
Ciekawe czy do mojego Gteka będzie pasował

Jak się sprzedaje kilka samochodów rocznie, to wiadomo że cena w złotówkach będzie znana dopiero po sprowadzeniu i opłaceniu wszelkich danin.Konto usunięte pisze: Wszyscy inni producenci potrafią podawać ceny w złotówkach, tylko SIP nie może
Nie do końca kupuję ten argument. Zestawienie sprzedaży za 2017 w segmencie sprzedaży kilku samochodów rocznie wygląda tak:ata pisze:Jak się sprzedaje kilka samochodów rocznie, to wiadomo że cena w złotówkach będzie znana dopiero po sprowadzeniu i opłaceniu wszelkich danin.Konto usunięte pisze: Wszyscy inni producenci potrafią podawać ceny w złotówkach, tylko SIP nie może
Inni producenci liczą sprzedaż w sztukach na dobę, a nie w sztukach na rok.
Ale z SBD w końcu odpuściliesilon pisze:Subaru w PL zawsze na wszystko miało wymówkę
To prawda. A Subaru to nie cześć Toyoty?rrosiak pisze:Konto usunięte, poza Mitsubishi reszta to chyba przedstawiciele większych koncernów, więc należałoby zsumować ich sprzedaż.
Toyota jakiś pakiet w Subaru ma, chyba poniżej 20%. W każdym bądź razie nie jest to na pewno pakiet kontrolny. Ot tyle, coby z BRZ zrobić GT86Konto usunięte pisze:To prawda. A Subaru to nie cześć Toyoty?rrosiak pisze:Konto usunięte, poza Mitsubishi reszta to chyba przedstawiciele większych koncernów, więc należałoby zsumować ich sprzedaż.
Konto usunięte pisze: Ot tyle, coby z BRZ zrobić GT86![]()
Dobrze, napiszę inaczej: SIP musi zarobić na każdej sprzedanej sztuce ileś_tam talarów niezależnie od wahań kursów walut. Taką mają politykę, niezmienną od lat.Konto usunięte pisze: Nie do końca kupuję ten argument.
Ciekawostka taka: w rozbiciu na modele Subaru nie łapie się do pierwszej 50.Konto usunięte pisze: Zestawienie sprzedaży za 2017
[...]
26. Subaru: 1649
Owner
Toyota Motor (16.48%)
The Master Trust Bank of Japan (5.40%)
Japan Trustee Services Bank (4.38%)
Mizuho Bank, Ltd. (2.05%)
Suzuki Motor Corporation (1.75%)
Sompo Japan Nipponkoa Insurance Inc. (1.55%)
FHI's Client Stock Ownership (1.40%)
Toyota Marine & Nichido Fire Insurance Co., Ltd. (1.32%)
Mam wrażenie, że sami nie wiedzą czego chcą.Konto usunięte pisze:A z BMW to nie Supra ma być?
samochód będzie dzielił płytę podłogową z BMW Z4. Od bawarskiego producenta pochodzić ma również silnik napędzający piątą generację sportowej Toyoty
https://autokult.pl/31168,nowa-toyota-s ... dzie-taniaNowa Supra będzie wyraźnie droższa od modelu GT86, pod którego maską pracuje 200-konny, dwulitrowy wolnossący motor współdzielony z Subaru BRZ.
szamot pisze: Jak dla mnie FHI dość konsekwentnie pracuje nad zmianą grupy docelowej swoich klientów
A jak oni już pomrą, to komu będą robić auta?leon pisze:szamot pisze: Jak dla mnie FHI dość konsekwentnie pracuje nad zmianą grupy docelowej swoich klientów
Bo się starzeją klienci. Ci "fani-zapierdalacze" mają już dzieci i psa, i komplet kijów golfowych.
Dla ich psów.Konto usunięte pisze:A jak oni już pomrą, to komu będą robić auta?leon pisze:szamot pisze: Jak dla mnie FHI dość konsekwentnie pracuje nad zmianą grupy docelowej swoich klientów
Bo się starzeją klienci. Ci "fani-zapierdalacze" mają już dzieci i psa, i komplet kijów golfowych.
Na razie udało im się tylko zmienić nazwę firmy.szamot pisze: Jak dla mnie FHI dość konsekwentnie pracuje nad zmianą grupy docelowej swoich klientów
Subaru Corporation (formerly known as Fuji Heavy Industries)