
Choć z drugiej strony moja mama na przykład jest zachwycona swoim XV z Lineatronic'iem
i z LPG, oczywiścieGodlik pisze:Nowy OBK jest fajny, ale najlepiej w wersji amerykańskiej z silnikiem 3.6
moja żona też, ma spalanie średnie od bardzo dawna 8.8... jazda taksówkarska... Ale jej auto skrzypi, twierdzi żona że opony piszczą jak skręca... itrede..So What! pisze:FUX, ale ja nikogo nie namawiam na nowe Subaru. Jaki jest wybór - każdy widzi
Choć z drugiej strony moja mama na przykład jest zachwycona swoim XV z Lineatronic'iem
Eeeno, o ile pamiętam, 18 to nam się wyświetlało gdyśmy go testowali dość konkretnie dając w palnik. Przy podobnej przejażdżce przez miasto i potem do salonu, którą zafundowałem na koniec Tobie i Bożenie, pewnie mój Forek spaliłby podobnie albo niewiele mniej.esilon pisze: świetnie sobie radzi z foresterem ale 18/100 to lekkie przegięcie,
Arno pisze: stukanie, skrzypienie i trzeszczenie roznych rzeczy i miejsc w srodku to chyba taka norma,
Jesli dla kogoś skrzypy i trzaski są istotnym kryterium, to zapewne tak.FUX pisze: kwintesencja taka, iż subaru penisowatymi autami som.
Nawet na pewno - a przynajmniej miał rok temu, na świetokrzyskich Chlejadach. I chwalił, nawet bardzo, acz bynajmniej nie za wyciszenie wnętrza, jakosć skór i pojemnosć zyliona schowków, tylko za to, za co zawsze chwaliło się SubaruSo What! pisze: Konto usunięte chyba ma takiego
tu chciałbym sprostowacWiS pisze:Przy okazji info dla zainteresowanych, z najlepszego forumowego źródła - H6 3.6 gazuje się bardzo przyzwoicie, natomiast nowy 2.0 turbo za cholerę.
Popsuty był na jakies 215 KMWiS pisze:esilon, chyba jednak popsutego miałeś
A to dobra wiadomośćЛукашэнка pisze: chciałbym sprostowac
Nawet jeśli, to przy większych przebiegach i tak się raczej opłaci.Arno pisze: dobrą zmianę w LPG...
Prawda. Ale ta marka tak ma, podobnie np. Focus RS vs STI...esilon pisze: obecnego 2,0xt porównuje do konkurencyjnych produktów o tej samej pojemności i porownywalnej mocy. Wychodzi ze smok.
STI pali 12-14, w dużym korku doszło do 18, na torze do 35esilon pisze: Popsuty był na jakies 215 KM
Pod 20 było raz, po dniu na torze
A obecnego 2,0xt porównuje do konkurencyjnych produktów o tej samej pojemności i porownywalnej mocy. Wychodzi ze smok.
esilon pisze: A obecnego 2,0xt porównuje do konkurencyjnych produktów o tej samej pojemności i porownywalnej mocy. Wychodzi ze smok.
Tym się trzeba przejechać. Bo jeżdżenie Mercedesem przyzwyczaja do innych zjawisk pogodowych.Konto usunięte pisze:esilon pisze: A obecnego 2,0xt porównuje do konkurencyjnych produktów o tej samej pojemności i porownywalnej mocy. Wychodzi ze smok.
Gdybym kupował nowe auto, to Forester XT wydaje się być idealny. Gdyby nie to straszne spalanie...
Arno pisze: Tak jak znajoma przeszła z BMW 5 na formowego Forestera - bardzo ciekawe uwagi.
Konto usunięte pisze: Gdyby nie to straszne spalanie...
tam jest zawsze wszystko lepszedzixd pisze:Czytając tematy na kropce
ale w sensie że lusterka w osłonie przeciw słońcu jednym palcem nie obsłużysz, czy o co chodzi?Arno pisze:ergonomia
A skąd on wie, którą nogą hamujesz, jak nie naciskasz jednocześnie gazu?Chloru pisze:W VW nie zrobisz heel'n'toe bo komputer na to nie pozwoli ;) to samo z lfb.