Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.

Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
a gdzie tam ładne, tył jakiś taki srakiesilon pisze: naprawde ładne auto
czasy tanich koreańczyków się skończyły dawno temu.Konto usunięte pisze: Pozostaje jeszcze kwestia ceny
E tam - CVT jest lepszastach22 pisze: ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.
zdarza mi się na A4 mojego czarnucha rozpędzić do tej prędkości i żadnego tunelu nie widziałemrrosiak pisze:Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
CVT zwiększa spalanie, ,.ZF zmniejsza, CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bokszamot pisze:E tam - CVT jest lepszastach22 pisze: ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.
zdecydowanie i kategorycznie nie zgadzam się z Twoją opiniąstach22 pisze: CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bok
z tego samego silnika robili 350Nm, teraz nowa generacja R4,ciut mocniejszy i mniej dżwieku z głośniczkówstach22 pisze: Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min
hehe, coś w tym jest , miałem na mysli że dłuższa jazda z prędkością 200 km/h jest wyczerpująca, 180 to granica, 160 mozna jechac i jechaćrrosiak pisze:Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
+1stach22 pisze: Polecam przejechać się beemka z automatem
przód a przede wszystkim linia boczna świetne, cena pewnie spowoduje że przestanie być taki interesujący , ten Stingerszamot pisze: a gdzie tam ładne, tył jakiś taki sraki
Środek ? pasuje jak pies do jeża
nie rozumiem tego...że co? od kiedy to skrzynia decyduje o mocy silnika ?stach22 pisze: proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.
a jakieś dane - mówić to może każdystach22 pisze: Spalanie tak jak mówiłem
stach22 pisze: To samo z osiągami, sprawdź ile do 100 robi 2.0DIT w manualu np. Legacy, a ile fotek xt. To właśnie nazywam dramatycznym obniżeniem osiągów.
po pierwsze ja nie pisałem/porównywałem do manuala tylko cvt- zf![]()
a po drugie należałoby porównywać takie same auta i silnikiem o takiej samej mocy
Skrzynia obcięła moc?stach22 pisze: proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.
bardziej obawiam się tego, że skończy się jak z Optimą kombiesilon pisze: przód a przede wszystkim linia boczna świetne
To tyle co Levorg 1.6 ...stach22 pisze:Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/minesilon pisze:Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo
glosniczki ratowaly sprawę
To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego?Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm
I 2,5 sekundy mniej do 100 oraz jakieś 30 km/h różnicy V max.Konto usunięte pisze:To tyle co Levorg 1.6 ...stach22 pisze:Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/minesilon pisze:Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo
glosniczki ratowaly sprawę![]()
Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ?stach22 pisze:To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego?Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm![]()
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być
sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obielistach22 pisze: A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?
To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzęKonto usunięte pisze:Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ?stach22 pisze:To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego?Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm![]()
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być![]()
A BMW masz X Drive?
Dokładnie tak. Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT. Tak nieprawdopodobne ,że wywołuje śmiech?szamot pisze:sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obielistach22 pisze: A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?![]()
prawdopodobnie wynika to z obrotów przy których ZF zmienia biegi ( idealnie korzystając z ustawienia parametrów silnika), beemką w manualu na bank jeździłbym na wyzszych obrotach , taka nalecialosc z przeszlości gdzie poniżej 2000rpm nic się nie działo albo zawory klepałystach22 pisze: Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT.
Amenesilon pisze:stach22 pisze:
Co nie zmienia faktu że ZF to najlepsza, najprzyjaźniejsza dla użytkownika automatyczna skrzynia do dupowozu
Oświecam Cię, a Ty nie sądź ...stach22 pisze: To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę
gregski pisze: ZFy nigdy nie byly tak pancerne
prędzej swojego sprzedałeś niż doczekałeś 200kkmesilon pisze:gwarancje do 200 000 kilometrów daja to może jednak dobry produkt
Porównujemy oferty dla dupowozow a nie aut sportowych. Żeby być sprawiedliwym porównaj osiągi takiego sti np. z M240 ,będzie uczciwiej ;)Konto usunięte pisze:Oświecam Cię, a Ty nie sądź ...stach22 pisze: To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę![]()
http://superauto24.se.pl/moto-news/suba ... 00517.html