i będzie wszystko wiadomo...
W pierwszym poście jest foto hybrydy EJ20G/EJ20K, silnik którego zdjęcie wkleiłeś oraz płytki sugerują "zwykłe" EJ20G.
Proszę Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę. Może ktoś coś swapował w tym samochodzie, pisałeś, że była konwersja z AT na MT może zmienili też silnik, pytanie jakie tam ECU siedzi.
Re: {S} EJ20G JDM zamknięty blok 250KM+ ic + wtryski 550cc...
opis ogłoszenia sprzedaży poprawiony
zamknięty blok ...
osprzęt ej20k ...
zamknięty blok ...
osprzęt ej20k ...
Re: {S} EJ20G zamknięty blok + ic + wtryski 550cc...
Czy jest mozliwosc kupna samego słupka?
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka