Przebieg ~69tkm
Bezwypadkowy (w całej eksploatacji jedna kosmetyczna szkoda zrobiona w ASO - do wglądu pełna dokumentacja)
Pierwsza rejestracja 2010 Salon Polska, model 2009
Cywil: radio CD/MP3, klimatyzacja automatyczna, biksenony, fotele seryjne Recaro, czujnik deszczu, doświetlanie zakrętów
Cena: 99 tys - do rozsądnej negocjacji (faktura VAT marża - kupujący zwolniony z opłaty skarbowej)
Rozrząd na łańcuchu. Serwisowany bez oszczędności, na topowych częściach.
Bez wkładu finansowego. Wszystko na miejscu - bi-ksenony, spryskiwacze reflektorów, wszystkie oryginalne plastiki, spinki, szyby, poduchy itd.
Samochód posiada kilka modyfikacji względem serii + orientacyjne ceny:
- dolot HKS
- turbotimer HKS
- stabilizatory Whitline przód/tył - 2500
- zegary Defi (temp oleju, boost, EGR) - 5000
- hamulce AP Racing przód oraz tył - 28000
- sprzęgło AP Racing + śruby ARP koła zamachowego - 4000
- kolektor równoodległościowy - 3000
- płyta pod silnik aramidowa - 1000
- szczęki hamulca ręcznego Endless - 1100
- rozpórki Cusco górne, dolne, poprzeczne - 7000
- układ wydechowy: downpipe AMS na szerokim kołnierzu + test pipe + cat-back Fujitsubo - 9000
- metalowa pompa sprzęgła Ralliart - 2500
- NOWE (czerwiec-lipiec 2017): olej silnika MOTUL 300V, Dyfra tylnego Redline 75W110, filtry
- dyfer pasywny spięty na ok 6kg (niestrzelający !!!) - 10000
- grubsze półosie tylne - 5800
- mocniejsze sworznie mechanizmu różnicowego - 1000
- nowe świece
- zmienione tuleje wahaczy oraz dyfra tylnego na Ralliart - 3000
* generalnie poprawione zostało raczej wszystko, co może budzić wątpliwości w Evo X-tkach :)
3 mapy spięcia dyfra centralnego
2 mapy silnika: 400KM/500Nm, druga zimowa lub np. dla żon 360/440Nm :P
Są to pomiary na hamowni obciążeniowej MAHA. Samochód robi powtarzalne 3,9s do 100km/h i nic przy tym nie ukręca.
Samochód od przeszło 2 lat serwisowany w PTT Opole, wcześniej Jetronik oraz 4turbo.
Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane zakupem.
Tel. 6O8-594-221








