Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 09:58
Witam Wszystkich. Mam pytanko do forumowiczów. Obecnie kolektor różnoodleglosciowy i dwururka z tyłu. I pytanie zmieniać końcowy wrx sti?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 15:08
Konto usunięte pisze:zmienić ale ten z wrx-a tez głowy nie urywa
Ale będzie słychać na tym tłumiku bulgot? Nie chce zakladac przelotu co by łba nie urwalo
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 15:24
Konto usunięte pisze:Tak bulgot będzie, nie jakiś szaleńczy ale będzie mruczało.
Mocno zastanawiałem się nad przelotem ale po przeczytaniu forum stwierdzam że może być mega kanał. Stąd pytanie o komorowy wrx
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 15:25
mag52 pisze:Konto usunięte pisze:Tak bulgot będzie, nie jakiś szaleńczy ale będzie mruczało.
Mocno zastanawiałem się nad przelotem ale po przeczytaniu forum stwierdzam że może być mega kanał. Stąd pytanie o komorowy wrx
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Bo wolałbym nie brać nic z alledrogo
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
67 razy
-
Polubione posty:
74 razy
Post
19 lut 2018, o 15:29
Miałem przelot w Forku XT i w środku nie było go słychać. WRXowy tłumik może ciebie rozczarować ale w środku nie będzie głośno.
Konto usunięte
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 15:34
Konto usunięte pisze:Miałem przelot w Forku XT i w środku nie było go słychać. WRXowy tłumik może ciebie rozczarować ale w środku nie będzie głośno.
Wolałbym coś słyszeć bo cisza to Lipa.. Jeśli na WRXowym tak ma być to muszę się zastanowić
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 16:36
mag52 pisze:Konto usunięte pisze:Miałem przelot w Forku XT i w środku nie było go słychać. WRXowy tłumik może ciebie rozczarować ale w środku nie będzie głośno.
Wolałbym coś słyszeć bo cisza to Lipa.. Jeśli na WRXowym tak ma być to muszę się zastanowić
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Może jakaś alternatywa jeśli nie Wrx OEM? Do turbo nie byłoby problemu
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 17:37
Konto usunięte pisze:to tylko w cenach 400-600 ale to wszystko nie subarowe
Nie mam Ciśnienia na subarowe

mam akurat w garażu od Wrx dlatego w pierwszej kolejności wpadł mi taki pomysł
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
KubuS
- 0 gwiazdek
- Auto: Forek SG 2.0X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 18:17
Taki sam dylemat właśnie mam.. wpadnie kolektor na dniach i się mocno zastanawiam nad końcowym.. na próbę wstawiłem na chwilę po prostu kawał samej rury i jest generalnie dramat.

KubuS
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
67 razy
-
Polubione posty:
74 razy
Post
19 lut 2018, o 18:20
mag52 pisze:Konto usunięte pisze:to tylko w cenach 400-600 ale to wszystko nie subarowe
Nie mam Ciśnienia na subarowe

mam akurat w garażu od Wrx dlatego w pierwszej kolejności wpadł mi taki pomysł
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
No to nic tylko - jak nie samemu, pojechać do tłumikarza, zdjąć to co jest i założyć samą końcową puchę - odpalić i posłuchać. Nie wiem czy wieszaki nie będą do przespawania.
Konto usunięte
-
mag52
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Impreza 2.0 125 km
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lut 2018, o 20:21
Konto usunięte pisze:mag52 pisze:Konto usunięte pisze:to tylko w cenach 400-600 ale to wszystko nie subarowe
Nie mam Ciśnienia na subarowe

mam akurat w garażu od Wrx dlatego w pierwszej kolejności wpadł mi taki pomysł
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
No to nic tylko - jak nie samemu, pojechać do tłumikarza, zdjąć to co jest i założyć samą końcową puchę - odpalić i posłuchać. Nie wiem czy wieszaki nie będą do przespawania.
Będą będą do przespawania... Na dwururce fajnie słychać ale mi nie bardzo się podoba więc zaczolem zastanawiać się nadtlumikiem WRX.
Sama rura będzie łeb urywac tak mi się wydaje
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mag52
-
Andrzej666
- 0 gwiazdek
- Auto: Impreza 2.0 N/A 97
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
20 lut 2018, o 13:35
U mnie na przegrodowym Fujitsubo nie było słychać bulgotu na różnoodległościowcu. Po zmianie na WM Racing Mugen bulgot pojawił się - na silencerze jest elegancko i w sam raz, bez urywa łeb - jak dla mnie za głośno nawet w mieście, o trasie nie wspominając. Minus to jakość wykonania - u mnie silencer miał za małą średnicę i pojawił się rezonans, a znajomek z forum miał wykonany za duży i musiał przyszlifować. Koszt ok. 150-170 zł na allegro.
Andrzej666