
W jaśniejszych barwach będzie wyglądała zdecydowanie lepiej

Moze tak byc, bo lusterko i ta centrala pod na szybie zaslaniala mi polowe przedniej szyby. Ale nad glowa bez szyberdachu ok.busik pisze:greg oni projektowali auto dla małych ludzi
za wysoki jesteś - jakbyś był niższy i miał fotel bliżej kierownicy - byś nawet tego nie zauważył
nie bój nie bój - zorientuje się, przy ciągłej wymianie tylnych tarcz i klockówdanikl pisze: Nawet najmniejsze próby myszkowania tylnych kół są zdławiane przez kontrolę trakcji. Mam wrażenie, że inżynierowie Alfy zrobili napęd na tył, ale w taki sposób, żeby przeciętny użytkownik Alfy się nie zorientował, że nastąpiła jakaś zmiana.
Ale to jest naprawdę fajne i wygodne. Jechałem modelem X i bardzo mi się podobało to rozwiązaniegregski pisze:Czyli std bejcowy. W temacie ekranu tesla pojechala najbardziej ;)
Takie cuda już chyba tylko w bmw. Trzymasz 5 sekund guziczek ESP i gotowe. Wszystko wyłączone a nie uśpione.danikl pisze:Napęd... tu mam największy problem, bo z jednej strony napęd na tył czyli fajnie, ale z drugiej strony prawie go nie czuć. Nawet najmniejsze próby myszkowania tylnych kół są zdławiane przez kontrolę trakcji. Mam wrażenie, że inżynierowie Alfy zrobili napęd na tył, ale w taki sposób, żeby przeciętny użytkownik Alfy się nie zorientował, że nastąpiła jakaś zmiana. Samochód oczywiście bardzo dobrze się prowadzi, ale ja bym chciał trochę więcej luzu czyli możliwość pełnego wyłączenia albo bardziej liberalnego podejścia kontroli trakcji.
Bożeszzzzzz Esi jak Ty szybko jeździszesilon pisze: gregski, a ile RPM ma Twój lexiu przy 200km/h ?
Ty to jednak kupiłeś auto dla dziada...esilon pisze: średnie spalanie z 5800km 12,4