Chloru pisze: ↑22 sty 2019, o 20:42
zrobiłem ostatnio parę km i30n performance
Właśnie mieliśmy okazję dziś też trochę pojeździć (w ramach poszukiwania przez
Zofije samochodu)
Na szczęście była możliwość wyjechać za miasto i w nieograniczanym przez nikogo tempie

pojeździć trochę po zakrętach.
Auto jest rewelacyjne! Szpera robi świetną robotę, autem można dowolnie balansować pomiędzy pod i nadsterownością, a kiedy nie przeszkadza mu się jest całkiem neutralne w tym względzie. Zawias w najagresywniejszym ustawieniu nie jest za twardy (Fiesta ST MY 2013 jest ciut twardsza dla przykładu), ale nie ma za grosz bujania nadwozia i świetnie wybiera nierówności na drodze. Przekładnia kierownicza bardzo precyzyjna i krótka. Skrzynia biegów działa doskonale, skok lewarka jest krótki, biegi wchodzą precyzyjnie, można przepinać je bardzo szybko zarówno w górę jak i w dół, nawet ciągnąc silnik do końca (przy przyspieszaniu jak i hamowaniu). W dodatku jest system podbijania obrotów przy redukcjach, więc nie trzeba się bawić w operowanie równocześnie hamulcem i gazem jedną nogą (chociaż nie wiem czy to zaleta czy wada, robienie tego samemu jest fajną zabawą

).
Słowem wrażania z jazdy doskonałe. I do tego wystrzały z wydechu przy zmianach biegów!
Wady? No chyba tylko fotele. Za mało kubełkowate. Ale byłyby do przeżycia, są w pełni rekompensowane tym, jak auto jeździ.
