Esteci i Estetki
Re: Esteci i Estetki
Oczywiście Zygzag - I był nazwany na cześć Steve'a.
Jakby kogoś interesowało to ekipa dźwiękowa wiele tygodni nagrywała silniki na torze.
Zauważliści grudki gumy turlajace się po przejechaniu aut?
Starali się zrobić to dokładnie tak, jak jest naprawdę na torze.
Jakby kogoś interesowało to ekipa dźwiękowa wiele tygodni nagrywała silniki na torze.
Zauważliści grudki gumy turlajace się po przejechaniu aut?
Starali się zrobić to dokładnie tak, jak jest naprawdę na torze.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Esteci i Estetki
Czyli to nie jest Camaro czy inne Corvette, hm.Arno pisze:Oczywiście Zygzag - I był nazwany na cześć Steve'a.
Jakby kogoś interesowało to ekipa dźwiękowa wiele tygodni nagrywała silniki na torze.
Zauważliści grudki gumy turlajace się po przejechaniu aut?
Starali się zrobić to dokładnie tak, jak jest naprawdę na torze.
Interesować bardzo interesuje - jeżeli jesteś w stanie podać więcej takich rzeczy związanych z produkcją, to będę wdzięczny.
Grudki gumy zauważyłem od razu i zdumiało mnie to, podobnie jak do łez ze śmiechu doprowadził mnie maleńki, półsekundowy bonus dla uważnych, znajdujący się na drutach po prawej stronie autostrady którą jedzie Mack do Kalifornii. Faktem jest - dbałość o szczegół w tym filmie jest niesamowita.
http://wwojnar.com/
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
Re: Esteci i Estetki
Wiedziałam, ze Zygzak. Tyle, że już odpowiedź padła. Znam ten film prawie na pamięć.Arno pisze:liwit - ktory samochod nie jest tam prawdziwy, o tez proste
Heniek straszy mojego syna

- Bagażnik nigdy nie jest wystarczająco duży /by Bilex/
Re: Esteci i Estetki
Hmmm...Arno pisze: Oczywiście Zygzag - I był nazwany na cześć Steve'a.
To mamy dwie różne wersje :)The character Lightning McQueen is a reference to Glenn McQueen, a Pixar animator who died in 2002.
Za to na pewno można powiedzieć, że był to ostatni film innego ściganta-aktora: Paula Newmana.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
tuningowane Ferrari F40 i f50 w modnym białym kolorze:
http://saab92x.com/viewtopic.php?pid=366198
Foto poglądowe f40'stki:


moim zdaniem śliczny
http://saab92x.com/viewtopic.php?pid=366198
Foto poglądowe f40'stki:


moim zdaniem śliczny
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Esteci i Estetki
Ale żeby podpierać tylna klapę drzewem?!



Death ain't nothin' but a heartbeat away...
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Esteci i Estetki
Bilex pisze: Ale żeby podpierać tylna klapę drzewem?!
Zazdrość przez Cię przemawia

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Esteci i Estetki
Chloru , czego tu zazdrościć
mnie było by tylko stać na to drzewo do podpierania 



https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: Esteci i Estetki
F40 przepiękne. F50 nigdy jakoś specjalnie nie pasowało do mojego pojmowania estetyki supercarów.
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
Bartosia ktoś by chciał?
Niestety, z powodu ograniczenia wielkości obrazka na forum, trzeba klikać, miast oglądać.
http://images26.fotosik.pl/201/1069427de942b4e8.jpg
http://images32.fotosik.pl/228/8e122e7f174a922f.jpg
http://images29.fotosik.pl/201/c24f490ec0b9de49.jpg
http://images31.fotosik.pl/228/7c3a41a7a06909d9.jpg
http://images33.fotosik.pl/229/5370dadf7d2f1be5.jpg
http://images33.fotosik.pl/229/af4707503fcbf0a6.jpg
http://images30.fotosik.pl/201/75a7084590456fd7.jpg
http://images31.fotosik.pl/228/28866d014993c839.jpg
http://images27.fotosik.pl/200/f5cac0f1ec29b882.jpg
http://images33.fotosik.pl/229/eaae45d32ef002fc.jpg
http://images25.fotosik.pl/200/4066279e4d21db02.jpg
http://images32.fotosik.pl/228/2754b01c576620ed.jpg
http://images24.fotosik.pl/202/cd18e3825beabda1.jpg
r.
Niestety, z powodu ograniczenia wielkości obrazka na forum, trzeba klikać, miast oglądać.
http://images26.fotosik.pl/201/1069427de942b4e8.jpg
http://images32.fotosik.pl/228/8e122e7f174a922f.jpg
http://images29.fotosik.pl/201/c24f490ec0b9de49.jpg
http://images31.fotosik.pl/228/7c3a41a7a06909d9.jpg
http://images33.fotosik.pl/229/5370dadf7d2f1be5.jpg
http://images33.fotosik.pl/229/af4707503fcbf0a6.jpg
http://images30.fotosik.pl/201/75a7084590456fd7.jpg
http://images31.fotosik.pl/228/28866d014993c839.jpg
http://images27.fotosik.pl/200/f5cac0f1ec29b882.jpg
http://images33.fotosik.pl/229/eaae45d32ef002fc.jpg
http://images25.fotosik.pl/200/4066279e4d21db02.jpg
http://images32.fotosik.pl/228/2754b01c576620ed.jpg
http://images24.fotosik.pl/202/cd18e3825beabda1.jpg
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
ky, piękny ten fiacik :). A co bardziej radujące moje serce, że pojawiają się osoby z fantazją i możliwościami finansowymi, dzięki którym możemy podziwiać "nasze" rajdówki nie tylko na czarno-białych fotografiach, w opowieściach czy klipach muzycznych z epoki:
Link: http://pl.youtube.com/watch?v=JjJqUV06Yp8
Ja zakochany jestem w bryle Poloneza z OBRSO.
choć chyba dużą radość miałoby wiele osób z zobaczenia jeżdżącego prototypu o nazwie Oberek, a nie tylko z kilku kiepskich zdjęć.
Link: http://pl.youtube.com/watch?v=JjJqUV06Yp8
Ja zakochany jestem w bryle Poloneza z OBRSO.

choć chyba dużą radość miałoby wiele osób z zobaczenia jeżdżącego prototypu o nazwie Oberek, a nie tylko z kilku kiepskich zdjęć.
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Esteci i Estetki
Barthol, bracie, jak już będę miał replikę Poloneza OBRSO, co kiedyś na pewno nastąpi, dam Ci rundkę 

Re: Esteci i Estetki
Bergen, kup od Zaleskiego albo od Winiara :)
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
Bergen, ale za to będziesz miał szperę i colotii. A w obu jest jeszcze co robić (np. u Zaleskiego np. należałoby zrobić prawilną budę, zamiast przerabianej z szerokiego Caro ;)).
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
Ktoś reflektuje? :)Autoblog pisze:Close your eyes and imagine opening a deserted garage door, only to find a forgotten four-wheeled treasure sitting there in perfect condition. What would it be? We have a feeling we'll get all sorts of answers in the comments section, but for many enthusiasts, the answer would be, without hesitation, the Bugatti Type 57S Atalante. And that's exactly what the children of the late (and appropriately named) Dr. Harold Carr found in their father's garage.
The Atalante is among the most beautiful, the most coveted and the most iconic of Bugattis ever produced. Not to be confused with the even rarer Atlantic, of which only two of the original three remain in existence, the 57S Atalante was made in a limited run of 17 examples, and a quarter of them are housed in a museum in rural France. This one went missing half a century ago, only now to be found again. It was originally owned by Earl Howe, first president of the British Racing Drivers' Club, and changed hands several times before the reclusive Dr. Carr mothballed it. Estimated values for the car are all over the map, with values as high as £6 million (about $8.8M USD) being discussed. Naturally, as rare as it is for a classic like this to change hands, its real value will be determined by how much a well-heeled collector is willing to pay for it when it rolls onto the block in February at Bonhams' "Retromobile" auction in Paris. Follow the jump for all the details.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
Swoją drogą to znakomite pisemko. Zastanawiam się właśnie czy nie zaprenumerować sobie na ten rok...ky pisze: Z okazji dziś nabytego, nowego numeru Classic Auto:
Polecam wszystkim miłośnikom old i youngtimerów

Death ain't nothin' but a heartbeat away...
Re: Esteci i Estetki
Jak dla mnie czasem trochę za dużo fotek, a za mało treści. Z drugiej strony Automobilista jest przez niektórych uważany za gazetę redagowaną przez tetryków, którzy zatrzymali się na Młodym Techniku, (co jak dla mnie jest komplementem, bo zawsze MT lubiłem :). Trzeba kupować obie -- doskonale się uzupełniają: jedna jest bardziej komiksowa, druga bardziej stawia na słowo, może nie zawsze związane z samymi pojazdami, ale opowiadające różne, ciekawe historie sprzed lat.Bilex pisze: Swoją drogą to znakomite pisemko
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
http://video.google.pl/videosearch?q=bu ... &oq=bublew# a tu film z Bublewiczem, który upala Poloneza... szkoda, że taka fatalna jakość obrazu i dźwięku :(
a co do Classic Auto to muszę poszukać u dworcowych bookinistów numeru tyczącego Poloneza :)
a co do Classic Auto to muszę poszukać u dworcowych bookinistów numeru tyczącego Poloneza :)
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Esteci i Estetki
ky pisze:Z okazji dziś nabytego, nowego numeru Classic Auto:
r.

if anyone asks...i'm a bubbly ray of sunshine, coated with sweetness.
Re: Esteci i Estetki
Z tego co przeczytałem, można zamówić w redakcji dowolny numer archiwalny.Barthol pisze: a co do Classic Auto to muszę poszukać u dworcowych bookinistów numeru tyczącego Poloneza :)
Death ain't nothin' but a heartbeat away...