Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Włodek
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 sty 2009, o 22:42
W moim Subaru Outbacku ciężkawo wchodzi jedynka i tylny bieg.
W czym jest przyczyna, ty jest to normalne.
Proszę o odpowiedzi lub własne spostrzeżenia.

Włodek
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 sty 2009, o 22:43
pytanie techniczne w dziale technicznym, nie pomyliłeś się?
a seriozna: nazwij lepiej swój wątek
tylny bieg..... tylne są 2, 4 i wsteczny. wszystkie??
deLux
-
faykee
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Impreza WRX MY02
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 sty 2009, o 22:55
dość ogólny opis ale ja bym strzelał w synchronizatory
faykee
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
14 razy
-
Polubione posty:
19 razy
Post
19 sty 2009, o 22:57
Włodek, co oznacza ciężkawo? W większości aut jedynka i wsteczny lubi się nie chcieć wrzucić. Zwłaszcza wtedy kiedy są najbardziej potrzebne

Konto usunięte
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 sty 2009, o 23:02
Hmmm. Kiedyś miałem Peugeota i też narzekałem, że jedynka ciężko wchodzi.
Tydzień przed sprzedażą odkryłem, że inaczej poprowadzony drążek sprawia, że jedynka wchodzi z łatwością
Co do wstecznego (bo pewnie o to chodzi) to zwykle lepiej wchodzi, gdy auto się zatrzyma.

Konto usunięte
-
srnk
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: WAW
- Auto: Forek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
20 sty 2009, o 00:10
W nissanie tak miałem, w forku tak mam - dopóki nie rogrzane to ciężko wbić 1 i zawsze ciężko R. Czyżby japońska skrzynia = TTTM? Przez chwilę interesowałem się kosztem robienia czegoś z synchronizatorami i po pobieżnym oszacowaniu budżetu tego przedsięwzięcia stwierdziłem że się przyzwyczaję.
Wbijaj z wyczuciem i odpowiednim namaszczeniem i ciesz się jazdą!
fitter happier more productive
srnk
-
Gal
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: wieś mazowiecka
- Auto: XC 70
-
Polubił:
85 razy
-
Polubione posty:
316 razy
Post
20 sty 2009, o 00:12
W pięciobiegowej skrzyni Subaru to TTTM.
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Gal
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
20 sty 2009, o 00:28
Ogólnie skrzynie w mocnych autach czteronapędowych chodzą inaczej niż w zwyczajnych duwpowozach i to jest dośc oczywiste jak się nad tym zastanowić - wszystko jest większe i masywniejsze i trzeba więcej oporów pokonać. Faktem jest że 5 biegowa skrzynia Subaru nie jest szczytem kultury pracy, ale sprawna działa zupełnie przyjemnie - przynajmniej jak dla mnie.
Azrael