jak ruszać

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
tRAsh
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: Subaru Impreza STI Type-RA
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 00:02

panpremo pisze: Katalizator sie wypala po 60tyś wiec albo go ktoś wymienił albo jest zapchana pucha... :giggle:

Jest wogole wymienialny bo to sportowy katalizator, jest na flanszy wiec mozna go sciagnac z wydechem a tam osobno jeszcze.
panpremo pisze: 98??? Jeździj tak dalej i żebyś się nie zdziwił jak przy tym twoim ruszaniu silnik powie papa... A nie słyszałeś nigdy o octan busterach??? :cofee:

Octane booster to sobie mozesz nalac do skuterka. To niczego nie zmienia, w rezultacie po zastosowaniu zanotowalismy minimialny (ale jednak) spadek mocy...to chyba bardziej przeczyszcza ten układ niz powoduje jakis przyrost "oktanów" przez co niby poprawia to osiągi i blablabla, co nie zmienia faktu ze to powoduje ze auto jedzie lepiej ale to moze na przestrzeni czasu.
panpremo pisze: Nie ma czegoś takiego jak Type R czy RA UK versions, ("ECU jak wszystkie EDMy" ...Jezu gdzie ty to czytasz wszystko :wall: :lol: ) Wszystkie GC8 WRX to JDM nawet te w UK. Europejską wersją type R było P1 i 22B type UK.

??? Ecu wszystkie EDM'y? Ty masz informacje chyba z wikipedia gdzie kazdy wypisuje cos takiego jak Ty tutaj. 22B wersji wyszlo 400 bez "13" sztuk dokładnie, choć i tak mowi sie o 400stu i bylo jeszcze 16 dodatkowych na europe w tym 8 tez UK ver.to zupełnie co innego niz STI. SIlnik EJ22, 2.2l, 80mm szerszy od standartowego STI w opcji R czyli coupe. Type RA i R JDM a EDM .. roznice widac gołym okiem, UK versions maja antene w blotniku z tyłu i w srodku roznia sie detalami. Róznice wynikaja z tego ze w Japoni miaja inne systemy i wszystko sie rozni od tego co jest w Europie(pomijajac fakt ze sa 20 czy 30 lat do przodu).P1 to byla angielska wersja z zawieszeniem z Prodrive'u. Masakra człowieku.
panpremo pisze: Czyli tak naprawdę wychodzi na to, że kupiłeś najgorsze RA jakie tylko mogłeś bo kupuje się albo 95-96 czyli ver 2 albo 99-00 czyli ver 5-6 bo pierwszy ma najlepszy silnik i jest czystą rajdówką a ostatni da się mapować jest najładniejszy i ma wartość kolekcjonerską.
Twój ma gówniany silnik, niemapowalnego kompa i jest brzydki :-)

93r; 94r ver2; 95-96r ver3; 97 ver4 i to jest jedyna wersja ktora wyszła na rynek wewnętrzny, wiec nie gadaj mi, ze jest najgorsza bo jest najlepsza :) Na sucho wazy 1090kg. Fabrycznie ma "dyskretny" pakiet ospojlerowania czyli...wogole go nie ma, zderzaki wyglądaja jak w zwykłym 1.6 czy 1.8l zadnych nakładek, dokładek i srania wiec w czystej postaci wóz ktory zabija wszystko co nie przyspiesza do setki szybciej niz 4,2 sek zioooom. Nie wiem czym jeździsz ale chyba z tym masz jakis problem...nie wiem, moze zapisz sie na terapie albo co. Ja szukam pomocy u normlanyh ludzi a Ty sie wymądrzasz, wyśmiewasz...próbujesz zrobic ze mnie jakiegos pajaca...ze się nie znam albo ściemniam.
To ze Tobie moze sie nie podobac to akurat mam w dupie bo poleciałem sobie po to auto sam i jestem z niego dumny. Mam z nim problem, nie ukrywam ale po co piszesz rzeczy, ktore nic nie wnoszą do sprawy?



ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 00:53

tRAsh pisze: niz powoduje jakis przyrost "oktanów" przez co niby poprawia to osiągi
Ty, zając? Ty w ogóle wiesz co to jest ta liczba oktanowa, jak się przekłada na wartość opałową i co tak naprawdę oznacza jazda na paliwie o zbyt niskiej LO?
tRAsh pisze: EDM
Co to jest EDM?
tRAsh pisze: P1 to byla angielska wersja z zawieszeniem z Prodrive'u.
A ja myślałem, że Bilsteina...(źle myślałem. 22B miało Bilsteina).
tRAsh pisze: próbujesz zrobic ze mnie jakiegos pajaca...
Yyyy? Po co wozić drewno do lasu?

r.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, o 01:20 przez ky, łącznie zmieniany 1 raz.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 00:59

tRAsh pisze: Octane booster to sobie mozesz nalac do skuterka. To niczego nie zmienia, w rezultacie po zastosowaniu zanotowalismy minimialny (ale jednak) spadek mocy...to chyba bardziej przeczyszcza ten układ niz powoduje jakis przyrost "oktanów" przez co niby poprawia to osiągi i blablabla, co nie zmienia faktu ze to powoduje ze auto jedzie lepiej ale to moze na przestrzeni czasu.


Zalezy jaki - sa octane boostery i octane boostery...
Np. swietnym octane boosterem jest alkohol - metanol/etanol.
Bardzo dobrym jest tez toluen - ale to straszne swinstwo i ciezko dostepne.
Calkiem przyzwoite i sprawdzajace sie sa tez octane boostery na bazie mtbe i etbe - a gdybys mial watpliwosci co do tego, to sobie poszperach skad sie biora generalnie benzyny o wiekszej liczbie oktanowej.
Ale jesli chcesz osiagi poprawiac jedynie przez lanie takiej czy innej benzyny ,to sie nieco zdziwisz oczywiscie...
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:04

tRAsh pisze: Type RA i R JDM a EDM .. roznice widac gołym okiem, UK versions maja antene w blotniku z tyłu i w srodku roznia sie detalami. Róznice wynikaja z tego ze w Japoni miaja inne systemy i wszystko sie rozni od tego co jest w Europie(pomijajac fakt ze sa 20 czy 30 lat do przodu).P1 to byla angielska wersja z zawieszeniem z Prodrive'u. Masakra człowieku.

Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem EDM - bo jak mnie pamiec nie myli rynkiem domowym dla Imprez jest jedynie Japonia - nigdzie indziej zdaje sie produkowane nie byly i nie sa.

P1 - ogolnie ladny samochod o wartosci kolekcjonerskiej, ale TypeR/TypeRA bym na P1 nie zamienil. P1 nie jest na pewno angielska wersja TypeR jako takiego, bo wprowadza, ze wzgledu na rynek, szereg zmian - takich jak np. brak dccd, brak natrysku wody na intercooler, za to posiada abs.
I pewnie pare innych duperelek - chociaz z grubsza sa to oczywiscie bardzo podobne samochody. P1 oczywiscie jest takze zmapowany na 98oktanowe paliwo - stad minimalnie rozne wyniki w parametrach silnika - tego samego w P1 jak i TypeR v5/6
Zreszta zawieszenie raczej tez jest - o ile mnie pamiec nie myli - to samo co w TypeR. Ale moze troche inaczej ustawione.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:09

tRAsh pisze: 93r; 94r ver2; 95-96r ver3; 97 ver4 i to jest jedyna wersja ktora wyszła na rynek wewnętrzny


Troche niejasno piszesz w calym watku - ale dla jasnosci TypeR i TypeRA , jak i generalnie STi w budzie GC8 byly sprzedawane w zasadzie tylko w Japonii - nie liczac tych "paru" sztuk P1 i 22B sprzedawanych w UK.
Dotyczy to klasykow ze wszystkich rocznikow.
Jacek "AMI" Rudowski

panpremo
2 gwiazdki
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:24

Cóż mam powiedzieć.... :lol:

Piszesz tak chaotycznie że bardzo ciężko cie zrozumieć co chcesz powiedzieć. Pisz pełne zdania kropki, przecinki.

Słuchaj nie ty jeden masz JDM-a w PL i tu też są ludzie którzy trochę na ich temat wiedzą.
Mówisz, że było 16 sztuk 22B - 8 poszło do UK a reszta? A może to były LHD co?
Dlaczego 22B to co innego niż STi? 22b to jest STi :-) subaru technica international
Silnik szerszy o 80mm? W opcji R czyli coupe??? :lol: A jaka była inna opcja? 22B 4-d?
P1 miało zawias prodrive? Cały P1 to limitowana wersja Type R z Prodrive wiec i hamulce i program w silniku i ospojlerowanie ma prodrive.
Nie było czegoś takiego jak GC8 STi EDM dlatego też nazywają się JDM czyli Japanese domestic market czyli na japoński rynek. To co trafiło do UK czy Europy to prywatny import. Dlatego VIN nie spełnia warunków Europejskich. Jeżeli byłoby coś takiego jak EDM to robiliby je z licznikami w milach, z kierunkowskazami z lewej strony, z lampką przeciwmgielną itd.
"97 ver4 i to jest jedyna wersja ktora wyszła na rynek wewnętrzny"
A reszta to przepraszam na jaki rynek poszła, na chiński? JDM czyli jeszcze raz mówię Japanese domestic market czyli właśnie na rynek wewnętrzny. Czyli każdy każda zaturbiona impreza GC8 z oznaczeniem WRX to JDM czyli na rynek japoński czytaj wewnętrzny.
zderzaki wyglądaja jak w zwykłym 1.6 czy 1.8l zadnych nakładek, dokładek i srania wiec w czystej postaci wóz ktory zabija wszystko co nie przyspiesza do setki szybciej niz 4,2 sek zioooom
Wow ziooom tylko coś tu nie gra ziooom bo powinieneś mieć zwykły zderzak z WRX-a ziooom bez halogenów z zaślepkami ziooom no chyba że był dzwooon i ci założyli taki pakiet stylistyczny :-)
Jeżdżę dokładnie tym co ty dlatego się wymądrzam.
Nie robie z ciebie pajaca tylko tylko w oczy kuje twoja pewność siebie i brak pokory co najlepiej pokazał ci Azrael na temat twojej skrzyni biegów i napędu. Cieszę się ze jesteś dumny ze swojego auta ale wiesz o nim niewiele i zadaj konkretne pytanie co w nim nie gra a ktoś postara ci się pomóc.
NIe buduje sobie chłopie na tobie swego ego: jaki jestem mądry i piękny, tylko mówię, że lepiej czasami więcej słuchać i pytać niż mówić.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, o 01:29 przez panpremo, łącznie zmieniany 2 razy.

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:26

AMI pisze: I pewnie pare innych duperelek
Takich jak np. brak skróconej przekładni kierowniczej, która była w 22B.

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:30

ky pisze: Takich jak np. brak skróconej przekładni kierowniczej, która była w 22B.

Ta wystepowala tez w v5/6 TypeR i TypeRA
Jacek "AMI" Rudowski

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:33

panpremo pisze: Czyli każdy każda zaturbiona impreza GC8 z oznaczeniem WRX to JDM czyli na rynek japoński czytaj wewnętrzny.
nieprawda. Wszystkie GC8 turbo w Australii takze nazywaja sie WRX i sa to nasze GT (zadne tam JDM STi)

panpremo
2 gwiazdki
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:35

Racja :thumb:
chociaż chyba bliżej im do WRX-a niż do naszego GT :-)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, o 01:47 przez panpremo, łącznie zmieniany 1 raz.

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:36

panpremo pisze: chociaż bliżej im do WRX-a niż do naszego GT :-)
to sa nasze GT ;-) z reszta japonski WRX to takze nasz GT (oprocz tego ze mocniejszy, bo mapowany na 100 oktanow).

panpremo
2 gwiazdki
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:46

Nie widziałem nigdy australijskiego WRX-a i wydawało mi się, że ma więcej z JDM-a jak jets nie wiem
wiem za to, że mają napęd na przód i się cięzko prowadzą :lol: :


Co do WRX JDM i naszego GT to są różnice, mam na myśli pierdoły ale zawsze typu: tapicerki, wycieraczka na tylnej szybie,manetki kierunkowskazów, pół automatyczna klima itd
A silnikowo to WRX-y miały i po 280 koni więc róznica jest

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 01:52

panpremo pisze: Co do WRX JDM i naszego GT to są różnice, mam na myśli pierdoły ale zawsze typu: tapicerki, wycieraczka na tylnej szybie,manetki kierunkowskazów, pół automatyczna klima itd
moze, w zyciu nie patrzylem na wyposazenie imprez :mrgreen: tzn ma miec pozycje stale - turbo i awd :mrgreen:

JDM WRX o ile pamietam miewaly do 240 lub 250 koni. STI mocniejsze

zwracam honor. Wg tej tabelki, rzeczywiscie WRX byl w wersji 280 koni

panpremo
2 gwiazdki
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 02:07

Najmniej zawsze miewały kombiaki ale
przykładowo:
09/96 - 08/97 JDM WRX GC8D48D z silnikiem EJ20K DW6HE miała 280 koni
09/98-08/99 JDM WRX z silnkiem EJ207 DW1KE 280 koni ale już kombi miało 250

tRAsh
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: Subaru Impreza STI Type-RA
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 02:35

panpremo pisze: Cóż mam powiedzieć.... :lol:
Może lepiej juz nic nie mów.
panpremo pisze: Piszesz tak chaotycznie że bardzo ciężko cie zrozumieć co chcesz powiedzieć. Pisz pełne zdania kropki, przecinki.
Może Twoj windows nie ma obsługi fontów pod postacią , i . ??
panpremo pisze: Mówisz, że było 16 sztuk 22B - 8 poszło do UK a reszta? A może to były LHD co?
Dlaczego 22B to co innego niż STi? 22b to jest STi :-) subaru technica internationalSilnik szerszy o 80mm? W opcji R czyli coupe??? :lol: A jaka była inna opcja? 22B 4-d?
16 sztuk dodatkowo wyprodukowano na europe w tym 8 na anglie bo 399 zostało w Japonii,nie wiem co w tym trudnego by zrozumieć?Nawet jedno 22B jeżdziło swego czasu po Jeleniej Górze, o ile sie nie myle (moze nazwisko przekrece)miał je chyba Gieruszczak ale na 100% nie wiem czy to on. I o co Ci chodzi z tym lhd? byly w tych rocznikash sti lhd?? Jezeli nieregularne(jak napisalem) STi jakim jest 22B to nie STI to naucz sie czytania ze zrozumieniem...aha i te kropki i przecinki, zapomniałem :lol: ...a ze coupe, czyli jak wolisz pewnie 2 drzwiowy! jest szerszy ale zewnetrznie, poszezony, to CI nic nei mowi? stary, naprawde masz jakies problemy z interpretacją? skoro uwazasz, ze jestem takim idiotą iz moglbym napisac ze silnik w 22B jest poszezony o te 80mm to uwierz, nie stawiasz sie wyzej niz ja...po co to wogole piszesz? zyskujesz na tym? drukujesz to i wkładasz w buty by byc wyższym?
panpremo pisze: Jeżeli byłoby coś takiego jak EDM to robiliby je z licznikami w milach, z kierunkowskazami z lewej strony, z lampką przeciwmgielną itd.
Aha, czyli takich nie ma w europie? a to dziwne bo chyba nawet taką gdzieś widziałem ostatnio z tą lampką przeciwmgielną w zderzaczku po prawej stronie... Chyba, ze anglia to nie europa wiec faktycznie UK version to tak jakby nie EDM :D
Hmmm...w takim razie anglicy mają licznik w km/h? bo mi sie wydawało ze w milach... Kto tu pisze chaotycznie?Zaprzeczasz samemu sobie :)
GC8D4DD ...i napewno nie jeżdzisz tym samym co ja :) a jesli tak to powiedz mi gdzie przelozyles kierke na lewą albo gdzie zarejestrowałes auto z kierą po prawej? (no i moze w końcu uda mis ie zmierzyć z kimś w furze tej samej klasy,Tor Poznań???)
panpremo pisze: Wow ziooom tylko coś tu nie gra ziooom bo powinieneś mieć zwykły zderzak z WRX-a ziooom bez halogenów z zaślepkami ziooom no chyba że był dzwooon i ci założyli taki pakiet stylistyczny :-)
Co to jest zderzak z wrx'a? taki jak nasz GT czy inny? Jesli inny to jaki? halogenow nie mam,są zaślepki naturalnie... w 97roku bylo "przejscie" z ver3 na(czerwiec bodajrze lub sierpien)ver4 i zmieniał sie delikatnie przód auta, pakiet "dyskretny"(i nie jest to zaden moj wymysl)dostało ok.1000 ostatnich aut ver3. :mrgreen:
Gdybyś miał takie same auto to mialbys do niego tez ksiązke, taką co producent załacza do kazdego samochodu...przewazne jest w schowku. Wszystko jest tam opisane, łącznie z histoorią modelu i wszystkimi versiami po kolei, co miała jaka i kied :). No ale nigdy bym na to nie wpadł, ze w tak banalny sposob dam sie oszukac i nabrać sie na jakąś lipną książeczke w ktorej tylko po japonsku i angielsku cos jest napisane i to jeszcze jak sie okazalo nie wiem co...a moze nie do tego auta?
Nie jestem zbyt pewny siebie ale pewny siebie jestem, bo kogo/czego innego mam byc pewnien? Problem polega na tym,ze ja zasadniczo nie mam problemow z moiom autem, pozatym,ze problem maja ludzie ktorych pytam o pomoc...gdzieśtam po drodze okazuje sie ze 2ch gosci nie wie tak naprawde co moze mi zaoferowac bo jeden mowi, ze nie da rady drugi natomiast, ze da rade ale to wlasnei u tamtego u ktorego sie nie da. Ja chce tylko moc lac 98ke do baku i mieć świety spokoj. Jezeli sie nie da to bede sie musial zadowalac 30l na tydzień. Dam rade :D ...moze gdybym napisal,ze dam 1000zl dla tego co mi rpzeprogramuje ECU to mysle ze w 24h by sie znalazlo paru chetnych...

Pewnie za pare dni napisze,ze posypał mi sie dyfer albo, ze stopiły mi sie tłoki od palenia gumy w miejscu i jazdy na odcieciu na 1wszym biegu. Może wtedy zyskam wielu kolegów chcących pomóc...

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 02:58

tRAsh pisze: moze gdybym napisal,ze dam 1000zl dla tego co mi rpzeprogramuje ECU to mysle ze w 24h by sie znalazlo paru chetnych...
za tysia to nie pogadasz o remapie, moze dlatego tylu chetnych bylo ;-)

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:46

tRAsh pisze: Aha, czyli takich nie ma w europie? a to dziwne bo chyba nawet taką gdzieś widziałem ostatnio z tą lampką przeciwmgielną w zderzaczku po prawej stronie... Chyba, ze anglia to nie europa wiec faktycznie UK version to tak jakby nie EDM :D


Nie rozumiesz skrotu, ktory uzywasz - nie ma Imprez EDM - bo rynek europejski nigdy nie byl rynkiem domowym dla Imprezy, produkowanej w Japonii. Tak samo jak nie ma USDM - oba skroty sa, owszem, czesto uzywane w odniesieniu do Imprezy i oba sa bledne.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:47

tRAsh pisze: o to jest zderzak z wrx'a? taki jak nasz GT czy inny? Jesli inny to jaki? halogenow nie mam,są zaślepki naturalnie... w 97roku bylo "przejscie" z ver3 na(czerwiec bodajrze lub sierpien)ver4 i zmieniał sie delikatnie przód auta, pakiet "dyskretny"(i nie jest to zaden moj wymysl)dostało ok.1000 ostatnich aut ver3. :mrgreen:

Zmiany wersji dokonywane sa we wrzesniu... i na Boga - bodaj_ż_e...
Jacek "AMI" Rudowski

eddie_gt4
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilno
Auto: zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car Celica GT-Four MY'96
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:48

AMI pisze: (...) Tak samo jak nie ma USDM - oba skroty sa, owszem, czesto uzywane w odniesieniu do Imprezy i oba sa bledne.
uzasadnij, pliz :mrgreen:


p.s. zyliony much nie moga sie mylic :idea: :lol:
Jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie :mrgreen:

eddie_gt4
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilno
Auto: zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car Celica GT-Four MY'96
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:49

AMI pisze: (...) Zmiany wersji dokonywane sa we wrzesniu... i na Boga - bodaj_ż_e...
nie do konca, bodajze :giggle:

mam Forka, ktory zostal wyprodukowany 30 czerwca 2003 r. i jest juz to MY'04 :razz:
Jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie :mrgreen:

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:51

eddie_gt4 pisze:
AMI pisze: (...) Tak samo jak nie ma USDM - oba skroty sa, owszem, czesto uzywane w odniesieniu do Imprezy i oba sa bledne.
uzasadnij, pliz :mrgreen:


p.s. zyliony much nie moga sie mylic :idea: :lol:
Jesli Impreza jest produkowana gdzies poza Japonia, to sorry - ale nie wiadomo mi o tym nic.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:51

eddie_gt4 pisze:
AMI pisze: (...) Zmiany wersji dokonywane sa we wrzesniu... i na Boga - bodaj_ż_e...
nie do konca, bodajze :giggle:

mam Forka, ktory zostal wyprodukowany 30 czerwca 2003 r. i jest juz to MY'04 :razz:
Byc moze dla Forestera jest inaczej - nie wiem. W imprezach chyba zawsze jest we wrzesniu.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:55

tRAsh pisze: moze gdybym napisal,ze dam 1000zl dla tego co mi rpzeprogramuje ECU to mysle ze w 24h by sie znalazlo paru chetnych...

Za tysiac zlotych? Watpie... chyba, ze uposledzonych umyslowo, z jakas dyskfunkcja ekonomiczna albo ewentualnie charytatywnie jakis dobroczynca ludzkosci.
Jacek "AMI" Rudowski

eddie_gt4
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wilno
Auto: zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car Celica GT-Four MY'96
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:55

AMI pisze:
eddie_gt4 pisze:
AMI pisze: (...) Tak samo jak nie ma USDM - oba skroty sa, owszem, czesto uzywane w odniesieniu do Imprezy i oba sa bledne.
uzasadnij, pliz :mrgreen:


p.s. zyliony much nie moga sie mylic :idea: :lol:

Jesli Impreza jest produkowana gdzies poza Japonia, to sorry - ale nie wiadomo mi o tym nic.
w przypadku JDM, EDM, USDM i innych DM'ow, DM - to nic innego jak de facto rynek przeznaczenia :idea: ;-)

bo jezeli punktem odniesienia jest kraj produkcji, to wszystkie Imprezy bylyby JDM'ami, bo przeciez wszystkie byly wyprodukowane w Japonii :razz:
Jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie :mrgreen:

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak ruszać

Post 25 cze 2009, o 08:56

No - jezeli przyjac ze to D jest od destination a nie domestic - to niech Ci bedzie - smiertelnie sie o to klocil nie bede
Jacek "AMI" Rudowski

ODPOWIEDZ