Impreza STI '06 - US Spec bialy -stan idealny - bezywpadkowy

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Jabar
0 gwiazdek
Auto: sti
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Impreza STI '06 - US Spec bialy -stan idealny - bezywpadkowy

Post 16 kwie 2009, o 09:58

z powodu zbyt rozwinietej stajni pojazdow oraz pojawieniu sie nowych planow zyciowych :mrgreen: mam na sprzedaz swoje Subaru Impreza STI MY06 - US Spec, pewnie sporo osob zna ten samochod.



Auto ma aktualnie 24 tys mil przebiegu, sprowadzone przeze mnie dla mnie w 2007 roku.
Samochod byl bezwypadkowy w momencie zakupu i do dnia dzisiejszego nic sie nie zmienilo. W momencie zakupu (styczen 2007) auto mialo 4400 mil przebiegu i bylo absolutnie seryjne.

silnik i osprzet:
- pelen wydech SuperSprint (oryginalny wydech rowniez daje - jego przebieg to okolo 5 tys mil)
- dolozona chlodnica oleju z termostatem
- wymienione szpilki glowicy na ARP
- wymienione tloki na kute Wiseco (po tym jak popekal 4 tlok przy pierscieniu) - tloki wsadzone na oryginalny wymiar - nic nie bylo uszkodzone poza rzeczonym tlokiem
- zegary Defi (EGT, Temp Oleju, Temp Wody, Boost) - trzy zegary w daszku czwarty na slupku.
- olej wymieniany co okolo 6tys km (Motul)
- uklad chlodniczy zalany coolantem Motula
- Turbo Timer HKS (model bardziej rozbudowany z obrotomierzem, stoperami, voltomierzem itd itp)
- oczywiscie pompkapompuje Walbro


zawieszenie:
- stabilizatory Whiteline przod oraz tyl (tyl regulowany)
- Anty Lift Kit - Whiteline
- Sruby regulujace pochylenie tylnych kol Whiteline
- rozporka tylna gorna Whiteline

hamulce: :
przewody w oplocie tyl :mrgreen:
z przodu klocki DS3000
oczywiscie plyn RBF660 wymieniany przynajmniej 4 razy do roku

moc:
Silnik jest bezpiecznie wystrojony na oprogramowaniu Ecutek (jest licencja dla mojego ECU) szacowana moc to 320+ koni i okolo 480Nm, zasuwa az milo :) mysle ze do setki ponizej 5s
jest mozliwosc wgrania seryjnej mapy

inne:

auto ma profesjonalnie zrobione naglosnienie car audio,
jednostka sterujaca to Alpine 9856R z adapterem do podlaczenia iPoda/iPhona,
drzwi wygluszone matami dynamat extreme i jeszcze jakis tam inny dynamat za samymi glosnikami
glosniki wsadzone sa Focale K160 Power (czy jakos tak - moge sprawdzic), glosniki nisko-srednio tonowe sa w miejscach oryginalnych, tweetery w dorobionych mocowaniach na wysokosci lusterek.
wzmacniacz DLS w bagazniku, oczywiscie calosc okablowana i zalozona w zakadzie prowadzonym przez pasjonata CA (tutaj kilka zdjec http://www.clear-sound.pl/galeria-galer ... _nowe.html )
- deska rozdzielcza auta obszyta alcantara z czerwona nicia (na wzor kierownicy STI) - wyglada oszalamiajaco :mrgreen: czyli jak nie subaru :mrgreen:
- zalozone sa chlapacze Rallyarmor
- zalozone sa rozowe jdm-owe znaczki subaru przod i tyl (oryginaly oczywiscie w komplecie)
- dolozone jest swiatlo przeciwmgielne z tylu
- pod silnikiem plyta aluminiowa Rallyarmor
- dodatkowo pasy szelkowe 4 punktowe 3 cale - dla kierowcy
- radio CB wraz z kpl instalacja i antena na klapie bagaznika (antena Midland)
- super aerodynamiczne wycieraczki przedniej szyby :twisted:
- JDM-owe wklady lusterek zewnetrznych - podgrzewane

z dodatkow niedostepnych dla szarego posiadacza EU-spec :mrgreen: :
- tempomat ze sterowaniem przy kierownicy
- lusterko fotochromatyczne wewnetrze
- KOMPAS !!! :mrgreen:
- klamka w bagazniku pozwalajaca sie wydostac przewozonej osobie :) - to juz zalezy od upodoban klienta czy bedzie to zaleta czy wada :mrgreen:

dorzuce takze pewien patent poprawiajacy chlodzenie komory silnika w aucie :mrgreen:

z felerow w stosunku do EUspeca:
- brak kierunkowskazow w blotnikach (pewnie gdybym sobie przywiozl rozbitka to bym to zmienil) :mrgreen:
- termometr w Fahrenheitach i licznik przebiegu w milach (troche glupio sie czlowiek czuje jak po 200 trzeba tankowac :mrgreen: )

Auto jest na pancernych seryjnych kutych BBSach - pomalowanych na kolor grafitowy z oponami zimowymi dunlop 225/45/17 (jakos srebrne slabo mi pasowaly do auta) do tego dorzucam kpl czarnych matowych OZ Ultraleggera z oponami letnimi (Dunlop Sport Maxx 225/45/17)

Jednym slowem auto doinwestowane i zadbane - bez wiekszych obaw mozna nim robic duze trasy jak i jezdzic na upalania.

Nie bede ukrywal ze auto bylo w swoim zywocie na okolo 18 upalaniach (glownie Ulez, Modlin i Cyna oraz zaliczylo jednego KJSa - WOSP w ubieglym roku) na codzien z reguly jezdzilem innymi samochodami - chyba ze tesknota za STI byla zbyt duza :mrgreen:
Tak czy inaczej wiekszosc elementow kluczowych dla eksploatacji i upalania (np. zawieszenie, hamulce) sa wymienione na oryginalne ktore maja za soba moze 4 lub 5 wyjazdow na tor. Podobnie jak turbina czy uklad paliwowy. Uprzednio auto jezdzilo na innej turbinie, listwach paliwowych, hamulcach APRacing i zawieszeniu Ohlinsa - oryginalne zwieszenie nie stuka, nie puka i auto rewelacyjnie sie prowadzi.

zdjecia tutaj:
http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 886#758886

tel. kontaktowy 603 071 698


cena: 95 000



ODPOWIEDZ