Azrael pisze: Chloru, akurat Jarmaja sprzęgło ma dużo łatwiejsze życie niż wielu mistrzów prostej.
owoc666 pisze: np. strzelając ślizga... :(






No i na koniec



Azrael pisze: Chloru, akurat Jarmaja sprzęgło ma dużo łatwiejsze życie niż wielu mistrzów prostej.
owoc666 pisze: np. strzelając ślizga... :(
No ja też po remapie tylko raz strzeliłem. I to na zimówkach.O widzisz, to dlatego mamy tak różne spostrzeżenia dotyczące sprzęgła - zupełnie inny rodzaj eksploatacji.
Jak pamiętam, to chyba tylko raz, czy dwa zdarzyło mi się strzelić ze sprzęgła na przestrzeni tych 1,5 roku. W takiej sytuacji jak Twoja, z pewnością potrzeba coś mocniejszego.
AP jest świetnym sprzegłem bez dwóch zdań , na rynku ciezko coś lepszego znaleźć jeśli chodzi o sprzegło na ulice. Doskonałym róznież rozwiązaniem i nie drogim ! jest założenie N-kowego docisku i seryjnej tarczy. Nie dość że nie drogo, bo wychodzi w okolicach 1800zł kpl, to doskonale nadaje sie do lekko dłubnietych aut, choć jesli nie planujesz mocy i momentu gdrubo, to seryjne tez spokojnie starczystrongi pisze:Patrząc że każde z nich ma inną cenę (AP 2 razy droższe od serii) to pewnie o tym co zakupię zadecydują moje przepływy finansowe w lutym