Myślę ,że pasowało by Ci stanowisko testera modeli sportowych typy GT3 i innych co fajniejszychjarmaj pisze: Poczekam aż Porsche zbuduje fabrykę w okolicy


Myślę ,że pasowało by Ci stanowisko testera modeli sportowych typy GT3 i innych co fajniejszychjarmaj pisze: Poczekam aż Porsche zbuduje fabrykę w okolicy
Oksymoronbusik pisze: szwedzka stal w Rumunii? potop mieli czy sama dopłynęła ?
Oksymoronbusik pisze: szwedzka stal w Rumunii? potop mieli czy sama dopłynęła ?
tłoczność stali to parametr stale i konsekwentnie optymalizowany przez automoto. poniżej grubości stali na puszkę sardynek zeszli dekadę temu. podejrzewam, że w tej chwili konkurują z co lżejszymi puszkami piwa.Piter 35 pisze:Byłem mocno zdziwiony
A to mnie zaciekawiło - znaczy jest wyżej zawieszony niż inne suvy, czy taki dobry napęd - rozumiem, że jakiś rodzaj haldex-u, czy coś innego ??WiS pisze: Krótki kawałek, ale bardzo krzywo-ślisko-błotnisty, przejechałem też w terenie. Bez zaskoczenia - Duster bez kłopotu pokonał przeszkody, na którcyh pewnie prawie wszystkie SUVy by poległy.
damaz pisze: że w tej chwili konkurują z co lżejszymi puszkami piwa
WiS w swoim opisie kilkukrotnie porównuje je do Forestera. widać w kategorii "najbrzydszy crossover" też z nim konkuruje.Grzegorz pisze:Auto jest brzydkie jak świnia
Ja jestem mniej zdziwiony, patrząc na stosunkowo niską masę własną (chyba poniżej 1400 kg) przy dość dobrym gabarycie i wyposażeniu - to się zresztą czuje podczas jazdy. No, coś za coś.Piter 35 pisze:WiS, dużym minusem tego auta jest jego odporność na zdarzenia drogoweWidziałem parę aut tej marki ( duster też ) po lekkich dzwonach i powiem szczerze to tragedia
![]()
Dusteruszkodzony lekko z lewej strony ( błotnik lampa , zawieszenie całe ) a z tyłu z prawej strony mały " soprajs " wygiety dach i słupek . Byłem mocno zdziwiony ( szwedzka stal qrna )
a jaka cena tego wynalazku
Prześwit chyba 21 cm, ale rewelacyjne kąty natarcia i zejścia (ukształtowanie zwisów), przyzwoity wykrzyż (bo stosunkowo niewielki rozstaw osi). Napęd nissanowski - stały na przód, w trybie auto bardzo dobrze dołącza się tył i sprawnie żongluje momentem między osiami i kołami (zasada działania haldexowska, szczegółów nie znam, ale odczucia porónywalne z VAGowskimi od 4 generacji wzwyż), plus mozliwość zablokowania AWD na stałe. Raz mnie wyciągnęło z dołka, mając przyczepność ewidentnie tylko na jednym, i to tylnym, kole. Nie wiem, czy klasyczne Subaru bez elektroniki wspomagająco-blokującej by tam nie zostało...wyżej zawieszony niż inne suvy, czy taki dobry napęd - rozumiem, że jakiś rodzaj haldex-u, czy coś innego ??
No ależ. Przecież ta bryła to niemal Forester II generacji. Niektóre dodatki szpecą, ale całość imho zupełnie akceptowalna. Zwłąszcza, gdy zaparkować koło nowych SUVów Mitsu albo HondyAuto jest brzydkie jak świnia ale za takie pieniądze można wiele wybaczyć...
Buja.Ciekawi mnie jeszcze, poza tym co opisałeś twardość zawieszenia
Porównywalnie chyba do Forestera. Głównie z budy i chyba z podwozia. W egzemplarzu którym jeździłem były jakieś terenowe opony, i od 120 wzwyż dokładały swoje. Silnika nie było w każdym razie słychać.i hałas przy prędkościach 120-130.
Ja jako taki dziad właśnie zmieniłem markę i poszedłem w ślady Gala.Chloru pisze:Czy Dziady z podwarszawskich miejscowości już widziały -> https://www.mercedes-benz.pl/content/po ... vi:x-class ? :D
Arno pisze: I mój C200 kombi będzie wkrótce do sprzedania. Bedzie miał jakieś 67-68tyskm.