LPG i strzal
LPG i strzal
Hej
Czy mozecie podzielic sie swoimi doswiadczeniami przy przelaczniu z PB na LPG?
Mianowicie w moim aucie podczas przelaczania pod obciazeniem auto zachowuje sie jakby przyjelo w tyl strzala, mocne szarpniecie calym samochodem. Walcze z tym na swoj sposob starajac sie pamietac, aby delikatnie wciskac pedal gazu i nasluchiwac elektrozaworow oraz odpowiednio reagowac lecz czasem wiadomo...
pzdr
Czy mozecie podzielic sie swoimi doswiadczeniami przy przelaczniu z PB na LPG?
Mianowicie w moim aucie podczas przelaczania pod obciazeniem auto zachowuje sie jakby przyjelo w tyl strzala, mocne szarpniecie calym samochodem. Walcze z tym na swoj sposob starajac sie pamietac, aby delikatnie wciskac pedal gazu i nasluchiwac elektrozaworow oraz odpowiednio reagowac lecz czasem wiadomo...
pzdr
Pozdrawiam
M
M
- Slawskip
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Subaru Legacy MY07
- Polubił: 12 razy
- Polubione posty: 4 razy
Re: LPG i strzal
Czyli takie przełączanie nie jest naturalne? postaram się opisać...
Wyjątkowo upierdliwe jest podczas porannej jazdy z prędkością ok 90 km/h pod górkę, przepustnica otwarta na około 120-130 km/h po płaskim i gdy nastąpi przełączenie jest uderzenie w całą budę auta bez efektów dźwiękowych. Przyzwyczaiłem się do tego i traktowałem jako normalka dla lpg przez co staram się tego unikać bo szkoda mi osprzętu.
Instalacja to Landi Renzo Omegas z reduktorem Ig1 oraz wtryskami, których nie udało mi się rozszyfrować a wyglądają jak poniżej Map sensor Bosh wg wójka google o nr. 0281002456
Pozdro
Wyjątkowo upierdliwe jest podczas porannej jazdy z prędkością ok 90 km/h pod górkę, przepustnica otwarta na około 120-130 km/h po płaskim i gdy nastąpi przełączenie jest uderzenie w całą budę auta bez efektów dźwiękowych. Przyzwyczaiłem się do tego i traktowałem jako normalka dla lpg przez co staram się tego unikać bo szkoda mi osprzętu.
Instalacja to Landi Renzo Omegas z reduktorem Ig1 oraz wtryskami, których nie udało mi się rozszyfrować a wyglądają jak poniżej Map sensor Bosh wg wójka google o nr. 0281002456
Pozdro
Pozdrawiam
M
M
- SubaruGARAGE
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: WRX 04MY
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: LPG i strzal
Takie zachowanie podczas przełączania z PB na LPG nie jest rzeczą normalną. Rozumiem, że przy małym obciążeniu silnika także występują te szarpnięcia.
Jeżeli samochód prawidłowo zachowuje się na PB, to nie pozostaje nic innego jak udać na na regulacje LPG.
Jeżeli samochód prawidłowo zachowuje się na PB, to nie pozostaje nic innego jak udać na na regulacje LPG.
Re: LPG i strzal
Dzięki za odpowiedź.
Przy małym obciążeniu silnika skala zjawiska jest jakby nie porównywalna, występuje ze znacznie mniejszym efektem, lekkie szarpnięcie. Na Pb zachowuje się poprawnie.
Całe zjawisko wydaje mi się lekko dziwne, chociaż towarzyszy mi od zakupu auta czyli ponad dwa lata i zdążyłem się do niego "przyzwyczaić", lecz chętnie posłucham/poczytam wszystkie opinie użytkowników LPG.
Pozdrawiam
Przy małym obciążeniu silnika skala zjawiska jest jakby nie porównywalna, występuje ze znacznie mniejszym efektem, lekkie szarpnięcie. Na Pb zachowuje się poprawnie.
Całe zjawisko wydaje mi się lekko dziwne, chociaż towarzyszy mi od zakupu auta czyli ponad dwa lata i zdążyłem się do niego "przyzwyczaić", lecz chętnie posłucham/poczytam wszystkie opinie użytkowników LPG.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
M
M
Re: LPG i strzal
Kurcze trudne pytanie, ale sądzę że dwie. Jest reduktor, filtr lotny, trójnik i z niego do dwóch takich części jak na zdjęciu powyżej a z nich w kolektory.Soltys pisze:Masz jedną listwę na 4 cylindry, czy dwie listwy ?
PS. Walę z pamięci bo deszcz leje i nie chce mi się wychodzić. Jutro się upewnię i naniosę korektę gdyby okazało się inaczej.
Pzdr
Pozdrawiam
M
M
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: LPG i strzal
Ja tylko potwierdzę, że takie przełączenie na LPG nie jest normalne... "Pyk" i tyle.
Re: LPG i strzal
Czy takie zachowanie może podlegać pod uszkodzone/wyeksploatowane coś z części w reduktorze?
Pozdro
Pozdro
Pozdrawiam
M
M
-
ozarek
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: SJ
- Auto: Lancia Delta HPE GT/ Subaru Forester MY02 N/A
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: LPG i strzal
Mam LR Omegasa u siebie i takie zjawisko nie występuje.
Oryginalnie wtryski to powinny być MEDy, ale one są 'podpisane'
zdj. z google
EDIT:
to jednak może być MED, te chyba wyglądają identycznie
Co do diagnostyki, najlepiej byłoby podjechać na zimno do warsztatu i zrobić przełączenie z podpiętym kompem. Będzie podgląd ciśnień ect
Oryginalnie wtryski to powinny być MEDy, ale one są 'podpisane'
zdj. z google
EDIT:
to jednak może być MED, te chyba wyglądają identycznie
Co do diagnostyki, najlepiej byłoby podjechać na zimno do warsztatu i zrobić przełączenie z podpiętym kompem. Będzie podgląd ciśnień ect
Think.Feel.Drive.
Re: LPG i strzal
Dzięki za poradę - czy dobrze rozumiem, że piszesz o podłączeniu ECU, nie Omegas?ozarek pisze:
Co do diagnostyki, najlepiej byłoby podjechać na zimno do warsztatu i zrobić przełączenie z podpiętym kompem. Będzie podgląd ciśnień ect
Dodatkowo:
Czy możecie zatem polecić jakiś warsztat w warmińsko-mazurskim warty uwagi?
Przejrzałem nasze forum oraz http://lpg-forum.pl/ i nie znalazłem nic a jazda do wawy czy http://www.stagmag.pl/ lub http://www.warsztatlpg.pl/ nie jest wpisana w mój najbliższy plan podróży - chociaż może będę musiał takową zaplanować.
Napomnę, że mam nie dobre doświadczenia z zakładem z Olsztyna mieszczącym się na Lubelskiej 43 oraz druciarzami z Mrągowa.
pzdr
Pozdrawiam
M
M
Re: LPG i strzal
Predko mogę polecić w Olsztynie z czystym sumieniem:)
http://www.autogaz.olsztyn.pl/
http://www.autogaz.olsztyn.pl/
Re: LPG i strzal
Możesz napisać dlaczego?Wełniacz pisze:Predko mogę polecić w Olsztynie z czystym sumieniem:)
http://www.autogaz.olsztyn.pl/
Pozdrawiam
M
M