Np w takim to i ja bym nie pogardził przejażdżkąPiter 35 pisze:stary mesio w cabrio

Np w takim to i ja bym nie pogardził przejażdżkąPiter 35 pisze:stary mesio w cabrio
Chloru pisze: Jest to łatwiejsze niż się wydaje i nazywa się 124 AbarthSwoją drogą ładniejszy z tylu, przód imho za bardzo wyłupiasty.
No. I w dodatku bez sensu. Same zalety!Witek pisze:MX5 jest głupie
Nie zauważyłem, ale jeśli nawet, to kolejna zaletaniebezpieczne
Nikt nie jest doskonałyi nie przyspiesza
jarmaj pisze: Nie zauważyłem, ale jeśli nawet, to kolejna zaleta![]()
Najważniejszy jest kierunekWitek pisze: jak ktoś ma normalny zwrot
jarmaj pisze: piszę zawsze subiektywnie.
rrosiak pisze:Najważniejszy jest kierunekWitek pisze: jak ktoś ma normalny zwrot
BoxsterzeWitek pisze:Ciekawe jak jest w Boxterze
jarmaj pisze: Boxsterze![]()
Do NA i NB miescilem sie bez problemu.. w czinkueczento nie.jarmaj pisze:Masz rację, piszę zawsze subiektywnie.
Nie wnikam czy dryblasy się mieszczą. Tak samo, jak czy karły dosięgną pedałów.
Za to to wygląda rewelacyjnieWitek pisze:A to nie nazwa od pudełka po butach? A tak wygląda jak jakiś damski, rozdeptany but...![]()
http://www.auto-swiat.pl/testy/bmw-seri ... kie/8jmf82V8 wspomagane dwiema turbosprężarkami zapewnia moc bez końca, a mistrzowski układ jezdny pozwala ją w BMW serii 8 wspaniale spożytkować
Czyżbyś myślał znowu o BMW?esilon pisze:http://www.auto-swiat.pl/testy/bmw-seri ... kie/8jmf82V8 wspomagane dwiema turbosprężarkami zapewnia moc bez końca, a mistrzowski układ jezdny pozwala ją w BMW serii 8 wspaniale spożytkować
Piękna, jest szansa na godnego następce wspaniałej osiemsetki!esilon pisze:http://www.auto-swiat.pl/testy/bmw-seri ... kie/8jmf82V8 wspomagane dwiema turbosprężarkami zapewnia moc bez końca, a mistrzowski układ jezdny pozwala ją w BMW serii 8 wspaniale spożytkować
jarmaj pisze: wspaniałej osiemsetki!