Chciałbym wymienić równoodległościowy kolektor wydechowy na nierównoodległościowy celem uzyskania efektu bulgotania zawsze, a nie tylko wtedy, gdy w radiu przemawia Miłościwie Nam Panujący Prezydent.
Efekt uzyskany w wolnymssaku Artiego przez p. Marka z Dzierżoniowa powalił mnie z nóg. Nie chcę ruszać nic więcej, nie zależy mi na tym, żeby był głośniejszy, bardziej sportowo brzmiał, czy coś podobnego - chodzi tylko o wymianę kolektora. Po prostu ma się zachowywać jak mój stary GL, gdzie dłońmi, stopami, czy d*pą można bezproblemowo wyczuć pracę boksera.
I teraz kilka pytań:
- co dokładnie zrobić, gdzie, za ile?
- jaki zamiennik wstawić?
- co z sondami, katalizatorami i CEL?
Spadek mocy mi nie przeszkadza. Wzrost obrotów w A/T nie zawsze odpowiada przyspieszeniu (środkowa turbina w konwerterze robi swoje), więc pytanie czy bulgotanie w A/T nie będzie trochę "komiczne" momentami - nie wiem jak to inaczej określić?
Najlepiej gdyby dało się wyjąć jeden kolektor, wstawić drugi i już... ale pewnie nikt do tej pory na to nie wpadł.

Dzięki za pomoc, zapraszam na kawę.
PS. Zapomniałem o kilku szczegółach: Subaru Impreza '07 2.5i