[S] Kute felgi
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[S] Kute felgi
Witam!
jezeli chodzi o stany na miejscu:
1. 7,5x17 ET48 5x114,3 CB 56,1 białe 3410pln
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338159.jpg
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... s/su_3.jpg
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... s/su_4.jpg
2. 8x17 ET48 5x114,3 CB 56,1 bez koloru ( w cenie anodowanie np.na
złoto!!!!!!!!!!!) 3830pln
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338174.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 336859.jpg
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... /su_24.jpg
3. 8x18 ET45 5x114,3 CB 56,1 bez koloru D-74 (anodowanie w cenie)
4200pln.
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338165.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 337390.jpg
4. Szutrówki 6,5x15 ET48 5x114,3 CB56,1 białe 1900pln
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338118.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338119.jpg
5. 7,5х17 5х100/114,3+50(multi-PCD) CB56,1 AG4GD-1. Kolor: Srebrny z czerwono rózowym lipem (STI) oraz kapsel centralny STI 3710PLN
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... /4GD_3.jpg
Ceny wyprzedazowe ograniczone czasowo:)
BARDZO WAŻNE UWAGI:
1. FELGI WYSTAWIONE RÓWNIEŻ NA INNYCH FORACH I AUKCJACH, PROSZĘ PYTAĆ O DOSTĘPNOŚĆ.
2. SAMPLE PRZYJECHAŁY NA KOSZT FABRYKI ORAZ PO NIŻSZEJ CENIE DOLARA, WIEC NASTĘPNE ZAMÓWIENIA BĘDĄ DROŻSZE.
3. WSZYSTKIE FELGI SĄ NOWIUTKIE W PUDELKACH Z GWARANCJĄ PRODUCENTA.
Pozdrawiam serdecznie/Best regards
Bodek
Phone: 0048-514-00-41-41
email: [email protected]
WWW: http://www.kutefelgi.pl
Adres:
ALUNETIK
Skrzynka Pocztowa 41
04-520 Warszawa
jezeli chodzi o stany na miejscu:
1. 7,5x17 ET48 5x114,3 CB 56,1 białe 3410pln
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338159.jpg
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... s/su_3.jpg
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... s/su_4.jpg
2. 8x17 ET48 5x114,3 CB 56,1 bez koloru ( w cenie anodowanie np.na
złoto!!!!!!!!!!!) 3830pln
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338174.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 336859.jpg
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... /su_24.jpg
3. 8x18 ET45 5x114,3 CB 56,1 bez koloru D-74 (anodowanie w cenie)
4200pln.
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338165.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 337390.jpg
4. Szutrówki 6,5x15 ET48 5x114,3 CB56,1 białe 1900pln
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338118.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 338119.jpg
5. 7,5х17 5х100/114,3+50(multi-PCD) CB56,1 AG4GD-1. Kolor: Srebrny z czerwono rózowym lipem (STI) oraz kapsel centralny STI 3710PLN
http://www.agforged.ru/assets/images/Fo ... /4GD_3.jpg
Ceny wyprzedazowe ograniczone czasowo:)
BARDZO WAŻNE UWAGI:
1. FELGI WYSTAWIONE RÓWNIEŻ NA INNYCH FORACH I AUKCJACH, PROSZĘ PYTAĆ O DOSTĘPNOŚĆ.
2. SAMPLE PRZYJECHAŁY NA KOSZT FABRYKI ORAZ PO NIŻSZEJ CENIE DOLARA, WIEC NASTĘPNE ZAMÓWIENIA BĘDĄ DROŻSZE.
3. WSZYSTKIE FELGI SĄ NOWIUTKIE W PUDELKACH Z GWARANCJĄ PRODUCENTA.
Pozdrawiam serdecznie/Best regards
Bodek
Phone: 0048-514-00-41-41
email: [email protected]
WWW: http://www.kutefelgi.pl
Adres:
ALUNETIK
Skrzynka Pocztowa 41
04-520 Warszawa
Re: [S] Kute felgi
Alunetik pisze: Sezon sie zbliża:)
no to jakąś propozycję wiosenną do Forestera 2.0 XT w rozmiarze 17 poproszę

http://www.agforged.pl/galeria/subaru/su_31.jpg
http://photofile.name/photo/agforged/13 ... 336859.jpg
to co tu widać to jest kierunek nawet interesujacy

Re: [S] Kute felgi
Prosze bardzo:
5x100 ET35 CB:72,6 (dorzuce pierścienie centrujace).
Waga: 8kg
Kolor: Gunmetal
Cena pasztet: 2600pln (to duuuzo ponizej ceny zakupu)

PZDR
Bodek
5x100 ET35 CB:72,6 (dorzuce pierścienie centrujace).
Waga: 8kg
Kolor: Gunmetal
Cena pasztet: 2600pln (to duuuzo ponizej ceny zakupu)

PZDR
Bodek
Re: [S] Kute felgi
Alunetik pisze: Prosze bardzo:
5x100 ET35 CB:72,6 (dorzuce pierścienie centrujace).
Waga: 8kg
Kolor: Gunmetal
Cena pasztet: 2600pln (to duuuzo ponizej ceny zakupu)
no nie są brzydkie ale Forester to za bardzo nie ma czym się chwalić jeżeli chodzi o zaciski i tarcze (te z tyłu)

choć cena (jeżeli brutto z F-rą VAT ) to faktycznie do poważnego zastanawiania się

Re: [S] Kute felgi
:) Na allegro za 2600pln w 17 można mieć chińskie aluminium w chromie. Za 3540pln można zanabyć TenzoRy.
Kute felgi na polskim rynku sprzedaje jeszcze firma JDL, jednak wtedy cena jest sporo wyższa. Detaliczna cena felg, które są na sprzedaż to 4400pln. Jeżeli chodzi o fakturę, to jak najbardziej, jednak wtedy 2600pln jest ceną netto. Jeżeli kryterium staje się cena a nie jakość, to może jednak warto poszukać innych felg.
PZDR
Bodek
Kute felgi na polskim rynku sprzedaje jeszcze firma JDL, jednak wtedy cena jest sporo wyższa. Detaliczna cena felg, które są na sprzedaż to 4400pln. Jeżeli chodzi o fakturę, to jak najbardziej, jednak wtedy 2600pln jest ceną netto. Jeżeli kryterium staje się cena a nie jakość, to może jednak warto poszukać innych felg.
PZDR
Bodek
Re: [S] Kute felgi
Alunetik pisze: Jeżeli kryterium staje się cena a nie jakość, to może jednak warto poszukać innych felg.
nie ma co się tak od razu obrażać , do Sti na pewno kupie kute

teraz poszukam jednak innych siedemnastek a co do ceny to dobrze a właściwie to chyba praktycznie jest podawać czy jest ona brutto czy netto

p.s. ładne macie te kute felgi
Re: [S] Kute felgi
Nie obrażam się:) Nasza mentalność jest taka, ze zawsze staramy się kupić okazyjnie. To absolutnie normalne:)
Jeżeli chodzi o ceny netto czy brutto, ma to raczej znaczenie dla przedsiębiorców:)
PZDR
Bodek
P.S. Bardzo dziękuję, staramy się, chociaż w kwestii designu jeszcze sporo jest do zrobienia:)
Jeżeli chodzi o ceny netto czy brutto, ma to raczej znaczenie dla przedsiębiorców:)
PZDR
Bodek
P.S. Bardzo dziękuję, staramy się, chociaż w kwestii designu jeszcze sporo jest do zrobienia:)
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: [S] Kute felgi
Alunetik pisze: Jeżeli chodzi o fakturę, to jak najbardziej, jednak wtedy 2600pln jest ceną netto
Oj, może się czepiam, ale czy w takim razie jeśli sprzedajecie bez faktury, to nie płacicie podatków?

Re: [S] Kute felgi
Konto usunięte, jest coś takiego, jak umowa sprzedaży, nie zapominaj - i czep się Pan tramwaju, co? 

http://wwojnar.com/
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: [S] Kute felgi
devlin, umowa sprzedaży to jest jak Tomek kupuje od Wojtka jego prywatne felgi. Ale jeśli Wojtek ma firmę, która sprzedaje jakiś towar i oferuje ten towar odbiorcy końcowemu po cenie netto, to znaczy, że co? No, no? Co to znaczy? Wiem, wiem, że jest dobrym człowiekiem i chce ulżyć Tomkowi 

Re: [S] Kute felgi
To bardzo proste. Są przynajmniej 2 sposoby, żeby zrobić to w zgodzie z literą prawa. Jednak jest to forum motoryzacyjne, a nie ekonomiczne. A ja sprzedaje felgi a nie rozwiązania problemów. Hasło klucz: strata.
PZDR
Bodek
PZDR
Bodek
Re: [S] Kute felgi
Nawet pobieżny rzut oka na forum ogólne potrafi zaprzeczyć tej tezie, przynajmniej częściowoAlunetik pisze:Jednak jest to forum motoryzacyjne, a nie ekonomiczne.

http://wwojnar.com/
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
Re: [S] Kute felgi
Alunetik, podsyć moją wyobraźnię - dlaczego mogę chcieć Twoje kute fele zamiast jakichś używek wrx za 1kzł ?
Re: [S] Kute felgi
Postaram się być w miarę obiektywny i podać za i przeciw. Bardzo chętnie podejmę tez polemikę:)
Postaram się zwrócić uwagę na najważniejsze zalety i wady.
Zalety:
1. Odporność na uszkodzenia mechaniczne. Normy dotyczące prężności, odporności na uderzenia oraz plastyczności 2-u krotnie przekraczają wymagania stawiane odlewom. Ponoszone często jest pytanie, czy felgi nie są za twarde. Czy np. nie lepiej uszkodzić felgę niż zawieszenie.
Te argumenty podnoszą raczej ludzie, którzy mylą twardość z plastycznością.
Prosta prezentacja:
2. Waga. Mniejsza waga, to mniejsze obciążenia dla układu napędowego, łożysk, piast itp. Mniejszy moment inercji. Wiem, że ktoś zaraz powie, że to kilka procent. Jednak, myślę, że warto.
3. Dużo bardziej skomplikowany proces produkcji, ale też dużo większa kontrola jakości. Pełna eliminacja wad fabrycznych.
4. We wszystkich naszych produktach używa się wysokiej klasy stopów jak np. Al6061 czy Al7075. Kto wie, jaki ma stop w swoim odlewie?
5. Tylko kute felgi mają możliwość anodowania powierzchni, co zwiększa twardość powierzchniową i zapewnia doskonałą ochronę bez lakierowania powierzchni.
6. Dużo większe pole do popisu dla projektantów. Można produkować naprawdę cienkie ramiona, a felgi mimo to zachowują sporą nośność.
7. Kucie aluminium to najbardziej zaawansowany proces produkcji felg aluminiowych. Jest poprostu najlepszy. Produkowane felgi są dużo wyższej jakości niż odlewy. Mają dużo bardziej jednorodny materiał i spójność na całej powierzchni. W temacie produkcji - to dzieła inżynierskiej sztuki.
8. Felgi na zamówienie. Rozstaw śrub, ET, CB to parametry dobierane na zamówienie. Chcesz ET 31, 43, 51? Proszę bardzo! Wybierasz model felgi, reszta jest dowolna:) Zamów 12 sztuk, dopłać 1500USD i ciesz się zaprojektowanymi przez siebie felgami. Czy znasz kogoś kto robi takie zamówienia na tak mikroskopijną skalę?
Wady:
W sumie są 2:)
1. Cena. Pewnie wielu z Was nie wie, że kute felgi są drogie z dość prozaicznego powodu. Nie ze względu na skomplikowaną produkcję. Powód to odpady powstające podczas produkcji. Gotowa felga to zaledwie 15-20% wykorzystanego materiału. Niestety kutego aluminium nie przetapia się, wiec wióry idą prawie do śmieci.
2. Malowanie. Powierzchnia kutego aluminium ma znacznie mniejsze pory niż aluminium odlewane. Przez to malowanie musi być wykonane naprawdę profesjonalnie. W innym wypadku lakier będzie się łuszczył i odpadał płatami.
Jeżeli to nie przekonuje, proponuje się ze mną spotkać i wziąć taką fele do reki. Zobaczyć jak jest wykonana. To robi naprawdę spore wrażenie.
Znacie pewnie felgi VOLK. A co powiecie, jeżeli powiem, że mój producent używa lepszej technologii?
Czekam na pytania:)
PZDR
Bodek
Postaram się zwrócić uwagę na najważniejsze zalety i wady.
Zalety:
1. Odporność na uszkodzenia mechaniczne. Normy dotyczące prężności, odporności na uderzenia oraz plastyczności 2-u krotnie przekraczają wymagania stawiane odlewom. Ponoszone często jest pytanie, czy felgi nie są za twarde. Czy np. nie lepiej uszkodzić felgę niż zawieszenie.
Te argumenty podnoszą raczej ludzie, którzy mylą twardość z plastycznością.
Prosta prezentacja:
2. Waga. Mniejsza waga, to mniejsze obciążenia dla układu napędowego, łożysk, piast itp. Mniejszy moment inercji. Wiem, że ktoś zaraz powie, że to kilka procent. Jednak, myślę, że warto.
3. Dużo bardziej skomplikowany proces produkcji, ale też dużo większa kontrola jakości. Pełna eliminacja wad fabrycznych.
4. We wszystkich naszych produktach używa się wysokiej klasy stopów jak np. Al6061 czy Al7075. Kto wie, jaki ma stop w swoim odlewie?
5. Tylko kute felgi mają możliwość anodowania powierzchni, co zwiększa twardość powierzchniową i zapewnia doskonałą ochronę bez lakierowania powierzchni.
6. Dużo większe pole do popisu dla projektantów. Można produkować naprawdę cienkie ramiona, a felgi mimo to zachowują sporą nośność.
7. Kucie aluminium to najbardziej zaawansowany proces produkcji felg aluminiowych. Jest poprostu najlepszy. Produkowane felgi są dużo wyższej jakości niż odlewy. Mają dużo bardziej jednorodny materiał i spójność na całej powierzchni. W temacie produkcji - to dzieła inżynierskiej sztuki.
8. Felgi na zamówienie. Rozstaw śrub, ET, CB to parametry dobierane na zamówienie. Chcesz ET 31, 43, 51? Proszę bardzo! Wybierasz model felgi, reszta jest dowolna:) Zamów 12 sztuk, dopłać 1500USD i ciesz się zaprojektowanymi przez siebie felgami. Czy znasz kogoś kto robi takie zamówienia na tak mikroskopijną skalę?
Wady:
W sumie są 2:)
1. Cena. Pewnie wielu z Was nie wie, że kute felgi są drogie z dość prozaicznego powodu. Nie ze względu na skomplikowaną produkcję. Powód to odpady powstające podczas produkcji. Gotowa felga to zaledwie 15-20% wykorzystanego materiału. Niestety kutego aluminium nie przetapia się, wiec wióry idą prawie do śmieci.
2. Malowanie. Powierzchnia kutego aluminium ma znacznie mniejsze pory niż aluminium odlewane. Przez to malowanie musi być wykonane naprawdę profesjonalnie. W innym wypadku lakier będzie się łuszczył i odpadał płatami.
Jeżeli to nie przekonuje, proponuje się ze mną spotkać i wziąć taką fele do reki. Zobaczyć jak jest wykonana. To robi naprawdę spore wrażenie.
Znacie pewnie felgi VOLK. A co powiecie, jeżeli powiem, że mój producent używa lepszej technologii?
Czekam na pytania:)
PZDR
Bodek
Re: [S] Kute felgi
czy felgi z 2ma zestawami otworów (w różnych rozstawach) nie są z definicji słabsze?
czy anodowanie daje się regenerować i ile kosztuje w stosunku do odnawiania felg malowanych proszkowo?
dlaczego mam kupić od Ciebie a nie sprowadzić sobie z Rasiji? prowokacja
Gwarancja producenta znaczy umuwasz ręce od problemów z produktem? trochę prowokacyjnie, ale jak to działa?
czy anodowanie daje się regenerować i ile kosztuje w stosunku do odnawiania felg malowanych proszkowo?
dlaczego mam kupić od Ciebie a nie sprowadzić sobie z Rasiji? prowokacja

Gwarancja producenta znaczy umuwasz ręce od problemów z produktem? trochę prowokacyjnie, ale jak to działa?
Re: [S] Kute felgi
Odpowiadam co następuje:
Ad.1 Nie są słabsze. Mocowanie jest niewspółmiernie mniej obciążane niż ramiona. Rzuć okiem na fotografie:

To nasza felga do subaru 7,5x17 model D1 Forso. Kolor czerwony- bardziej obciażone, kolor niebieski - mniej obciążone.
Ad. 2 Anodowanie da się regenerować. Zdjęcie anody to ok 20% położenia nowej plus oczywiście koszt położenia nowej. Czyli odnowienie to ok. 120% podstawy.
Często proponujemy zestaw anoda lakier bezbarwny. To ułatwia regenerację:)
Ad. 3 Kupisz ode mnie a nie z Rosji z bardzo prostych przyczyn:) :
a) ściągniecie czegokolwiek z Rosji nie jest proste. Deklaracja celna na miejscu, MRN, odprawa na granicy i urząd celny w Warszawie. Do tego cło, vat i opłata za wypełnienie deklaracji.
b) Na pewno u mnie wyjdzie taniej:)
c) Jeżeli będziesz chciał kupić od producenta, to odeśle Cię do mnie. Jeżeli od dystrybutora w Rosji, to pewnie przepłacisz. Bardzo ważne jest zrozumienie, że nie jestem prywatną firma, tylko filią rosyjskiego producenta.
Ad. 4 Kupujesz drogie, ekskluzywne felgi. Nie możemy sobie pozwolić na to, ze poz zakupie klient zostanie bez wsparcia. Nasi klienci zawsze do nas wracają. Mają pełne wsparcie w temacie rozwiązywania problemów. Myślę, ze nikt z innych producentów nie posiada tak łatwego kontaktu z pionem projektów czy produkcji. Nie przewidujemy problemów z produktami. Tak jak wcześniej wspomniałem, felgi są bardzo surowo testowane, każda felga posiada swoj unikalny numer (cos takiego jak paszport) dane o konkretnym egzemplarzu są przez 10 lat przechowywane w fabryce. Jeżeli za 3 lata coś się stanie, bez problemu będziemy w stane uzyskać wszelkie informacje o produkcie.
Jedyną niedogodnością jest fakt, że powiedzmy wadliwa felga musi trafić do fabryki. Tam jest wnikliwie badana. Jeżeli jest to wina produktu, następuje zwrot kosztów lub skierowanie do produkcji. Rozpatrzenie reklamacji to ok 14 dni. Natomiast produkcja nowej felgi ok 45 dni.
Wiele razy zaznaczałem fakt: NASZE FELGI NIE SĄ NIEZNISZCZALNE!!! Jak ktoś się postara, uszkodzi je. Po prostu jest to trudniejsze niż w innych wypadkach:)
Każdym klientem zajmujemy się indywidualnie. Nie sprzedajemy 10.000 felg miesięcznie. Są poprostu dla wybranych:)
PZDR
Bodek
Ad.1 Nie są słabsze. Mocowanie jest niewspółmiernie mniej obciążane niż ramiona. Rzuć okiem na fotografie:

To nasza felga do subaru 7,5x17 model D1 Forso. Kolor czerwony- bardziej obciażone, kolor niebieski - mniej obciążone.
Ad. 2 Anodowanie da się regenerować. Zdjęcie anody to ok 20% położenia nowej plus oczywiście koszt położenia nowej. Czyli odnowienie to ok. 120% podstawy.
Często proponujemy zestaw anoda lakier bezbarwny. To ułatwia regenerację:)
Ad. 3 Kupisz ode mnie a nie z Rosji z bardzo prostych przyczyn:) :
a) ściągniecie czegokolwiek z Rosji nie jest proste. Deklaracja celna na miejscu, MRN, odprawa na granicy i urząd celny w Warszawie. Do tego cło, vat i opłata za wypełnienie deklaracji.
b) Na pewno u mnie wyjdzie taniej:)
c) Jeżeli będziesz chciał kupić od producenta, to odeśle Cię do mnie. Jeżeli od dystrybutora w Rosji, to pewnie przepłacisz. Bardzo ważne jest zrozumienie, że nie jestem prywatną firma, tylko filią rosyjskiego producenta.
Ad. 4 Kupujesz drogie, ekskluzywne felgi. Nie możemy sobie pozwolić na to, ze poz zakupie klient zostanie bez wsparcia. Nasi klienci zawsze do nas wracają. Mają pełne wsparcie w temacie rozwiązywania problemów. Myślę, ze nikt z innych producentów nie posiada tak łatwego kontaktu z pionem projektów czy produkcji. Nie przewidujemy problemów z produktami. Tak jak wcześniej wspomniałem, felgi są bardzo surowo testowane, każda felga posiada swoj unikalny numer (cos takiego jak paszport) dane o konkretnym egzemplarzu są przez 10 lat przechowywane w fabryce. Jeżeli za 3 lata coś się stanie, bez problemu będziemy w stane uzyskać wszelkie informacje o produkcie.
Jedyną niedogodnością jest fakt, że powiedzmy wadliwa felga musi trafić do fabryki. Tam jest wnikliwie badana. Jeżeli jest to wina produktu, następuje zwrot kosztów lub skierowanie do produkcji. Rozpatrzenie reklamacji to ok 14 dni. Natomiast produkcja nowej felgi ok 45 dni.
Wiele razy zaznaczałem fakt: NASZE FELGI NIE SĄ NIEZNISZCZALNE!!! Jak ktoś się postara, uszkodzi je. Po prostu jest to trudniejsze niż w innych wypadkach:)
Każdym klientem zajmujemy się indywidualnie. Nie sprzedajemy 10.000 felg miesięcznie. Są poprostu dla wybranych:)
PZDR
Bodek
Re: [S] Kute felgi
Jeszcze jedna sprawa:) Jakby się ktoś pytał, to mam felgi 16x6,5 do STI na zaciski Brembo:)
Wygladają tak:

PZDR
Bodek
Wygladają tak:

PZDR
Bodek
Re: [S] Kute felgi
nareszcie jakiś fajny temat
ta felga mesem liczona, znaczy się
1. kto Wam to liczył (jeśli można wiedzieć)?
2. czy aby na pewno powinna być tak całkiem podparta na obwodzie?
3. czy to jest symulacja jakiejś próby (e.g. zmęczeniowej)?
4. dlaczego, cwaniaczki, mocowania śrubami nie uwzględniliście, tylko zwykłe "link" "mpc" "rbe" czy jakieś takie (nazwa zależy od programu) wstawiliście? przecież okolice śrub najbardziej w d... dostają.
5...
6...
ok. już stygnę.
a tak serio to jakieś szczegóły tych obliczeń z chęcią bym poznał (dawno, dawno temu sam "popełniłem" koło dla kołowni w Lublinie). może być na PW.
a za OT przepraszał nie będę, bo zrobiłem przy okazji "up".

ta felga mesem liczona, znaczy się

1. kto Wam to liczył (jeśli można wiedzieć)?
2. czy aby na pewno powinna być tak całkiem podparta na obwodzie?
3. czy to jest symulacja jakiejś próby (e.g. zmęczeniowej)?
4. dlaczego, cwaniaczki, mocowania śrubami nie uwzględniliście, tylko zwykłe "link" "mpc" "rbe" czy jakieś takie (nazwa zależy od programu) wstawiliście? przecież okolice śrub najbardziej w d... dostają.
5...
6...
ok. już stygnę.

a tak serio to jakieś szczegóły tych obliczeń z chęcią bym poznał (dawno, dawno temu sam "popełniłem" koło dla kołowni w Lublinie). może być na PW.
a za OT przepraszał nie będę, bo zrobiłem przy okazji "up".

- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: [S] Kute felgi
damaz, idę po popcorn i zaczynam kibicować



"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: [S] Kute felgi
Cieszę się, że się podoba temat:) Tak jak powiedziałem wcześniej, jak tylko będę potrafił to odp na pytania, a jak nie będę potrafił, to zapytam się kogoś kto potrafi:)
1. Jeżeli się nie mylę, faktycznie jest liczona MESem.
2. Ten rysunek jest robiony przez fabrykę w fazie projektów. Nie koniecznie musi być wersją ostateczną.
3. Mam namyśli raczej stwierdzenie: im bardziej podparta na obwodzie tym bardziej odporna na uderzenia.
4. Tutaj muszę się dopytać. Nie chcę strzelić babola, to raczej jedna ze standardowych symulacji.
5. Mocowanie śrub to chyba najwytrzymalszy i najbardziej stabilny element felgi.
Jeżeli chodzi o szczegóły obliczeń: raczej mogę zaoferować tylko to, co trafiło do oficjalnego obrotu, czyli np. wynik certyfikacji GOSTR. Starszy model, ze starszym modelem projektowania.
Данные Протокола испытаний:
Для испытаний было предоставлено 11 образцов размером 6,5Jх15H2 ЕТ45 PCD 4х114,3. Все диски изготовлены из алюминиевого сплава АВ и прошли предварительные внутризаводские испытания.
1. Испытание на коррозийную стойкость.
Испытаниям подвергались четыре колеса с лакокрасочным покрытием АКЗО Нобель на предмет коррозийной стойкости.
Испытания проводились в камере с солевым туманом, содержащим 3%-ный раствор хлористого натрия при относительной влажности 96% и температуре 38 °C. Перед началом испытаний проводился пятикратный монтаж колеса в сборе с шиной на ступицу автотранспортного средства с моментом затяжки 110 Нм. Повреждений лакокрасочного покрытия после монтажных операций не обнаружено. После пребывания в камере в течение 80 часов колёса подвергались визуальному контролю на предмет образования коррозийных повреждений. Так как повреждений не было обнаружено, испытания были продолжены, а их длительность в общей сложности составила 240 часов.
После завершения испытаний в камере с солевым туманом колёса подвергались испытаниям на усталость при изгибе с вращением и при динамической радиальной нагрузке, а также на определение жёсткости бортовых закраин (п. 4.3, 4.4, 4.5 ГОСТ Р 50511-93).
2. Испытание на усталость при изгибе с вращением.
Максимальная статическая вертикальная нагрузка FV = 600 кг.
Статический радиус R = 320 мм.
Расчётный изгибающий момент Мвmax = 34803480 Нм.
Число циклов нагружения:
Мв75% = 2610 Нм; N75% = 2.0x105
Мв50% = 1740 Нм; N50% = 1.8x106
Крепёжные детали: М12х1.25
Момент затяжки крепёжных деталей: 110 Нм
Вид разрушения:
Трещин и разрывов не обнаружено
Заключение экспертов:
Обод колеса соответствует ОСТ 37.001.429. Колёса выдержали испытания на усталость на изгибе с вращением в соответствии с ГОСТ Р 50511-93.
3. Испытание на косой удар.
Максимальная вертикальная статическая нагрузка на колесо на автомобиле FV = 600 кг.
Высота падения груза h = 195 мм.
Тип шины: радиальная
Размер шины 205/70R15.
Крепёжные детали: М12х1.25
Момент затяжки крепёжных деталей: 110 Нм
Место удара: между спицами
Место удара: напротив спицы
Давление в шине до испытаний: 220 кПа
Давление в шине после испытаний: 220 кПа
Результат испытания: деформация закраины
Вид разрушения:
Трещин не обнаружено
Заключение экспертов:
Колёса выдержали испытания на косой удар 30o в соответствии с ГОСТ Р 50511-93.
4. Испытание на усталость при динамической радиальной нагрузке.
Максимальная статическая вертикальная нагрузка FV = 600 кг.
Скорость V = 70 км/ч.
Нагрузка F = 2.5FV = 16250 H.
Пробег (число оборотов) 2000 км.
Крепёжные детали: М12х1.25
Момент затяжки крепёжных деталей: 110 Нм
Давление в шине до испытаний: 450 кПа
Давление в шине после испытаний: 450 кПа
Вид разрушения:
Трещины отсутствуют
Заключение экспертов:
Колёса выдержали испытания на усталость при динамической радиальной нагрузке в соответствии с ГОСТ Р 50511-93.
5. Испытание на жёсткость бортовых закраин обода.
Нагрузка: 27.6 кН
Место удара: между спицами
Результат: положительный
Нагрузка: 28.1 кН
Место удара: напротив спицы
Результат: положительный
Нагрузка: 27.6 кН
Место удара: между спицами
Результат: положительный
Примечание: удар совершён после помещения диска в соляной туман
Нагрузка: 28.1 кН
Место удара: напротив спицы
Результат: положительный
Примечание: удар совершён после помещения диска в соляной туман
Вид разрушения:
Трещины отсутствуют
Заключение экспертов:
Колесо соответствует требованиям ГОСТ Р 50511-93.
Jeżeli popełniłeś koło dla kołowni, to napewno więcej możesz powiedzieć na ten temat niż ja:D
Bardzo chętnie się czegoś ciekawego naucze:)
PZDR
Bodek
1. Jeżeli się nie mylę, faktycznie jest liczona MESem.
2. Ten rysunek jest robiony przez fabrykę w fazie projektów. Nie koniecznie musi być wersją ostateczną.
3. Mam namyśli raczej stwierdzenie: im bardziej podparta na obwodzie tym bardziej odporna na uderzenia.
4. Tutaj muszę się dopytać. Nie chcę strzelić babola, to raczej jedna ze standardowych symulacji.
5. Mocowanie śrub to chyba najwytrzymalszy i najbardziej stabilny element felgi.
Jeżeli chodzi o szczegóły obliczeń: raczej mogę zaoferować tylko to, co trafiło do oficjalnego obrotu, czyli np. wynik certyfikacji GOSTR. Starszy model, ze starszym modelem projektowania.
Данные Протокола испытаний:
Для испытаний было предоставлено 11 образцов размером 6,5Jх15H2 ЕТ45 PCD 4х114,3. Все диски изготовлены из алюминиевого сплава АВ и прошли предварительные внутризаводские испытания.
1. Испытание на коррозийную стойкость.
Испытаниям подвергались четыре колеса с лакокрасочным покрытием АКЗО Нобель на предмет коррозийной стойкости.
Испытания проводились в камере с солевым туманом, содержащим 3%-ный раствор хлористого натрия при относительной влажности 96% и температуре 38 °C. Перед началом испытаний проводился пятикратный монтаж колеса в сборе с шиной на ступицу автотранспортного средства с моментом затяжки 110 Нм. Повреждений лакокрасочного покрытия после монтажных операций не обнаружено. После пребывания в камере в течение 80 часов колёса подвергались визуальному контролю на предмет образования коррозийных повреждений. Так как повреждений не было обнаружено, испытания были продолжены, а их длительность в общей сложности составила 240 часов.
После завершения испытаний в камере с солевым туманом колёса подвергались испытаниям на усталость при изгибе с вращением и при динамической радиальной нагрузке, а также на определение жёсткости бортовых закраин (п. 4.3, 4.4, 4.5 ГОСТ Р 50511-93).
2. Испытание на усталость при изгибе с вращением.
Максимальная статическая вертикальная нагрузка FV = 600 кг.
Статический радиус R = 320 мм.
Расчётный изгибающий момент Мвmax = 34803480 Нм.
Число циклов нагружения:
Мв75% = 2610 Нм; N75% = 2.0x105
Мв50% = 1740 Нм; N50% = 1.8x106
Крепёжные детали: М12х1.25
Момент затяжки крепёжных деталей: 110 Нм
Вид разрушения:
Трещин и разрывов не обнаружено
Заключение экспертов:
Обод колеса соответствует ОСТ 37.001.429. Колёса выдержали испытания на усталость на изгибе с вращением в соответствии с ГОСТ Р 50511-93.
3. Испытание на косой удар.
Максимальная вертикальная статическая нагрузка на колесо на автомобиле FV = 600 кг.
Высота падения груза h = 195 мм.
Тип шины: радиальная
Размер шины 205/70R15.
Крепёжные детали: М12х1.25
Момент затяжки крепёжных деталей: 110 Нм
Место удара: между спицами
Место удара: напротив спицы
Давление в шине до испытаний: 220 кПа
Давление в шине после испытаний: 220 кПа
Результат испытания: деформация закраины
Вид разрушения:
Трещин не обнаружено
Заключение экспертов:
Колёса выдержали испытания на косой удар 30o в соответствии с ГОСТ Р 50511-93.
4. Испытание на усталость при динамической радиальной нагрузке.
Максимальная статическая вертикальная нагрузка FV = 600 кг.
Скорость V = 70 км/ч.
Нагрузка F = 2.5FV = 16250 H.
Пробег (число оборотов) 2000 км.
Крепёжные детали: М12х1.25
Момент затяжки крепёжных деталей: 110 Нм
Давление в шине до испытаний: 450 кПа
Давление в шине после испытаний: 450 кПа
Вид разрушения:
Трещины отсутствуют
Заключение экспертов:
Колёса выдержали испытания на усталость при динамической радиальной нагрузке в соответствии с ГОСТ Р 50511-93.
5. Испытание на жёсткость бортовых закраин обода.
Нагрузка: 27.6 кН
Место удара: между спицами
Результат: положительный
Нагрузка: 28.1 кН
Место удара: напротив спицы
Результат: положительный
Нагрузка: 27.6 кН
Место удара: между спицами
Результат: положительный
Примечание: удар совершён после помещения диска в соляной туман
Нагрузка: 28.1 кН
Место удара: напротив спицы
Результат: положительный
Примечание: удар совершён после помещения диска в соляной туман
Вид разрушения:
Трещины отсутствуют
Заключение экспертов:
Колесо соответствует требованиям ГОСТ Р 50511-93.
Jeżeli popełniłeś koło dla kołowni, to napewno więcej możesz powiedzieć na ten temat niż ja:D
Bardzo chętnie się czegoś ciekawego naucze:)
PZDR
Bodek
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: [S] Kute felgi
damaz, nie pozostaje Ci nic innego jak wyciągnąć podręczniki do rosyjskiego z liceum
Też wyciągam paczkę czipsów, nalewam sobie koli i sadowię się wygodnie w fotelu

Też wyciągam paczkę czipsów, nalewam sobie koli i sadowię się wygodnie w fotelu

- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: [S] Kute felgi
Ja sobie kawę zrobiłem, ale obawiam się, że wystygnie.
Jednak popcorn plus cola to lepszy zestaw.
Jednak popcorn plus cola to lepszy zestaw.
