sluchajcie mam kilka pytan zwiaznych z dodatkowymi tak sobie mysle 60 KM
1. Wydech
pakowac sie w SS, Devila lub cos innego czy costumowy EL-Tec ?
slyszalem same dobre opinie na ich temat.
2. Szpilki - rozumiem ze konieczne- jakie , ARP czy cos innego ?
3.Chłodnica oleju - tez koniecznie, ale czy polecacie jakas firme ?
4. Wtryski- czy seryjne dadzą rade ?
5. Szyny paliwowe - czy konieczne? przy takiej modyfikacji ?
6.Pompa paliwa- rozumiem ze ze strony http://www.pompkapompuje.pl
7. Turbina - seryjna da rade ?
No i oczwiscie Maptek.
Czy cos jeszcze ?
STI 06 US- modyfikacje
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
carfit
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: nowy sącz
- Auto: RS6 MY17, JAG E-PACE, WRX by Carfit i inne
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Jężeli chcesz ≈ 340 KM , to chłodnica oleju bardzo wskazana, wydech konieczny, DEVIL czy SS , HKS i tak dalej, co do Elteka, to co do jakości zastrzeżeń nie mam, ale co do barwy dzwięku tak. Na seryjnych wtrsykiwaczach, da sie to wystroić ale za chwile okaże sie że padną, turbo bym zmienił jak najbardziej, szpilki tak , chyba tylko ARP. szyn paliwowych nie ma takiej potrzeby, pompa oczywiście tak, remap obowiązkowy
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Carfit jakich wtryskiwaczy szukac ? ( jakiej wielkosci sa seryjne?)carfit pisze:Jężeli chcesz ≈ 340 KM , to chłodnica oleju bardzo wskazana, wydech konieczny, DEVIL czy SS , HKS i tak dalej, co do Elteka, to co do jakości zastrzeżeń nie mam, ale co do barwy dzwięku tak. Na seryjnych wtrsykiwaczach, da sie to wystroić ale za chwile okaże sie że padną, turbo bym zmienił jak najbardziej, szpilki tak , chyba tylko ARP. szyn paliwowych nie ma takiej potrzeby, pompa oczywiście tak, remap obowiązkowy
jaka turbina bedzie dobra ?
jak bedziesz mial chwile czasu to poprosze wycene na PW bo rozumiem ze cena bedzie porażająca
1.turbo,
2.szpilki ( rozumiem ze uszczelki bedzie trzeba wymienic?)
3. Chłodnica oleju