
Myśle że fajny z niej samochodzik i chcę dać szansę forumowiczom go kupić, jak nie będzie chętnego do końca lutego - wtedy wystawię ją na portalu ogłoszeniowym.
Mniej więcej rok temu pozbyłem się srebrnej imprezy w różowe łatki i bez subaru wytrzymałem pare miesięcy by znowu powrócić tym razem na dobre

przejechałem nią w styczniu ponad 4000km i nigdy mnie nie zawiodła nawet w największym śniegu czy mrozach. Tankowana przeze mnie wyłącznie Shell VPower Racing 100.
wolnossak 2.0 bez gazociągu

Blacha znośna jak na imprezę, progi się trzymają ale po zimę można by je zrobić nadkola tył też. Mam reperaturkę na lewą stronę bo tam jest widoczna korozja i dodaje ją nowemu właścicielowi. Kielichy przód tył CAŁE, podłoga też.
Silnik ok, po rozrządzie (poprzedni właściciel robił).
Wisko po regeneracji.
hamulce przód i tył w bardzo dobrym stanie (dodaje w razie czego nowe szczęki na tył)
Skrzynia bez zarzutu poza tym że jedynka czasami lubi wypaść, ja już się do tego przyzwyczaiłem i trzymam rękę na lewarku przy włożonej jedynce

Z ciekawych dodatków to ma:
-kolektor z legacy 2.2
-heble przednie dwutłoczek 277mm
-lotka z gt
-przedni zderzak z halogenami z gt
To co zdążyłem zrobić na dzień dzisiejszy przez ten krótki okres po zakupie:
-wosk nałożony Waxxadict Subzero

-olej w silniku 5W40 8100 xcess Motul
-skrzynia, dyfer 75W90 Gear 300 Motul
-wszystkie filtry (oleju, powietrza, paliwa),
-kable zapłonowe NGK
-świece irydowe Denso
-płyn w chłodnicy Prestone
-nowy korek chłodnicy
-wydech końcowy z kwasówki plus nowy środkowy - nareszcie słychać ten bulgot :twisted:
-chlapacze
-stab przód 19mm z nowymi gumami plus łączniki whiteline (stab tył z GT wraz z wszystkim co potrzeba czeka na montaż)
-kierownica z STI (z GC8 przedlifta)
-rozpórka przód Whiteline E-Tech
oprócz tego dodaje dwa seryjne wydechy bo mi nie będą do niczego potrzebne
Cena 6500zł
zapraszam na pv,
na wszystkie pytania odpowiem, jak będzie potrzeba zrobię więcej zdjęć i wyślę na maila




