Po wymianie sprzęgła, reduktor podczas jazdy przy odpuszczaniu gazu włącza się częściowo tak jakby w połowie (pojawiają się przy tym różne dziwne dzwięki dochodzące ze skrzyni biegów, coś jakby próbowało się wbić bieg bez sprzęgła) przez co żaden bieg nie działa. Poluzowałem go na regulacji przy drążku ale dalej włącza się, chociaż troche rzadziej (na wysokich obrotach przy odpuszczaniu gazu). Czy ktoś miał może taki sam objaw? Czy ktoś regulował reduktor na tym cięgnie przy skrzyni biegów? Czy to może coś bardziej poważnego
Problem z włączającym się reduktorem po wymianie sprzęgła.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Problem z włączającym się reduktorem po wymianie sprzęgła.
Pacjent: Impreza GF 1998r. 2.0 85kW.
Po wymianie sprzęgła, reduktor podczas jazdy przy odpuszczaniu gazu włącza się częściowo tak jakby w połowie (pojawiają się przy tym różne dziwne dzwięki dochodzące ze skrzyni biegów, coś jakby próbowało się wbić bieg bez sprzęgła) przez co żaden bieg nie działa. Poluzowałem go na regulacji przy drążku ale dalej włącza się, chociaż troche rzadziej (na wysokich obrotach przy odpuszczaniu gazu). Czy ktoś miał może taki sam objaw? Czy ktoś regulował reduktor na tym cięgnie przy skrzyni biegów? Czy to może coś bardziej poważnego
.
Po wymianie sprzęgła, reduktor podczas jazdy przy odpuszczaniu gazu włącza się częściowo tak jakby w połowie (pojawiają się przy tym różne dziwne dzwięki dochodzące ze skrzyni biegów, coś jakby próbowało się wbić bieg bez sprzęgła) przez co żaden bieg nie działa. Poluzowałem go na regulacji przy drążku ale dalej włącza się, chociaż troche rzadziej (na wysokich obrotach przy odpuszczaniu gazu). Czy ktoś miał może taki sam objaw? Czy ktoś regulował reduktor na tym cięgnie przy skrzyni biegów? Czy to może coś bardziej poważnego