Dzięki Piter 35. Zdaję sobie sprawę, że podstawa to dokladnie sprawdzić na miejscu autko. Nie odstrasza mnie to, że któraś część, czy nawet całość jest ponownie lakierowana. To nie nowe samochody, choć i tu zdarzają się malowane dwukrotnie elementy.
Może właśnie ktoś był już oglądać któreś autko z mojego poprzedniego wpisu?
Ostatnimi czasy oglądałem dwa poniższe:
1.
http://allegro.pl/subaru-impreza-wrx-st ... ml#thumb/8
2.
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... yObB9.html
Numer 1.
Malowany każdy elemnet. I to nie przez lakiernika. Wygląda jakby ktoś rdzę i porysowane elemnty sprejem popsikał. Wszystko niewłaściwe spasowane. Wszystkie lampy zaparrowane. Prawa tylna wystaje poza obrys auta o około 1cm. Tarcze i klocki z przodu i tyłu stan conajmniej średni. Stuki podczas pracy z silnika. Dymi na biało na ciepłym i zimnym silniku. Opony do wymiany. Rdza wszędzie. Bez dziur jeszcze :).
Numer 2.
Oglądałem już po ciemnku więc specjalnie dużo szczegółów nie będzie, ale poniższe chyba wystarczą na wyrobienie sobie zdania. Auto miało mieć drobne ślady rdzy na prawym tylnym nadkolu i gdzieś tam jeszcze (tak przedstawiał Pan sytuację telefonicznie). Na miejscu okazało się, że na prawym tylnym nadkolu jest DZIURA długości około 15 cm i szerokości 5 cm. Cała resztaw w około dziur zardzewiałą. Druga strona nadkola również pordzewiała. Bagażnik od środka zdemolowany, jakby ktoś tam kamienie woził. Wszystko połąmane i ledwo się trzyma. W silniku stuki podczas pracy. Kopci na rozgrzanym silniku. Ogólnie auto bardzo zaniedbane.