dokonałem wczoraj zakupu 18' Compomotiv-ów(złote) ET50 pod duży zacisk do mojego wrx-a i teraz mam pytanie , co kalkulowałoby sie lepiej - dołożyć zaciski brembowskie(zlote) - kmpl. ok 4000 przód/tył czy zainwestować np w K-sporty lub
uzywane Ap Racingi tylko na przod? Cenowo ciut drożej ale chodzi mi o kompleksowy efekt.
jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
Polecam Brembowskie zlote - bezproblemow dostaniesz do nich klocki i tarcze a mysle ze spokojnie wystarcza 

http://www.subaru-dream.pl -> Remember that horsepower sells cars, torque wins races !!!
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
cArLoS, tył estijajowy nie jest p&p do WRX-a.
Osobiście proponowałbym tył zostawić WRX-owy, a na przód dać jedynie coś lepszego.
Skoro zmieniłeś już felgi i odpada Ci problem niepasujących felg z WRX na zacisk Brembo, to ja bym osobiście wybrał zestaw z STi, chyba że masz kasę na jakieś wypasione aprejsing, czy coś innego w tym stylu.
Osobiście proponowałbym tył zostawić WRX-owy, a na przód dać jedynie coś lepszego.
Skoro zmieniłeś już felgi i odpada Ci problem niepasujących felg z WRX na zacisk Brembo, to ja bym osobiście wybrał zestaw z STi, chyba że masz kasę na jakieś wypasione aprejsing, czy coś innego w tym stylu.
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
...jeszcze jedno pytanie - czy zloty zacisk brembo - tył, nada się na seryjna tarczę z wrx-a, czy mamy tu do czynienia z niewłaściwą grubością tarczy w serii.
dzieki za rady
dzieki za rady
projekt "Huragan" Carlos - 440/585


- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
cArLoS pisze: czy zloty zacisk brembo - tył, nada się na seryjna tarczę z wrx-a
Nie, nie nada się. Tarcze mają inną średnicą, tył w STi to chyba 313mm, WRX 290mm.
Brak podpisu.
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
..czyli nie istnieje prosty sposób, bez koniecznosci zatrudniania kowala aby załozyć komplet hamulunku sti do wrx?
projekt "Huragan" Carlos - 440/585


-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
Są takie specjalne tarcze przejściowe, z bębnem pod hamulec z WRX, a tarczą STi. Tylko wtedy musisz je dodatkowo dokupić.cArLoS pisze:..czyli nie istnieje prosty sposób, bez koniecznosci zatrudniania kowala aby załozyć komplet hamulunku sti do wrx?
Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat
dzięki aldżamharidża
(strasznie mi się podoba ten zwrot) - zaraz dryndnę do 4T i zapytam co maja i co mogą dać...

projekt "Huragan" Carlos - 440/585

