Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
Wracając do tematu wątku, dostałem na weekend "na testy" Wranglera Rubicona. Kompletnie niepraktyczne auto (krótka, dwudrzwiowa wersja), bagażnik jak w maluchu, prowadzi się po mieście fatalnie (w trasie pewnie też - sprawdzę po południu), ale i tak jaram się jak dziecko
Wracając do tematu wątku, dostałem na weekend "na testy" Wranglera Rubicona. Kompletnie niepraktyczne auto (krótka, dwudrzwiowa wersja), bagażnik jak w maluchu, prowadzi się po mieście fatalnie (w trasie pewnie też - sprawdzę po południu), ale i tak jaram się jak dziecko
No bo w autach najważniejsze jest to czy są fajne, a nie duperele bo za plastikowa deska, albo nie taka kamerka.
Użytkownicy, którzy polubili ten post (razem 2):
piotruś (9 lip 2021, o 12:49) • So What! (10 lip 2021, o 22:14)
Wracając do tematu wątku, dostałem na weekend "na testy" Wranglera Rubicona. Kompletnie niepraktyczne auto (krótka, dwudrzwiowa wersja), bagażnik jak w maluchu, prowadzi się po mieście fatalnie (w trasie pewnie też - sprawdzę po południu), ale i tak jaram się jak dziecko
No bo w autach najważniejsze jest to czy są fajne, a nie duperele bo za plastikowa deska, albo nie taka kamerka.
Ni tak, ale tajność to również mało skrzypiąca i niezbyt plastikowa deska, detale robią różnicę.
Fakt, ten nowy Lotus wygląda świetnie. Jak będzie jeździł tak, jak Lotusy mają w zwyczaju, to będzie to fantastyczny samochód.
Podobno odeszli od swojej mantry lekkości i zrobili klocka 1400kg. Dalej ma jeździć bardzo dobrze (zobaczymy) a dodatkowo nadawać się na daily (zobaczymy).
Zarówno 1 i pozostałe 2 są domyślnie FWD. 2 coupe jest standardowo RWD. Nie widzę powodu aby kombinować sobie życie i dawać w takim przypadku silnik poprzecznie. Broszura modelu też sugeruje silnik wzdłużny (aczkolwiek nie znalazłem potwierdzenia tego w tekście).
Mi się nie podoba. W poprzedniej budzie M2 jest idealne, a to takie se.
Ale w artykule nie było mowy o M2, chyba nie ma jeszcze przygotowanej w tej generacji. Ale nawet w wersji nie-M2 mi się bardzo podoba.
(M240i xDrive Coupé o którym mowa to nie jest M2)
Ale w artykule nie było mowy o M2, chyba nie ma jeszcze przygotowanej w tej generacji. Ale nawet w wersji nie-M2 mi się bardzo podoba.
(M240i xDrive Coupé o którym mowa to nie jest M2)
No, ale jak będzie to M2 to będzie robione z tej budy, a ona średnio wygląda i nie ma takich ładnych proporcji BMW
Wracając do tematu wątku, dostałem na weekend "na testy" Wranglera Rubicona. Kompletnie niepraktyczne auto (krótka, dwudrzwiowa wersja), bagażnik jak w maluchu, prowadzi się po mieście fatalnie (w trasie pewnie też - sprawdzę po południu), ale i tak jaram się jak dziecko
Płynie do mnie z Dubaju takie coś, rocznik 2014. Już nie mogę się doczekać!
No, ale jak będzie to M2 to będzie robione z tej budy, a ona średnio wygląda i nie ma takich ładnych proporcji BMW
A tak w ogóle to nie zachwalaj tak poprzedniej (aktualnej) M2, bo Zofija już nie raz dawała do zrozumienia, że po Megan RS wchodzą w grę tylko dwa samochody. A ten jest jednym z nich. Poczyta i znowu będę musiał miesiącami studiować ogłoszenia...