witam.
mozliwe ze spadek kompresji za dwoch cylindrach lewej glowicy jest spowodowany wydmuchana uszczelka?po pomiarze wyszlo ze prawa strona ma 11-12 bar a lewa 7-8 bar.samochod delikatnie poszarpuje przy niskich obrotach.i zauwazylem zwiekszone zuzycie oleju ale nie kopci temperatura wody w normie
czy to UPG? Wrx 2.5 2006r
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: czy to UPG? Wrx 2.5 2006r
Przy takiej różnicy to i tak trzeba wyjąć silnik i go rozebrać. Jak masz szczęście to uszczelka a jak nie to prawo Murphy'ego się kłania.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: czy to UPG? Wrx 2.5 2006r
slyszlem ze w tych modelach lubia pekac tloki wiec przy rozbiorce silnika na to tez zwroce uwage.moze jeszcze jakies sugestie na co zwrocic uwage i co wymienic przy okazji remontu?
- SubaruGARAGE
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: WRX 04MY
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: czy to UPG? Wrx 2.5 2006r
Tak naprawdę wszystko zależy jaki masz budżetkasimen pisze:moze jeszcze jakies sugestie na co zwrocic uwage i co wymienic przy okazji remontu?

Niemniej jednak przy ograniczonym należny zrobić tylko to co niezbędne. Dokładny pomiar cylindrów, wału jest w stanie odpowiedzieć na tak postawione pytanie. Głowice muszą iść także do sprawdzenia

Oczywiście o smoku czy sprawdzeniu pompy olejowej nie wspomnę!