
Pozdrawiam wszystkich.
Danieldd48 pisze: ja czytam dokładnie. Po 2000 r. zrobiono opcję, a ja mam 98, czyli że standard (chyba).
Danieldd48 pisze: W 2000 roku przeprowadzono lifting Forestera. Największe zmiany widoczne są z przodu i z tyłu samochodu : zmieniono światła i delikatnie przestylizowano zderzaki. Modele wolnossące pozbawiono blokady wiskotycznej w tylnym dyferencjale (była dostępna jako płatna opcja).
Czyli musiałbym wymienić most, czy coś więcej?Azrael pisze: Sądzę że poszperowany Forek by duzo lepiej dawał radę w terenie.
Jest napisane że w 2000 roku pozbawiony został wiskozy, i dostępna była (od 2000 roku) jako opcja, przynajmniej ja tak to rozumiem.Konto usunięte pisze: Moim zdaniem tekst jest dwuznaczny. Bo równie dobrze może oznaczać, że:
1. Wraz z modelem 2000 zlikwodowano blokadę wiskotyczną w wolnychssakach, która wcześniej występowała jako opcja
lub
2. W modelu 2000 blokada ta była dostępna jako opcja.
Skoro pozbawiono, to znaczy że była wcześniej, a:Konto usunięte pisze: Modele wolnossące pozbawiono blokady wiskotycznej w tylnym dyferencjale
czyli że po tym jak pozbawiono była dostępna w opcji. Bo przecież bywały - są po 2000 r. z wiskozą na tyle. Jeśli zrozumimy, że pozbawiono nawet opcji, to po 2000 roku już nie powinno być nawet w opcji, ale w sumie to takie błache rozważaniaKonto usunięte pisze: (była dostępna jako płatna opcja).
To jest o wersji 97-00.Wersje z manualną skrzynią biegów posiadają otwarty przedni dyferencjał, a centralny i tylny wyposażono w blokadę wiskotyczną. W wersja z automatem podział napędu następuje za pośrednictwem elektrycznie sterowanego, mokrego sprzęgła wielopłytkowego, Przedni dyferencjał jest otwarty, a tylny posiada blokadę wiskotyczną.
Dzięki barbiebarbie pisze: Wersje z manualną skrzynią biegów posiadają otwarty przedni dyferencjał, a centralny i tylny wyposażono w blokadę wiskotyczną
Azi, jesteś w stanie rzucić orientacyjny koszt poprawienia Subaraka (tak porządnie, bez druciarstwa, ale jednak nie do wysokiego wyczynu...) w kwestii szper?Azrael pisze: Nie bardzo wiem w czym problem to że nie ma seryjnie słabiutkiej wskozy to nie znaczy że nie możemieć tam dość mocnej szpery. Sądzę że poszperowany Forek by duzo lepiej dawał radę w terenie.
Danieldd48 pisze: Sprzedający zapewniał mnie, a ASO potwierdziło
Szkoda,że w umowie ks nie napisałeś w wyposażeniu : tylny dyfer wiskoza.teraz miał byś dokument na którym móghłbyś wyjaśnić sytuację.Jesli to było dla Ciebie ważne. Mimo wszystko powinieneś się ze sprzedającym skontaktować choć szanse masz nikłe coś ugrać.tadeklodz pisze:Azrael
sprzedawca w salonie meldował mi że w automacie jest stały napęd na obydwie osie. .
W sumie racja, skoro to było normą, natomiast ja mam Forka z Holandii więc kto to wie, co zażyczył sobie HolenderWRC fan pisze: Skoro nawet w ASO twierdzili, że masz wiskozę z tyłu to czemu się dziwisz, że na 4forester.pl też była taka informacja
Złota myśl, tym bardziej, że to już wkrótce.Jacky X pisze: PS.Jeśli to dla Ciebie takie ważne a samochód poza tym podoba Ci się to zrób moda na uroddziny i tyle.
Czyli że to byłoby najpewniejsze i najmniej robotyAzrael pisze: najlepiej jednak przęłożyć samą szprę ew. policzyć zęby.