Arno,
wystarczy, że zmienisz samochód na dwukrotnie droższy od dotychczasowego by nadal móc wliczać w koszty te same kwoty.
Zdaje się nawet, że niektórzy z forumowych kolegów przewidzieli taki rozwój sytuacji i podjęli kroki wyprzedzające.

Arno,
lukass pisze: Za pół VATu i "amortyzacji" wiekszosci sie zacznie sie chcieć. I sie okaże że zamiast +1mld do budżetu zrobi sie minus 2mld.
Konto usunięte pisze: Zrobią to z czystej złośliwości
Wątpię, żeby wszyscy.lukass pisze:Mysle że ci wszyscy co machnęli na te kilkaset zł róznicy przy połowie VAT (bo ta kasa wchodziłą w koszty) to teraz powie dość.
Wikipedia pisze:Inspekcja Robotniczo-Chłopska (nazwa potoczna IRCHa) – społeczny organ kontrolny powołany w roku 1984 w PRL przez PZPR.
Sekretariat Komitetu Centralnego PZPR powołał 2 listopada 1983 roku specjalny Zespół ds. Systemu Kontroli w Państwie. Opracowana wstępnie koncepcja IRCh-y została następnie poddana dyskusji w Biurze Politycznym i Komitecie Centralnym partii. Decyzja o powołaniu nowego organu kontroli zapadła 22 grudnia 1984 roku.
Jej głównym zadaniem była walka z tzw. spekulacją towarem. Organy inspekcji funkcjonowały przy komitetach terenowych PZPR. Obsadzanie stanowisk przedstawicielami robotników i chłopów miało na celu wykreowanie pozytywnego wydźwięku wśród społeczeństwa. W rzeczywistości wielu przedstawicieli inspekcji rekrutowało się spośród aparatczyków PZPR, emerytów MO i Ludowego Wojska Polskiego.
W latach 80. XX wieku spekulanci byli obwiniani za powszechne niedobory towaru. Spekulantów wyłapywano, piętnowano w mediach, skazywano w procesach pokazowych. Początkowy entuzjazm społeczeństwa przygasł jednak, gdy okazało się, że półki sklepowe są nadal puste. Po 1989 inspekcja straciła rację bytu i przestała istnieć.
Na jazdy po mieście był ryczałt.esilon pisze:So What!, dwie lokalizacje , siedziba glowna plus filia na drugim koncu miasta i każdą kilometrowke uzasadnisz . tracąc czas na tabelki
100% w koszty tylko polskie samochody![]()
Ursus już chyba niedługo wprowadzi coś na rynek
FUX pisze: Na jazdy po mieście był ryczałt.
autobus elektryczny, aby lud pracujący nie rozbijał się służbowymi samochodamiesilon pisze:Ursus już chyba niedługo wprowadzi coś na rynek
Jak według tabelek jeździsz więcej w trasę, to i tabelka krótszaesilon pisze: So What!, dwie lokalizacje , siedziba glowna plus filia na drugim koncu miasta i każdą kilometrowke uzasadnisz . tracąc czas na tabelki