
24 000 zł - W OGŁOSZENIU OLX - DO SUPER NEGOCJACJI! ZALEŻY MI NA CZASIE.
23 000 zł - DLA FORUMOWYCH KOLEGÓW I KOLEŻANEK :)
Bemowo, Warszawa, Poland
- Przebieg 174000km,
- odnowiony od blachy,
- stan mechaniczny jak i blacharka bardzo dobry
- odmalowany od podstaw
- BEZ GAZU NA SZCZĘŚCIE !!!
- Klimatyzacja SPRAWNA !!!
- felgi od STI
- zawieszenie OK, na 60%
- w 2016 wymieniony olej MILLERS i filtr odeju na sportowY STI
- wnętrze od subaru imprezy w dobrym stanie, fotel kierowcy 1 przetarcie
- kierownica Nardi Torino
- zegar doładowania turbo
- felgi 17' złote STI z oponami nowymi MichelinCrossClimate
- wydech 2,5 (piękny bulgot N-grupowy)
- zawór blow niepotrzebny :)
- wymienione świece
- jest kilka rzeczy do zrobienia z elektryką ale prostych typu nie działa klakson czy halogeny. Elektryka szyb i lusterek działa. Ogrzewanie też.
- i duzo innych rzeczy o których moglem zapomnieć bo wszystko prawie robił dla siebie poprzedni właściciel ( Marcin Boydo ).
A teraz opis prozą dla zainteresowanych co jeszcze robił poprzedni właściciel:
No to od początku. Subaru Impreza GT GC8 1999 rok kupiłem w zeszłym roku od człowieka z forum subaru. Wcześniej miał ich kilka i tylko GT GC8.
Przebieg chyba 160tys. ale nie pamiętam bo to nie ma dla mnie znaczenia skoro jest zdrowy. Tak nawiasem mówiąc to zrobiłem sobie prezent z okazji przeżycia operacji sądząc, że jestem zdrowy. Niestety życie zweryfikowało sytuację i Subi więcej stoi w garażu niż jeździ bo po prostu nie mam siły prowadzić. Kupiłem go ponieważ nie był przerabiany, katowany, upalany, robiony pod wyścigi. Chciałem serię. Wyszło na to, że poprzedni właściciel zadbał o niego i go odnawiał dla siebie. Mi powiedział, że Żona kazała sprzedać ale wyszykował go sobie na Swój ślub. No i teraz mam go ja. Poniżej opis co on robił i kilka zdjęć. Na pierwszy ogień poszedł magiel ( okrutny luz + stuki + brak wspomagania ), z nadzieją na uratowanie magla oddałem do firmy która się tym profi zajmuje. Szybko dowiedziałem się, że mój magiel jest tak zjechany, że zęby pokruszone w środku i nie nadaje się do regeneracji. Poszukiwania na biegu za maglem bo auto wisiało na podnośniku. Zakupiłem używany magiel - zawiozłem do firmy i padła decyzja o regeneracji magla, który zakupiłem gdyż nie był pierwszej świeżości... Po zabiegu - pompa wspomagania ruszyła ( wcześniej po zalaniu płynu strasznie wyła ) stuki ustały, a wspomaganie wróciło ! - pięknie. Olej, filtry, łączniki. Wymiana świec. Poczyściłem silnik tu i tam / przepustnica / krokowiec / przepływka. Wleciały nowe sworznie i gumy w zawieszeniu - łączniki przód i tył oraz gumy stabilizatora. Przyszła pora na nieszczelności + nowe wężyki podciśnieniowe oraz IC z WRX wraz z DV, nowy pasek alternatora i klimy. NO I TERAZ JA ZROBIŁEM TO CO PONIŻEJ BO CHOROBA NIE POZWALA SIĘ POBAWIĆ W KOSMETYKĘ. Impreza odkąd ją kupiłem zrobiła może 1000km. Zmieniłem akumulator, nowe opony CrossClimat, nowy filtr oleju STI, nowy olej Millers. I tyle. Resztę Pan ma na zdjęciach. Można też poszukać info na forum Subaru bo auto było tam opisywane i omawiane.
Pozdrawiam, Łukasz
http://olx.pl/oferta/subaru-impreza-gt- ... gtI75.html