szukam mechanika, który za przyzwoitą cenę podjąłby się można powiedzieć kapitalnego remontu Outbacka II H6.

Robiłem już wstępne wyceny, sumy zwaliły mnie z kolan przekraczając znacznie wartość auta. Problemów jest sporo, a najważniejsze to silnik i automat. Diagnoza pewnie jest oczywista, ale przedstawię objawy.
Silnik
- ciężko pali na zimnym,
- obroty falują na jałowym biegu, czasem auto gaśnie.
Automat
- Szarpie (popycha auto) jadąc przy stałej prędkości nie obciążającej silnika. Np. przy 80 lub 120 potrafi szarpać, ale nie jest to regułą, raz szarpie raz nie.
- Przy dużym obciążeniu i prędkości na autostradzie 4 bieg jest bardzo ciężko wbijany, z dużym hałasem i szarpnięciem.
Znalazło by się jeszcze kilka innych drobiazgów jak (chyba) przedni dyfer wyjący przy prędkościach 60-80 i wciśniętym gazie, po odpuszczeniu gazu cichnie i inne sprawy trochę łatwiejsze w naprawie.
Auto jest zagazowane instalacją BRC, która chodziła w porządku, obecnie nie da rady jej wyregulować ze względu na problem z silnikiem.
Outback cały czas jeździ, napęd działa bez problemu, koszty paliwa są rewelacyjne, przyjemność z jazdy niezastąpiona

Zostawiam nr tel. jakby co - 886 174 224
Pozdrawiam
Hubert