-nie wysilaj się
-przyjmij do wiadomości obowiązujące definicje
-idź do dentysty i/lub logopedy.
Pozdrowienia

Oczywiście, przecież wieszChloru pisze:Najwidoczniej telefon tez masz premium.
Wystarczy zapytać czata gpt lub groka.
W szkole i na studiach pewnie był prymasem.
Przedstawiamy BMW 318i.
I te wszystkie doznania z silnika o mocy 156 KM. Zaprawdę premium.BMW SERII 3 NAJWAŻNIEJSZE CECHY
Sportowy, niezawodny i odnoszący sukcesy: Od ponad 40 lat BMW Serii 3 oznacza dynamikę i radość z jazdy jak żaden inny samochód. Dzięki byłemu szefowi projektu BMW Paulowi Bracqowi emocje i radość z jazdy trafiły do klasy średniej – cechy BMW Serii 3 uosabiają do dziś. Z BMW E21 w 1970 roku, położył charakterystyczny fundament dla bezprecedensowej historii sukcesu. Dziś sukces BMW Serii 3 jest jednym z powodów, dla których BMW jest wiodącym producentem pojazdów premium.
Od siedmiu pokoleń BMW Serii 3 jest stale ulepszane i udoskonalane w pojazd, reprezentujący sportowy charakter w klasie średniej, jak żaden inny. W tym procesie uwzględniono nie tylko takie aspekty, jak projektowanie, dynamika i indywidualność, ale także motoryzację. Dogłębne badania sprawiły, że żywe silniki BMW Serii 3 są coraz bardziej ekonomiczne i obniżają emisję spalin.
Cytując pewien dowcip o szwajcarskim banku - "bieda to żaden wstyd".
No nie do końca skoro klepane m. in. w Goeteborgu.
To teraz według Ciebie rwd to premium? taki też?
Nie to co w BMW z których odchodzi srebrna farbka. W F30, może z 2 lata miało.
Najwidoczniej nie miałeś do czynienia bo są wykonane z metalu. Tak jak dekory we wnętrzu.
Gwarantuję Ci, że w kabinie S/V60 jest mniej fizycznych przycisków niż w BMW serii 3. Poza tym to bardzo dziwny wyznacznik premium ale może na wschodzie Europy takie stereotypy panują.
Stasiu przypomnę Ci tylko, że to Ty dzwonisz...
No przestań, nie jestem tobąChloru pisze:Przecież Ty wszystko wiesz.