Auto dla dziada
Re: Auto dla dziada
moda na KITy upodabniające nowe auta do tych starych klasyków
tu mamy Citroena H - ten zestaw już trafił do sprzedaży w ograniczonej ilości, ale możliwe że będzie tego więcej puszczone
pomysł jak dla mnie super
Link: http://www.youtube.com/watch?v=5sfufItf2-k
Tutaj T5 stylizowana na T1
Link: http://www.youtube.com/watch?v=sCc1CxSrf3c
no i najładniejsze BMW Alpine - ale to raczej do produkcji nie wejdzie
Link: http://www.youtube.com/watch?v=ZD_NmpR6m8Q
tu mamy Citroena H - ten zestaw już trafił do sprzedaży w ograniczonej ilości, ale możliwe że będzie tego więcej puszczone
pomysł jak dla mnie super
Link: http://www.youtube.com/watch?v=5sfufItf2-k
Tutaj T5 stylizowana na T1
Link: http://www.youtube.com/watch?v=sCc1CxSrf3c
no i najładniejsze BMW Alpine - ale to raczej do produkcji nie wejdzie
Link: http://www.youtube.com/watch?v=ZD_NmpR6m8Q
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Re: Auto dla dziada
busik pisze:
Tutaj T5 stylizowana na T1
To T6.
ten HY mnie rozczulił, ciekawe jak te "nakładki" po naszej zimie i w ogóle po normalnym użytkowaniu się będą trzymać. Kicz ale chętnie bym takie na ulicach widział.
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: Auto dla dziada
Nie gadaj. Jest fajnie kanciato-wulgarny.
Ale...
Wsadzą jakiś popierdówkowy silnik, skrzynię CVT i ogłoszą wielkanoc w grudniu.
Na koniec wyjdzie kupa.
Obym się mylił.
Mnie zastanawia, że z takim dorobkiem i doświadczeniem, chce się subaru nadal brnąć w te badziewne skrzynie biegów i silniki z innej epoki.
Kawał ełropy jedzie na ZF i jest git.
Kto miał auto z ZF ten wie.
Mazda z ałtomatem tez lekcję odrobiła i działa aksamitnie.
Ale...
Wsadzą jakiś popierdówkowy silnik, skrzynię CVT i ogłoszą wielkanoc w grudniu.
Na koniec wyjdzie kupa.
Obym się mylił.
Mnie zastanawia, że z takim dorobkiem i doświadczeniem, chce się subaru nadal brnąć w te badziewne skrzynie biegów i silniki z innej epoki.
Kawał ełropy jedzie na ZF i jest git.
Kto miał auto z ZF ten wie.
Mazda z ałtomatem tez lekcję odrobiła i działa aksamitnie.
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: Auto dla dziada
FUX, uważaj co piszesz o CVT, bo mnie tu za podobną opinię prawie "pobito" :D
Słyszałem że ta nowość ma mieć 2,5DIT i.....być jedynie na rynek USA ;) :p
A ZF jest super git ;)
Słyszałem że ta nowość ma mieć 2,5DIT i.....być jedynie na rynek USA ;) :p
A ZF jest super git ;)


-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: Auto dla dziada
Stach, czy Ty wszystko musisz przekręcić, czy naprawdę nie rozumiesz?stach22 pisze:FUX, uważaj co piszesz o CVT, bo mnie tu za podobną opinię prawie "pobito" :D
Słyszałem że ta nowość ma mieć 2,5DIT i.....być jedynie na rynek USA ;) :p
A ZF jest super git ;)
I nie 2.5 , a 2.4, choć prawda, że póki co tylko na Amerykę (ale nieprawda, że jedynie USA).
Re: Auto dla dziada
Konto usunięte pisze: póki co tylko na Amerykę
W tej Ameryce pod Olsztynem też ?

Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: Auto dla dziada
Konto usunięte pisze: I nie 2.5 , a 2.4
swoją drogą to ciekawe co to będzie z silnik
cztery czy sześć cylindrów, bo jakby do 1.6 DIT dodał jedna parę cylindrów to akurat mamy pojemność 2.4 ;)
Re: Auto dla dziada
subaru w silnikach turbo lubi zwiekszac pojemnośc przez rozwiercanie
ale auto zapowiada sie bardzo ciekawe

ale auto zapowiada sie bardzo ciekawe

Re: Auto dla dziada
esilon pisze: subaru w silnikach turbo lubi zwiekszac pojemnośc przez rozwiercanie
o iel w 2.0 DIT jest co rozwiercać

Re: Auto dla dziada
Wygląda zacnie, wnętrze ciekawie zaprojektowane, jak to ma być bliskie wersji docelowej może w końcu FHI się odkuje i zacznie sprzedawać.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: Auto dla dziada
A może dwa pójdą w zaprzęgu? :Dketivv pisze:Konto usunięte pisze: I nie 2.5 , a 2.4
swoją drogą to ciekawe co to będzie z silnik
cztery czy sześć cylindrów, bo jakby do 1.6 DIT dodał jedna parę cylindrów to akurat mamy pojemność 2.4 ;)


-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: Auto dla dziada
Chyba nie mają tam salonu Subaruleon pisze:Konto usunięte pisze: póki co tylko na Amerykę
W tej Ameryce pod Olsztynem też ?

Oby nie, ale cylindrów jednak ma być 4.ketivv pisze:esilon pisze: subaru w silnikach turbo lubi zwiekszac pojemnośc przez rozwiercanie
o iel w 2.0 DIT jest co rozwiercać
Póki co, to z roku na rok sprzedają więcej i budują kolejną fabrykę, bo obecne moce produkcyjne nie wyrabiają za popyteminquiz pisze:Wygląda zacnie, wnętrze ciekawie zaprojektowane, jak to ma być bliskie wersji docelowej może w końcu FHI się odkuje i zacznie sprzedawać.

-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: Auto dla dziada
Honda teraz wymyśliła jakaś kosmiczna CVT skrzynie 

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: Auto dla dziada
Hehe, kosmiczny tramwaj ;)
O proszę, przy okazji znalazłem o CVT na potwierdzenie moich wcześniejszych przypuszczeń.
"Problemem są jednak straty, które powodują niekiedy znaczny spadek mocy przekazywanej z silnika na koła. Są one różne dla różnych rozwiązań i producentów. Jedni radzą sobie z tym lepiej, inni gorzej."
http://autokult.pl/4819,skrzynia-bezsto ... stosowanie
O proszę, przy okazji znalazłem o CVT na potwierdzenie moich wcześniejszych przypuszczeń.
"Problemem są jednak straty, które powodują niekiedy znaczny spadek mocy przekazywanej z silnika na koła. Są one różne dla różnych rozwiązań i producentów. Jedni radzą sobie z tym lepiej, inni gorzej."
http://autokult.pl/4819,skrzynia-bezsto ... stosowanie


Re: Auto dla dziada
Myślisz, że przekładnia hydrokinetyczna, jaką masz w swoim BMW pracuje bez straty?stach22 pisze:Hehe, kosmiczny tramwaj ;)
O proszę, przy okazji znalazłem o CVT na potwierdzenie moich wcześniejszych przypuszczeń.
"Problemem są jednak straty, które powodują niekiedy znaczny spadek mocy przekazywanej z silnika na koła. Są one różne dla różnych rozwiązań i producentów. Jedni radzą sobie z tym lepiej, inni gorzej."
http://autokult.pl/4819,skrzynia-bezsto ... stosowanie
Niestety nie.
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: Auto dla dziada
Osiągi są poprawione względem manuala i mniejsze spalanie. Reszta jakby nieważna. W takim razie ZF pracuje z mniejszymi stratami niż manual.Лукашэнка pisze:Myślisz, że przekładnia hydrokinetyczna, jaką masz w swoim BMW pracuje bez straty?stach22 pisze:Hehe, kosmiczny tramwaj ;)
O proszę, przy okazji znalazłem o CVT na potwierdzenie moich wcześniejszych przypuszczeń.
"Problemem są jednak straty, które powodują niekiedy znaczny spadek mocy przekazywanej z silnika na koła. Są one różne dla różnych rozwiązań i producentów. Jedni radzą sobie z tym lepiej, inni gorzej."
http://autokult.pl/4819,skrzynia-bezsto ... stosowanie
Niestety nie.


Re: Auto dla dziada
No to tak samo jak w przypadku CVT.stach22 pisze:Osiągi są poprawione względem manuala i mniejsze spalanie. Reszta jakby nieważna. W takim razie ZF pracuje z mniejszymi stratami niż manual.
Też reaguje szybciej niż kierowca zmieniający biegi manualnie i też książkowo auto z CVT może palić mniej niż auto ze skrzynią manualną.
Książkowo, czyli według testów, które niewiele mają wspólnego z warunkami rzeczywistymi.
Automaty wkłada się obecnie do coraz większej ilości samochodów, bo pomagają elektronice ubezwłasnowolnić kierowcę, czyli czynią pojazd "bezpieczniejszym".
No i wymagają mniej zaangażowania, a lubimy ułatwiać sobie życie.
Ale czy pracują z mniejszymi stratami energii od skrzyń manualnych?
Śmiem wątpić.