
pomocyyyyyyy
Jeśli nie grzeje wcale, a prąd dochodzi, to sfajczyła się spirala grzejna w fotelu. Drugi za mocno - to może, ale nie koniecznie - świadczyć o jej agonii.sylvan pisze: a który u mnie na dwóch fotelach jest różny, z czego jeden nie grzeje wcale, a drugi grzeje chyba za mocno....
nowszy czy starszy, nry bezpieczników i przekaźników, a także wtyczek powinny być te same. Lepiej mieć do nowszej wersji niż do starszej.sylvan pisze: ale dotyczy to legaca II, a tam jest to rozbudowane do dwóch stopni podgrzewania
Lepiej posługiwać się schematem właściwym, bo czasem można się zdziwićnowszy czy starszy, nry bezpieczników i przekaźników, a także wtyczek powinny być te same. Lepiej mieć do nowszej wersji niż do starszej
Z tym bym się nie zgodził, ze schematu wynika, że masa jest łapana już za wtyczką mat, więc jest już w przewodzie wychodzącym z pod wykładziny.lub...fotelami a masą samochodu (raczej mniej prawdopodobne, bo każdy z foteli ma osobnie podpięcie)
nie no zgadza się, ale z moich doświadczeń (a ostatnio przestudiowałem wszystie dostępne ta tym forum i na kropce, bo szukałem odpowiedzi na mój problem), wynika, że te same modele mają identyczne niemalże schematy. Te nowsze mają poprostu więcej elementów, ale starych podobnie. Nawet np. impreza ma prawie to samo co forek, i w ogóle takie podzespoły jak podgrzewane fotele, elektryka lusterek, drzwii, szyberdach są identyczne.sylvan pisze: Lepiej posługiwać się schematem właściwym, bo czasem można się zdziwić , a że na bezrybiu i rak ryba, to co innego...
że są połączone z masą obydwa, ale w praktyce nie koniecznie muszą być połączone w jeden, wydaje mi się, że są podciągnięte kable z obydwu foteli w jedno miejsce.sylvan pisze: ze schematu wynika,
można by tak myśleć, tylko czemu obydwa fotele padły.sylvan pisze: bo jednak wszystko wskazuje na przepaloną matę
też się zastanawiałem, wiem, że w jeepie szerokim tak jest - nie grzeje się fotel jak się na nim nie siedzi.sylvan pisze: wyłapują ciężar siedzącego?
siostro, skalpel...sylvan pisze: ale to i tak można zweryfikować po otwarciu pacjenta...
no właśnie, dlatego zaczynam o naprawie swoich dopiero teraz myśleć (póki co dwójka przyszłych subarofili wystarczy, więc można się grzać bez obawale wiecie chłopaki, że to nie najzdrowsze dla nas (siedzenie na ciepłym)
Danieldd48 pisze: Za zasilanie odpowiedzialne są dwa lub nawet trzy bezpieczniki. Jeśli oczywiście działa wszystko inne w autku. Sprawdź, czy na przełącznikach masz prąd. Z tego co widać na wykresach (nie tylko od Legasiów) to jeśli podświetlenie włączników jest
i tak wlasnie jestsylvan pisze: Z twojego opisu wygląda na to, że musi istnieć czujnik temp. zewnętrznej, jakiś modułek sterujący i dopiero wtedy przekaźnik i maty
miejsce tak,ja pisalem o dzialajacym bezpieczniki do foteli [raz mi sie zjaral a wiec nie jest to fikcja ]sylvan pisze: Jeszcze jedno - przewód od przekaźnika i miejsce na bezpieczniki występują w każdej wersji
sylvan pisze: nierzadko miałem przyjemność z osobami co same nie bardzo wiedziały czym jeżdżą
tez juz jestem blisko a przy obecnej pogodzie chcialbym zeby to dzialalosylvan pisze: teraz z ciekawości sam poszukam tego schematu
sylvan pisze: z ciekawości sam poszukam tego schematu