Azrael pisze:Ale SST dla mnie go dyskwalifikuje.
Chodzi generalnie o to, że wolisz M/T, czy też SST to jest równiez jakiś straszny dramat na tle dobrych skrzyń A/T?
(tylko proszę nie pisz, że nie ma dobrych A/T

)
Niedźwiedź pisze:jakoś nie bardzo mi się widzi zestawienie Legand z Legacy. IMHO to zdecydowanie inne segmenty aut.
Tak i nie.
Jeśli chodzi o wielkosć to odpowiednikiem Legacy jest Accord.
Tyle, że Legacy SpecB to flagowy sedan w ofercie Subaru.
A flagowym sedanem w ofercie Hondy jest nieco większy od Legacy - Legend.
No i jako ciekawostka ceny tych sedanów:
najdroższa Honda Accord 2,4i-VTEC (201KM) A5 Executive: 155 000 zł
najdroższa Honda Legend 3,7 VTEC (295KM) A5: 258 000 zł
najdroższe Subaru Legacy 3,0 (245KM) A5 Spec.B 213 850 zł.
Więc jak widać i mocą i ceną Legacy jest dokładnie pomiędzy Accordem a Legendem.