A nie - "znakomite".
Miałem wrażenie, że autor tego tekstu ma czytelników za idiotów... i tak mi się nagle pomyślało, że skądś znam ten styl...


Moż enie bylo to takie proste. Producentowi który musi spełnić wymogi homologacyjne, emisje spalin, składy spalin i inne cuda jest bardzo trudno zrobić od podstaw silnik, a tym bardziej mocniejszy. Myślicie że przy współczesnej technologii gdyby nie było takichograniczeń to tunerzy mieliby takie pole do popisu? Pewnie turbobenzyna miałaby z 200KM z litra a diesel ze 150 przy gwrancji na 3 lata i 100kkm.FUX pisze: Tylko po co, zaczynali eksperymenty od 140KM, skoro można bylo pod fajerę wsadzić ze 170...
Forek wymiatał konkurencję w ekonomiczności?? Nie wierzę.Umbert pisze:Nie chodzi tu tylko o technologie ale takze o ekonomie, ekologie etc. Szkoda bo poprzedni Forek w testach wymiatal konkurecje.
PrawdaEterycznyŻołądź pisze: głównie XT. Jak chciałeś mieć równie szybkiego suva, który lekkiego terenu się nie boi to trzeba było kupić Cayenne
A to dziwne. Chętnie bym poznał szczegóły...Umbert pisze: Masakra. Nie chodzi tu tylko o technologie ale takze o ekonomie, ekologie etc.
Nie wiem co akurat teraz pisze Vert i nie interesuje się specjalnie ale akurat tak jak napisałem jest. Co więcej rzekome rewelacyjne osiągi współczesnych diesli głownie opierają się na łagodniejszych normach spalin, które je obowiazują w stosunku do benzynowców.FUX pisze: Azrael, Zaczynasz pisać, jak vert ...
Słowotokmialemnamyśli...Azrael pisze: Nie wiem co akurat teraz pisze Vert
Konto usunięte pisze: Piter, nie wiem jak jest w innych krajach, nie interesowałem się. Ale sądząc z ogólnożyciowych doświadczeń, to zawsze zachód traktuje nas jak trzeci świat.
Funky, AMiS zawsze takie bylo.. taki region, taki rynek, tacy producenci...Konto usunięte pisze:Konto usunięte pisze: A co tam jest w tej gazecie, bo nie czytuję?
Reklama Subaru z dieslem 6 stron tu byliśmy... i tu byliśmy... i tu byliśmy... a tu nas jeszcze nie byłoWkładka Forester Diesel z dołożonym Legasiem i Outkiem, rozwiązanie zeszłomiesięcznego konkursu... No, pół numeru o Subaru Forester Diesel.
![]()
Ale to i tak nic, jest artykuł "12 ekologicznych aut które mniej trują" - zaglądam, a tam Seat Ibiza, Skoda Fabia i superb, BMW3 i 9 (dziewięć) VW. AMS normalnie tubą niemieckiego przemysłu....![]()
No i artykuł o nowym Golfie, zaraz za nim o skrzyniach DSG (nie no, interesujące, ale dlaczego tak jedno po drugim) i hop, drugie pół numeru o VW.![]()
Co do tego to zgoda.Konto usunięte pisze:gootek, ma to niewątpliwe zalety, choćby takie, że jest w czym wybierać wśród używek
gootek pisze: Na tą chwilę nie ma w nowej w palecie aut Subaru niczego na co bym wydał tyle pieniędzy, ile sobie za swoje produkty życzą sprzedawcy Subaru.
No i nie zmienią tego w najmniejszym stopniu wysiłki promocyjno-marketingowe, typu wkładki w kolorowcy magazynach.
za niewiele wiecej jest BMW 320dx.Konto usunięte pisze: A ja bym sobie outbacka w dieslu chętnie pyknął. Cena jest IMHO bardzo ok. I jako ekonomiczne auto do jeżdżenia na codzień też bardzo. Tyle tylko, że nie potrzeba mi jeszcze jednego auta
gootek pisze: Z tego co wiem, to w PL wołają za Outbacka w dieslu coś około 140 000 zł.