4EAT - permanentne 50:50 mod
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
leon, trochę wyobraźni, klej i
- Załączniki
-
- opatki.jpg (5.25 KiB) Przejrzano 898 razy
Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
Bergen, pomysł z guzikiem jest super i nie neguję go. Jedynie mam zastrzeżenie, żeby nie jeździć z tak spiętym napędem - po suchym asfalcie z dużymi prędkościami.
Jest ryzyko, musi być wybór.
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
ptk22, co Ty żeś się uwziął na te prędkość. To nie ona ma bezpośredni wpływ na ewentualne zużycie poszczególnych elementów.
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
A prędkość absolutna zabija absolutnie. 

Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
Ja mam doświadczenia z pojazdów wolnobieżnych, w których można napęd spiąć na stałe i tam na asfalcie prędkość ma kolosalne znaczenie. Producent zezwala na taką jazdę po asfalcie do max 15km/h, powyżej tej prędkości powstają bardzo wysokie temperatury w układzie przeniesienia napędu.l_ewy pisze:ptk22, co Ty żeś się uwziął na te prędkość. To nie ona ma bezpośredni wpływ na ewentualne zużycie poszczególnych elementów.
Jest ryzyko, musi być wybór.
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
Znam jednego co właśnie w takim jednym pojeździe wolnobieżnym załatwił przedni dyfer jak zapomniał wyłączyć 4x4, tanio nie było :)
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
skwaro, tak bo przy dobrej przyczepności wszystkich kół i spięciu centralnego dyfra na stałe, powstają ogromne naprężenia. Samochód osobowy jest lekki więc ślizga się łatwo na oponach, ale ciężki wolnobieżny pojazd, zostawia już widoczne ślady zdartych opona na asfalcie i występują ogromne przeciążenia w napędzie.
Jest ryzyko, musi być wybór.
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
Jednego artystę co załatwił dyfry w LandRoverze też znam. Wyjechał na asfalt i blokadę zapomniał wyłączyć :)
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: 4EAT - permanentne 50:50 mod
jarmaj pisze:Tylko czy to jeszcze będzie wiskoza, czy zostanie tak ściśnięta, że zacznie działać jak szpera płytkowa? No i potem zdechnie po chwili, bo wiskoza jednak szperą płytkową nie jest.zinc pisze:mozemy zrobic Ci taka wiskoze ze czolgiem jej nie ruszysz
heh a czy ktos mowil o praktycznosci, odpornosci/trwalosci ???:P Ty najlepiej wiesz co mozna szperowac :P
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow