Witam tu zgromadzonych.
Przydażyła mi się jakże częsta i niemiła awari w moim Outback'u 2005 2.5 mianowicie poszło UPG. Zdiagnozowane. Silnik trafił do remontu do ekipy https://www.polok.pl/ . Wszystko powoli ale jakoś idzie. Potrzebuje tłoki pod pierwszy szlif(0.5mm) - ceny w Polsce są zabójcze i części niedostępne praktycznie(dostępne w ASO za 6k zł same tłoki) . Znalazłem na ebay.com takie rzeczy:
- tłoki + pierścienie https://www.ebay.com/itm/201090183458
- zestaw uczelek, rozrzadu, panewek itp https://www.ebay.com/itm/-/401153670751
Teraz mam pytanie, czy to aby napewno będzie pasować - to link do mojego auta po nr VIN https://www.vindecoderz.com/EN/check-lo ... c657369780 - sam VIN jakby ktoś chciał gdzieś inczej sprawdzić: 4s4bp61c657369780
Pomożecie mi ocenić czy to będzie pasować? Czy ktoś z Was korzystał z takiego engine kit?
ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 37 razy
- Polubione posty: 76 razy
Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
Te tłoki to chyba z papieru 

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
Same pierścienie tej firmy w Polsce kosztują 210zł:
https://www.subarak.pl/ukl-korbowo-tlok ... ester.html
W USA te same pierścienie 12 dolarów + przesyłka.
https://www.subarak.pl/ukl-korbowo-tlok ... ester.html
W USA te same pierścienie 12 dolarów + przesyłka.
Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
mikespin, popatrz na Ebay.uk
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
raczej zaufam firmie NPR. Produkowane w Japonii, opinie niezłe, cena b. przystępna. Tylko cały czas się zastanawiam czy aby na pewno będą pasować, mechanik nie podejmuję się sprawdzenia bo po angielsku.
Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
Tłoki i pierścienie od NPR są ok, co do uszczelek nie wypowiem się bo nie widzę producenta.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG
Kute tłoki do STI 2.5 kupiłem w Polsce za ~2.5k. Takie OEM odrobinę droższe.
Komplet uszczelek do STI za coś koło 2k.
Więc, albo legacy ma jakiech nietypowe, albo słabo szukałeś. Zapytaj w http://carsport.pl
Ja bym się zastanowił czy do Legacy to nie poszukać sprawnego silnika
Obróbka boksera może słono kosztować. Ewentualnie sprawdź koszt short-blocka do Twojego auta. Np. do STI kosztował zupełnie niedawno ~9k pln z wałkiem, tłokami etc.
Komplet uszczelek do STI za coś koło 2k.
Więc, albo legacy ma jakiech nietypowe, albo słabo szukałeś. Zapytaj w http://carsport.pl
Ja bym się zastanowił czy do Legacy to nie poszukać sprawnego silnika
