Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
szurpit2
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 mar 2019, o 08:51
Dotarła do mnie informacja której nie do końca daje wiarę. Szukam potwierdzenia alebo zaprzeczenia podzielcie się proszę wiedzą...
Czy Subaru produkowane w Japonii różnilło się blachą i instalacja elektryczna w zależności od tego czy szło na rynek USA czy Europa?
Konkretnie usłyszałem że na Europę szły ocynki a na USA nie. Szczeze ciężko mi w to uwierzyć...
Podpowiedzcie proszę
Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
szurpit2
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
18 mar 2019, o 14:51
szurpit2 pisze:Dotarła do mnie informacja której nie do końca daje wiarę. Szukam potwierdzenia alebo zaprzeczenia podzielcie się proszę wiedzą...
Czy Subaru produkowane w Japonii różnilło się blachą i instalacja elektryczna w zależności od tego czy szło na rynek USA czy Europa?
Konkretnie usłyszałem że na Europę szły ocynki a na USA nie. Szczeze ciężko mi w to uwierzyć...
Podpowiedzcie proszę
Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
Do USA nie szły bo produkowane były w fabryce w USA

nr vin się inaczej wtedy zaczyna.
owszem różnią się kształtem niektórych części blacharskich, światłami, mają słabsze hamulce podobno i inne wyposażenie.
O ocynku czy jego braku nie słyszałem.
Zżera równo USA jak i EU
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
tomzyl
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: WW
- Auto: Forester SG 2.0X AT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
18 mar 2019, o 15:06
Światła to na pewno, bo maja obrysówki.
Hamowniki to kojarzę, że w WRX USDM dawali 2 tłok zamiast 4 tłoka jak w EUDM. No i wszechobecne 2.5 SOHC.
Widuję amerykańca SG polift, to u niego korozja przy wlewie to jak narośl jakaś na drzewie

tomzyl
-
szurpit2
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 mar 2019, o 18:13
Hmm słabsze hamulce a orientuje się ktoś czy jest kłopot z dostępnością tarcz i klocków do nich..? A może podejda 'europejskie' odpowiedniki?
Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
szurpit2
-
szurpit2
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 mar 2019, o 22:49
Inna rzecz nad jaka myślę to czy w aucie z USA da się w komputerze przestawić jednostki na kilometry, stopnie Celcujusza i litry? Ktoś kiedyś próbował?
Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
szurpit2
-
tomzyl
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: WW
- Auto: Forester SG 2.0X AT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
19 mar 2019, o 09:09
szurpit2 pisze: ↑18 mar 2019, o 18:13
Hmm słabsze hamulce a orientuje się ktoś czy jest kłopot z dostępnością tarcz i klocków do nich..? A może podejda 'europejskie' odpowiedniki?
raczej tak.
https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=1265631 - myślę, że takie kompendium wystarczy do wyjaśnienia

tomzyl
-
busik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: SM
- Auto: DS5
-
Polubił:
48 razy
-
Polubione posty:
117 razy
Post
21 mar 2019, o 12:01
zajrzyj tu jesli kluczyk z pilotem oryginalny
viewtopic.php?t=2472
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
busik
-
szurpit2
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
21 mar 2019, o 12:13
Dzięki będę czytał po pracy może coś znajdę... Jak nie to trzeba będzie wyłączyć alarm jak się da nie wyłączając opcji pilota do zamka.
Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
szurpit2