
Link: https://www.youtube.com/watch?v=Gh5ry3Lm49g
GT86 CS-R3 startuje w kategorii ERC3, obejmującej auta zgodne z przepisami FIA R3 i R2. Pod maską znajduje się 2-litrowy, wolnossący silnik benzynowy typu bokser. Dla spełnienia wymagań przepisów R3 konieczne było zmniejszenie stopnia sprężania w stosunku do wersji seryjnej. Moc wzrosła do 232 KM, a maksymalny moment do 235 Nm
Ja myślęjarmaj pisze: w obecnym zalewie rajdówek budowanych na bazie niemal identycznych, pudełkowatych aut segmentu B, miło zobaczyć na oesie takiego plaskacza.
To dobrze, że się nie pofatygowałem, nie było sensujarmaj pisze: bez rzucania samochodem.
Gdyby się nie wycofali, to byłaby bomba.busik pisze:VW wycofuje sie z rajdow... o co kuzwa w tym cyrku chodzi? Kupe hajsu wydali na nowe auto na 2017, a tu taka bomba
No tak, ale pewne konkrety dopiero teraz się pojawiają, np:jarmaj pisze:Лукашэнка, trochę to jednak zaskoczeniem jest. Przecież już po wybuchu dieselgate szefostwo VW potwierdzało, że program będzie kontynuowany, podpisali ostatnio kontrakty z kierowcami na 2 lata.
Gdyby trzeba było mordoksiążkę posiadać, to bym nie wklejał, bo sam bym tego nie zobaczył.So What! pisze:jarmaj, szkoda, że trzeba mieć FB