ostatnio kupione Legacy III 2.5 156KM n/a automat / opinie

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
_pioter
0 gwiazdek
Auto: Subaru Legacy III Limited Sedan
Polubił: 0
Polubione posty: 0

ostatnio kupione Legacy III 2.5 156KM n/a automat / opinie

Post 28 mar 2018, o 22:31

Od juz kilku dni jestem nowym posiadaczem Legacy 2.5 GX z 2001 roku w wersji limited z przebiegiem 100k km sprowadzony ze szwajcarii w skrzyni automatycznej z pierwszym wlascicielem urodzonym w 1951roku
Poki co z bardzo ograniczona wiedza motoryzacyjna stan auta nazwal bym zaskakujaco dobry choc widac ze mocno wypucowany pod handel co wnioskuje po naprawde skrupulatnie wyczyszczona komora silnika. Stan skór jak i kultura pracy silnika jest naprawde na piatke. Plyn chlodniczy oraz olej swieze i czyste.
napedy i uklad kierowniczy bez zauwazalnych wiekszych luzow. Orginalne dywaniki, zmieniarka do plyt jak i kaset w stanie 9/10 (wszystkie przyciski, pokretla i opcje chodza bez problemu)
Wspomniane zuzycie wnetrza jak i wspomnianych skor nie jest w stanie "nowym" ale naprawde ladnie zadbanym z brakiem wiekszych znakow uzytkowania (wiecej zdjec bede mial po swietach)
Buda pozornie bardzo zdrowa, brak widocznych prac blacharskich poza jedna, calkowitym przemalowaniem auta. Legaś z vinu jak i w komorze silnika jest bialo-srebrny a w rzeczywistosci jak na zdjeciach grubosc lakieru jest rowna na calej dlugosci auta jak i spasowanie elementow jest na pięć, luz na drzwiach jest porownywalny z innymi autami o podobnym przebiegu
w bazie autoDNA nie ma nic na temat tego auta poza kolorem lakieru i pojemnoscia. Jedynym znanym mi dzis miejscem korozji jest prawe tylne nadkole (na oko ~350zl w robociznie)
Podejrzewam ze cos przy tym silniku bylo juz robiona wnioskujac z obserwacji na podnosniku ale motor wgl sie nie poci i chodzi w mojej opinii bardzo rowno (przejechal juz ~3k km od momentu zakupi, kupiony zostal z nieco ponad 97k przebiegu po czym przyjechal do polski na kolach i po odebraniu auta przebilem 100k i jestem juz na ~100.700 km
galeria imgur tutaj:



Gdzie polecilibyście zrobienie profilaktycznego wymienienia wszystkich plynow (silnik, skrzynia, uklad hamulcowy, plyn chlodniczy, plyn w dyfrze? i cokolwiek innego co przeoczyc moglem) no i moze inspekcja paska/wymiana rozrzadu?
Moze powinienem zrobic to samodzielnie ale malo ufam sobie z braku jakiegokolwiek doswiadczenia wykraczajacego poza obserwacje
No i oczywiscie co myslicie o zakupie? Dziadostwo czy ciekawy unikat?



leon
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Niepsujące się.
Polubił: 207 razy
Polubione posty: 284 razy

Re: ostatnio kupione Legacy III 2.5 156KM n/a automat / opinie

Post 28 mar 2018, o 22:39

_pioter pisze: Gdzie

A skąd jesteś?
_pioter pisze: Dziadostwo czy ciekawy unikat?

Fajny. Ile dałeś?
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.

_pioter
0 gwiazdek
Auto: Subaru Legacy III Limited Sedan
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: ostatnio kupione Legacy III 2.5 156KM n/a automat / opinie

Post 28 mar 2018, o 23:52

Warszawa
poki co ~19k, przerejestrowany, ubezpieczony, wazny przeglad

BiP
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: outback, starex, crosstrek
Polubił: 187 razy
Polubione posty: 204 razy

Re: ostatnio kupione Legacy III 2.5 156KM n/a automat / opinie

Post 29 mar 2018, o 20:26

Kupiłem kiedyś takiego z przebiegiem 37 tkm i jeżdżę nim już 10-ty rok :-)

105 tkm/ 7lat to interwał wymiany rozrządu. To jest najważniejsze.

ODPOWIEDZ