Alek pisze: Według mnie optymalna jest H6 czyli 3.0 - ona wystepuje wprawdzie wylacznie (chyba ze sie myle) w automacie
Spec B jest MT
Alek pisze: H6 pali nie wiele więcej niż 2,5 AT
jeśli jakieś 40% więcej to niewiele...


Alek pisze: Według mnie optymalna jest H6 czyli 3.0 - ona wystepuje wprawdzie wylacznie (chyba ze sie myle) w automacie
Alek pisze: H6 pali nie wiele więcej niż 2,5 AT
sedan 2.0 m/t = przyspieszenia "dla cierpliwych" (kombi ma reduktor!), choć katalogowo łapie się w klasę 10-11 s. Spalanie średnie z całego zbiornika od 8 do 12 litrów, zwykle 10,5. Aha, pracująca klimatyzacja chyba z pół silnika zawłaszcza.crony pisze:... wersja silnikowa+skrzynia= spalanie, przyspieszenie
Moj 2,5 AT palił w mieście ok 14-15, kolegi H6 (ten sam rocznik, zblizony przebieg) 16-17 - blizej 20% a przy takim spalaniu czy 15 czy 17 to w zasadzie jedna cholera bo 15 to (jak na ogolne standardy) bardzo duzo i 17 to bardzo duzo, a bardzo duzo = bardzo duzo, wiec mozna wrecz powiedziec ze oba palą tyle samorrosiak pisze: Alek napisał(a):
H6 pali nie wiele więcej niż 2,5 AT
jeśli jakieś 40% więcej to niewiele...
crony pisze: interesuje mnie tk mniej wiecej 10-11sec caroczywiście do 100
Pozwolę sobie się z Tobą nie zgodzić. Jak chcesz jeździć samochodem po Londynie to tak się stoi, ale bez przesady, nie jest tak wszędzie.devlin pisze:crony, zależy gdzie mieszkasz, ale po moich doświadczenia z jazdą po UK - tylko 2,5 automat. 3/4 czasu tam się stoi w korkach, a do tego automat jest niezastąpiony.
sorry, ale nie bardzo zkleilem tego posta, wczesniej pisalem ze chce auto rodzinne z charakterem, wg Ciebie to NubiraWitek pisze:crony pisze: interesuje mnie tk mniej wiecej 10-11sec caroczywiście do 100
To nubira 1.6 Ci wystarczy, a najlepiej kup 2.0 kombi, zagzowane. Stosunek ceny do możliwości auta nieosiągalny dla jakiegokolwiek Subaru.
jarmaj pisze: Myślę, że optymalny to 2.0T z STi z turbiną ze spec C, skrzynią 6MT, mocnymi szperami, dużym hamulcem, porządnym zawiasem i remapem na 380koni.
Bardzo dobry wybórcrony pisze:ja mysle ze optymalny dla mnie bedzie taki
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... gLetter=51
Nie chcę Cię straszyć, ale na ogół tak to się kończycrony pisze:btw dziwne to forum wszyscy spamuja, zero kontroli, chyba zostane tu na dluzej![]()
Oj tam. Jak zauważyłeś, zabawy przy tym mamy co niemiara, więc żaden to wysiłek.crony pisze:dziekuje wszystkim ktorzy starali sie pomoc i wykazali odrobine checi
Te jednostki 2,5 są generalnie chwalone, w stanach poprzednik tego silnika miewał problemy z przegrzewaniem głowic, ale te silniki już są od tego wolne. Automaty natomiast, wedle najlepszego serwisu skrzyń automatycznych w PL, czyli w Nadarzynie, należą do najtrwalszych automatów - są niezwykle rzadkim gościem i to w 99 przypadkach na 100 - tylko na wymianę oleju.crony pisze:mam jeszcze pytanko o awaryjnosc, czy sa jakies znane wam usterki, czy wady fabryczne, czy tez slabe punkty danej jednosti 2,5... jak ze skrzynia automat, awaryjna?
crony pisze: sorry, ale nie bardzo zkleilem tego posta, wczesniej pisalem ze chce auto rodzinne z charakterem, wg Ciebie to Nubira?
Witek pisze: Napęd AWD Subaru jest kompletnie przereklamowany, wiem o tym bardzo dobrze, z własnego doświadczenia![]()
Witek pisze: Nie napisałeś, że jesteś z uk, a w profilu masz Lublin
To zapewne wynika z kontynuacji wypowiedzi dot. oglądu przodu auta przez du...Gump pisze: Co to znaczy przereklamowany napęd Witek