Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
-
st3mpien
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: mwek
- Auto: legacy II 2.0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 gru 2008, o 23:40
witam,
dlaczego intercooler w starych legacy taki dziwny jest? to na wode działa? i gdzie idzie ten kanał co nim cała wichura znad maski wpada ? siakieś takie niespotykane to rozwiązanie... i tak muszę kupić takie auto, wiec najpierw chociaż pozbieram troche informacji

st3mpien
-
Gal
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: wieś mazowiecka
- Auto: XC 70
-
Polubił:
85 razy
-
Polubione posty:
316 razy
Post
30 gru 2008, o 23:52
W "nowych" jest taki sam.
Taka karma.
BTW: "pomófmy" pisze się przez "u".
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Gal
-
gregski
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Mammut
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
5 razy
Post
31 gru 2008, o 01:15
Gal, "pomófmy" uadniej sie kompotuje z o z kreskom.
gregski
-
szczur75
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: wrocław
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
31 gru 2008, o 13:55
st3mpien pisze:
dlaczego intercooler w starych legacy taki dziwny jest? to na wode działa?
bo to jest wodny ic
st3mpien pisze:
gdzie idzie ten kanał co nim cała wichura znad maski wpada ?
wichura jest kierowana w "kominek" (takie pozostałości A-grupowe) i chłodzi sprężarkę
szczur75
-
st3mpien
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: mwek
- Auto: legacy II 2.0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
4 sty 2009, o 02:04
istotnie miało być przez "u", wybaczcie tę pomyłkę.
a co do tego ic to nie sądziłem że powietrze z turbiny wypada aż takie gorące, że woda o temperaturze prawie 100 stopni da rade je efektywnie schłodzić..
w nowszych modelach ic wygląda zupełnie inaczej. why ? zastanawiam się jak to jest konstrukcyjnie rozwiązane...
a wicher znad maski turbinę chłodzi powiadasz... dlaczego pozostałości A-grupowe ? w nowszych już nic nie chłodzi turba ?
st3mpien