dzixd, ja miałem w GT-ku poliuretany ze strongflexa i byłem bardzo zadowolony ( nie zakładałem ich tylko na dyfer - by nie przenosiły drgań na budę), zakładałem czerwone, są trochę twardsze od seryjnych ale są o niebo trwalsze . Przejeździłem grubo ponad 20 tysi i nic nie stukało .
paku pisze: ↑21 sty 2019, o 00:05
Prowadzenie nie musi być lepsze
Ze swoich obserwacji to auto prowadziło się lepiej , całe zawieszenie było trochę sztywniejsze przez co prowadzenie było bardziej pewne .
Wynikało też to z tego ,że wymieniłem również " tuleje" w przekładni kierowniczej ale tu założyłem z firmy Whiteline .
Polecam ten zabieg bardzo , auto skręca a nie myśli ,że skręca
paku pisze: ↑21 sty 2019, o 23:49
Moim zdaniem lepsza dobra guma niż słabo dopasowany, wymiarem czy twardością, poliuretan.
Nie mogę się z Tobą zgodzić

strongflex już działa wiele lat na rynku i produkty maja dopracowane . Jak zakładałem u siebie wszystko idealnie pasowało
przemowrc pisze: ↑19 sty 2019, o 13:59
Poszedłem za radą kolegi i zamiast smaru, który był dodany zastosowałem smar miedziany
Też tak zrobiłem i nic nie skrzypiało . Na pewno nie ma co żałować tego smaru miedzianego
