Opony letnie, zimowe, szutrowe, rajdowe. Felgi, koła, dojazdówki. Wszystko to, na czym Subaru się toczy.
	
		
		
		
			- 
								ptk22								
				
			
 
						- 6 gwiazdek
 			
		
				- Lokalizacja: JG
 		- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG 
 		
						- 
    Polubił:
    2278 razy
 
- 
    Polubione posty:
    137 razy
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								9 kwie 2016, o 20:24
			
			
			
			
			
			A tak z ciekawości, to po co ten klucz dynamometryczny do dokręcania koła? Rozumiem przy dokręcaniu głowicy silnika gdzie musi być dokładnie taka sama siła. Ale przy kole to chyba każdy ma na tyle wyczucia w ręce, aby te 90-120 Nm trafić na wyczucie.
Fajny bajer wkleił  
szamot. Bo to można od razu wrzucić na udarowy i nie trzeba ręcznie dociągać.
Tą metodę stosowałem dawniej:
jarmaj pisze:
Ja dokręcam na moment wywoływany naciskaniem nogą (z wyczuciem 

 ) na klucz do kół.
 
Ale od pewnego czasu zainwestowałem w klucz teleskopowy. Jak przekładam koła, to dokręcam udarowym delikatnie, a potem teleskopowym na wyczucie. Ten teleskopowy mam zawsze w bagażniku, dzięki temu nie muszę używać nogi do dokręcania czy awaryjnego odkręcania.
 
			
									
						
	
	
			
		
		
				Jest ryzyko, musi być wybór.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	ptk22
 
	
		
		
		
			- 
								czlapus								
																			
				
			 
						- 2 gwiazdki
 			
		
				- Lokalizacja: Piwniczna-Zdrój
 		- Auto: Subaru Impreza 
 		
						- 
    Polubił:
    0
 
- 
    Polubione posty:
    0
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								10 kwie 2016, o 14:59
			
			
			
			
			
			ptk22 dobrze Prawisz ;)
Ja zrobilem tak samo taki klucz teleskopowy to w biedroce cena rzedu 20 zl ( nawet jakosciowo jest spoko) a przynajmniej niema problemu z odkreceniem kola w razie w :)
			
									
						
	
	
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	czlapus
 
	
		
		
		
			- 
								ptk22								
				
			
 
						- 6 gwiazdek
 			
		
				- Lokalizacja: JG
 		- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG 
 		
						- 
    Polubił:
    2278 razy
 
- 
    Polubione posty:
    137 razy
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								10 kwie 2016, o 18:22
			
			
			
			
			
			Właśnie taki z biedronki miałem na myśli. Ja trafiłem na zestaw z praktycznym pokrowcem.
			
									
						
	
	
				Jest ryzyko, musi być wybór.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	ptk22
 
	
		
		
		
			- 
								eMTi								
				
			
 
						- 6 gwiazdek
 			
		
				- Lokalizacja: DW
 		- Auto: zaturbione, wymarzone 
 		
						- 
    Polubił:
    0
 
- 
    Polubione posty:
    1 raz
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								12 kwie 2016, o 10:56
			
			
			
			
			
			ptk22 pisze:
dzięki temu nie muszę używać nogi do dokręcania
nogą bardzo łatwo można dowalić dużo więcej, niż 100  

 
			
									
						
	
	
				"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	eMTi
 
	
		
		
		
			- 
								czlapus								
																			
				
			 
						- 2 gwiazdki
 			
		
				- Lokalizacja: Piwniczna-Zdrój
 		- Auto: Subaru Impreza 
 		
						- 
    Polubił:
    0
 
- 
    Polubione posty:
    0
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								12 kwie 2016, o 21:00
			
			
			
			
			
			Mam dokladnie taki sam i sie sprawdza idealnie zawsze jezdzi w auciee:)
			
									
						
	
	
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	czlapus
 
	
		
		
		
			- 
								ptk22								
				
			
 
						- 6 gwiazdek
 			
		
				- Lokalizacja: JG
 		- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG 
 		
						- 
    Polubił:
    2278 razy
 
- 
    Polubione posty:
    137 razy
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								12 kwie 2016, o 21:22
			
			
			
			
			
			eMTi pisze:
nogą bardzo łatwo można dowalić dużo więcej, niż 100
Wszystkim można dowalić więcej. Ale chyba każdy, kto dokręca koło, ma świadomość, że tam jest szpilka 12mm z drobnym gwintem i trzeba ją dokręcić z wyczuciem. I do tak prostego zabiegu, klucz dynamometryczny jest raczej zbędny.
 
			
									
						
	
	
				Jest ryzyko, musi być wybór.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	ptk22
 
	
		
		
		
			- 
								komin								
																			
				
			 
						- 4 gwiazdki
 			
		
				- Lokalizacja: Kielce
 		- Auto: Legacy 2.5 A/T 
 		
						- 
    Polubił:
    0
 
- 
    Polubione posty:
    0
 
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								26 cze 2016, o 21:27
			
			
			
			
			
			orginalne klucze mają nieprzypadkowo taką długość jaką mają . siła jaką przeciętny człowiek dysponuje na takiej dźwigni powinna być wystarczająca do odpowiedniego dokręcenia koła, inną sprawą jest jak ktoś przesadzi z dokręceniem, wtedy taki klucz staje się mało przydatny i niewystarczający 

 
			
									
						
	
	
				Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
 Świętokrzyskie 507304269
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	komin